Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med og find et sted jeg kan købe ydelse af en underdanig slavepige/tøs.

Gerne en amatør/privat og ikke klinik.

 Synes det er meget svært og finde den gren.

 Håber der nogen der kan guide mig den rette vej :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvor  I landet  søger  du ? Og  hvilke  forventninger  har  du  til slavetøsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slavetøs er et forholdsvist vidt begreb.  Det ville nok gøre det nemmere for andre at komme med anbefalinger, hvis du kunne skrive lidt om dine forventninger, hvad der skal ske osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 timer siden:

Til det kan jeg KUN anbefale den underdanige tøs @Tekla.. Der får du en pige der præcis kan opfylde dine ønsker. :)

Helt enig Varmemester, Tekla er den ultimative slavetøs med meget få begrænsninger. 

I mine + 25 år i BDSM verdenen er Tekla den bedste slavetøs jeg har leget med og det gælder smerte, ydmygelse, (mis)brug og udnyttelse. Og hun tænder tydeligt på at blive brugt

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 38 minutter siden:

Helt enig Varmemester, Tekla er den ultimative slavetøs med meget få begrænsninger. 

I mine + 25 år i BDSM verdenen er Tekla den bedste slavetøs jeg har leget med og det gælder smerte, ydmygelse, (mis)brug og udnyttelse. Og hun tænder tydeligt på at blive brugt

Jeg har kun været sammen med hende en gang og må sige at det BESTEMT IKKE var sidste gang. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Corleone skrev, den 24.9.2019 at 09:57:

Tak til alle for deres indlæg.

jeg prøver og aftale noget med Tekla.

annoncere hun nogen steder ?

Nu ved jeg ikke om du har fået kontakt til @Tekla men hun har opdateret sin profil her den 8 november så den burde være aktual :D

 https://erosmassageguide.dk/profile/Tekla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Kamilla som træffes i Mon-Cheries kælder er også slavetøs og kan tåle en del. Plus hun har nogle va vittigt smukke bryster :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Rolias skrev, den 20.9.2019 at 16:24:

Alt afhængigt af hvor meget du kræver så tjek Mette

https://annoncelight.dk/search/mette?region=DK&type=any

Nb hun lukker med udgangen af måneden 

Læg mærke til advarslen i Mette´s profil   Vær opmærksom på falske billeder:
Denne annoncør har indenfor de seneste 90 dage fået fjernet et eller flere falske billeder fra en annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Corleone skrev, den 20.9.2019 at 14:13:

Hej

Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med og find et sted jeg kan købe ydelse af en underdanig slavepige/tøs.

Gerne en amatør/privat og ikke klinik.

 Synes det er meget svært og finde den gren.

 Håber der nogen der kan guide mig den rette vej :)

https://mon-cherie.dk/uncategorized/kamilla/

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

Hvorfor linker du ikke til den specifikke profil i stedet for

Hi BlackMagic, du har fat i en gammel tråd, Mette er stoppet (kun på i ny og næ) og om der er et billede der er fjernet, så ?? Alle de billeder jeg har set af hende har været ægte og når du først har besøgt hende, kan du se det, i øvrigt også de billeder og videoer der er/var til salg på hendes hjemmeside

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...