Hop til indhold
Guest Nemtøs

Pas nu på jeres identitet/privatliv

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Gang  på  gang  bliver  jeg  overrasket  over  hvor  uforsigtig   folk  kan  være med  deres  privatliv.

Jeg  oplever  ofte  at  få  tilsendt fullsize nøgenbilleder  af  mænd  som  retter  henvendelse til mig... disse  mænd  er  tit  gifte  eller  i forhold. 

Somme  tider  får  jeg  tilsendt  billeder/beskeder  som  var  beregnet  til  en  anden. 

Jeg  kunne  aldrig  som  i aldrig  finde  på at  ydnytte/midbruge  den  viden  jeg  får. Men  hvordan  kan  I mænd  være  sikker  på  at  jeg  ikke  enten  er  en  dum  kælling  eller forsmået. Der  er  tråde  herinde  hvor  folk  bliver  afpresset 

Jeg er  klar  over at  der  er  folk  der  lever  i  åbent  forhold  og  de  intet  har  at  skjule. 

På  samme  måde  kan jeg  godt  fnise  lidt  af  en  mail  hvor  der står  "Per Larsen" som  afsender  og  vh  Klaus...

Det  er  ligegyldigt  for  mig  hvad  I mænd  kalder  jer,  blot  I opfører  jer  ordenligt  og  overholder  vores  aftale.  

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Ok jeg undskylder vil du være sød at sende billederne tilbage, tak sødeB)

Redigeret af Pool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Pool skrev, for 8 minutter siden:

Ok jeg undskylder vil du være sød at sende billederne tilbage, tak sødeB)

Jeg  opretter  lige  en  tråd  med  dine  dick-pic. så kan  du  selv  gemme dem  du  skal  bruge. 

Beklager  at  billederne er  lidt  klistret  og  krøllede  - savnede  sådan  en  manddom  den  anden  nat  :-) :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 39 minutter siden:

Gang  på  gang  bliver  jeg  overrasket  over  hvor  uforsigtig   folk  kan  være med  deres  privatliv.

Jeg  oplever  ofte  at  få  tilsendt fullsize nøgenbilleder  af  mænd  som  retter  henvendelse til mig... disse  mænd  er  tit  gifte  eller  i forhold. 

Somme  tider  får  jeg  tilsendt  billeder/beskeder  som  var  beregnet  til  en  anden. 

Jeg  kunne  aldrig  som  i aldrig  finde  på at  ydnytte/midbruge  den  viden  jeg  får. Men  hvordan  kan  I mænd  være  sikker  på  at  jeg  ikke  enten  er  en  dum  kælling  eller forsmået. Der  er  tråde  herinde  hvor  folk  bliver  afpresset 

Jeg er  klar  over at  der  er  folk  der  lever  i  åbent  forhold  og  de  intet  har  at  skjule. 

På  samme  måde  kan jeg  godt  fnise  lidt  af  en  mail  hvor  der står  "Per Larsen" som  afsender  og  vh  Klaus...

Det  er  ligegyldigt  for  mig  hvad  I mænd  kalder  jer,  blot  I opfører  jer  ordenligt  og  overholder  vores  aftale.  

 

Det er faktisk lidt sjovt, at rigtig mange går mere op i, at ingen ser dem på gaden på vej hen til GP´en end at sikre at deres kommunikation mod misbrug eller afsløring af ægtefællen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
Nemtøs skrev, Lige nu:

Jeg  opretter  lige  en  tråd  med  dine  dick-pic. så kan  du  selv  gemme dem  du  skal  bruge. 

Beklager  at  billederne er  lidt  klistret  og  krøllede  - savnede  sådan  en  manddom  den  anden  nat  :-) :-)

 

Ingen årsag, næste gang skriver du bare til mig, så kan du få THE REAL THING:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Pool skrev, for 22 minutter siden:

Ingen årsag, næste gang skriver du bare til mig, så kan du få THE REAL THING:x

Jeg er  klar  og  du har  skrevet  at  billederne  er  af  dig  <3 <3

20190920_152149.jpg

20190920_152232.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er  klar  og  du har  skrevet  at  billederne  er  af  dig  <3 <3

20190920_152149.jpg

20190920_152232.jpg

Selvfølgelig der findes da ikke normale mennesker som bruger falske billeder.:lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal også huske at selvom et telefonnummer eller mail er oprettet til formålet så kan man på et tidspunkt have brugt den et sted hvor ens navn eller andet også figurerer og så er det ligesom det mht. anonymiteten.

Et taletidsnummer kan. f.eks. (på et tidspunkt) være brugt på fodboldklubbens hjemmeside hvis man f.eks. er assisterende lilleputtræner eller suppleant til bestyrelsen......men de resultater kommer altså frem hvis der søges. Også selvom man for længst er flyttet fra byen og meldt ind i en anden klub ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

de resultater kommer altså frem hvis der søges

Ja det gør de. Men med al kommunikation vil der være en risiko forbundet. Og når det så en gang smutter, så kan man jo kun håbe at modtageren er ligeså gentleman/kvinde agtig som een selv, og ikke kunne drømme om at søge på noget som helst. Men ok, man behøver jo ikke ligefrem servere det hele på et sølvfad. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loser skrev, for 47 minutter siden:

Ja det gør de. Men med al kommunikation vil der være en risiko forbundet. Og når det så en gang smutter, så kan man jo kun håbe at modtageren er ligeså gentleman/kvinde agtig som een selv, og ikke kunne drømme om at søge på noget som helst. Men ok, man behøver jo ikke ligefrem servere det hele på et sølvfad. :)

Enig enig men hvis man bruger ét nummer til det her og ét nummer til det andet og ellers ser så for så kan man relativt nemt gå under radaren.

Nogen gange er det desværre nødvendigt at søge på et nummer eller en mailadresse......

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 54 minutter siden:

Enig enig men hvis man bruger ét nummer til det her og ét nummer til det andet og ellers ser så for så kan man relativt nemt gå under radaren.

Nogen gange er det desværre nødvendigt at søge på et nummer eller en mailadresse......

Jeg må indrømme, at jeg bruger mit private nummer. Det var engang en reservetelefon og står derfor ikke i KRAK eller andre registre. De "forbindelser", jeg har/har haft, kender jeg såmænd også privatnummeret på, og der er aldrig sket noget hverken i den ene eller anden retning.

Ved opnået/afsluttet kontakt går jeg dog omgående ind i loggen og sletter historikken. Både på telefon og sms B).

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...