Hop til indhold
frakbandit

Letty (25 år latino) En kæmpe skuffelse

Recommended Posts

Hej Brødre,

Er ganske vist ikke det mest aktive medlem (på tasterne), men bliver nødtil at berette / advare om ovennævnte. 

https://www.fl-girls.com/profil/16073

Har aldrig haft en mere kedelig/upersonlig og maskinnel oplevelse.

Ringer som altid 30-45 min før, så der er tid til at gøre sig klar.

 

Ved ankomst, meget dunkel belysning, og først spørgsmål er betalingen, så snart den er overstået bliver man nærmest smidt på ryggen. Igang med olie og håndjob, straks videre til blæs med gummi. 

Straks stimuleringen fik sin effekt, skulle der rides, men ingen anden berøring og kikke væk finten imens. 2-3 min senere ny stilling (bagfra) 2-3 min skifte stilling (missionær) hvorefter klagerne begyndte at indfinde sig ( læs bliv nu færdi og kom ud sf døren) igen smidt på ryggen mere håndtrold (bevares effekt kom) hvorefter en meget overfladisk rengørning, efterfulgt af "ignonering" af kunden og fuld fokus på makeup og 2 indgående opkald med flere kunder.

 

18 min efter ind af døren, blev man nærmest smidt ud med tøjet i armene, næste kunde var på vej (tlf samtale 1 min tidligere)

 

Tiden er hvad tiden er, men når oplevelsen er den kedeligst og mest ligegyldige oplevet i flensborg er det ikke noget jeg vil anbefale andre at opsøge eller spilde tid på.

 

see you on the flip side ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Feldstrasse kan være lidt "Hit and Miss" desværre... Der har tidligere været et ret højt generelt niveau der. Hvor lang tid havde du bestilt? hvad betalte du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et lotteri hver gang man ringer på, og selv om man har haft success hos hende før, behøver det ikke lykkedes anden gang.

Og man skal også huske på at de er der for pengenes skyld, og før de har tjent 400€ til værelset og 110 til sexnord pr. uge, er der ikke noget til dem selv.

Men jeg forstår din frustration.

Jeg har selv været der flere gange.

Træls!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...