Hop til indhold
NiceShirt

Red Lilly Chilli - For dejlig til at undgå

Recommended Posts

En oplevelse så god, at det har fået en forum-lurker til at lave en bruger for at dele sin oplevelse.

 

Jeg har i snart et halt år læst igennem dette forum, ikke så meget fordi jeg var interesseret i at dele tid med en GP, men mere fordi jeg fandt selve diskussionen og de gode oplevelser som godt læse materiale og som optændingsblok til om aftenen.

Det ændrede sig dog, da jeg læste en af mine første anmeldser om Red Lilly Chilli. Hvordan kunne det passe, at en der ser så udskyldig ud, kunne være så fræk som beskrevet? Og så faldt jeg godt og grundigt ned i et kaninhul, i det jeg læste hendes tekst og andre anmeldelser.. Det var der, at jeg besluttede at, hvis jeg en dag skulle poppe min GP cherry, så skulle det være med hende.

 

Gå frem i tiden et par måneder, og arbejdet begynder at presse en del, i det at vi havde en del sygdom blandet med ferie, og som den eneste single på arbejdspladsen og som ægte midterbarn, tog jeg en del af de vagter som blev et problem for de andre, hvilket endte med en måneds non-stop arbejde. Da jeg endelig kunne se lys for enden af tunnelen, valgte jeg at se, hvilke muligheder jeg ville have, for at kunne få noget af presset løst. Til min overraskelse, var Lilly faktisk tilbage på det tidspunkt - men kun lige i den uge, hvor jeg kun havde 1 fridag, som hun allerede var booked på, da jeg vidst nok ikke er den eneste som har hende på sin liste. Suk.

 

Indtil sidste uge, da jeg fik booked en tid hos hende i Tirsdags. Havde valgt 1 times PSE med anal, da jeg ville have hele pakken - og åh gud hvor hun fuldførte med bravour.

Udover en sjov misforståelse ved døren, hvor jeg ikke vidste om der var låst op, og muligvis gjorde at hun stod i døren i det at 2 fra lejligheden ved siden af kom ud - gik alt pisse smurt. Kom ind, fik hilst på hinanden med et dejligt kram, et hurtigt bad, og så ellers direkte igang. Nåede knap nok ud af badet før hun var i armene på mig, og inden længe nede på knæ. Derefter har jeg aldrig oplevet at mit lem har forsvundet i halsen på en tøs så hurtigt og aggresivt - om hun var fanget i en ørken i en uge før jeg ankom, og troede at jeg var en vandhane, kunne jeg ærligt ikke sige, men det føltes utroligt.

 

Derefter fik jeg selv lov til at smage på hendes dejlige krop, og wauw - en smag direkte fra himlen. Kunne ikke holde længe, så vi smuttede ind i soveværelset, som den indre nørd i mig ville kalde for at omvendt Hyberbolic Timechamber, for tiden forsvandt jo alt for hurtigt derinde. En masse forskellige stillinger i begge hul, flere dybe blows, et par dejlige grin - og så ud af ingenting, hendes alarm i det at vores time var gået. Shit, jeg spildte timen uden at jeg nåede at blive færdig. Niks, hun gik ind, slukkede alarmen, og kom tilbage, og begyndte at sutte mig til syvende himmel. Jeg var lettere stresset fra arbejde, og choket fra alarmen fik måske også påvirket mig, så det tog alligevel noget tid, men hun fuldførte mig uden brok - udover hendes gag reflex.

Tilbage i badet for at skylle af, tilbage ind og få tøjet på imens vi sludrede. Et sidste kram og et par håndfulde af hendes utroligt dejlige bryster og røv, og så var jeg ellers på vej hjem igen.

Og nu sidder jeg her. Havde egentlig ikke planlagt at lave en bruger eller en anmeldelse, ikke fordi jeg ikke gad eller ikke følte hun fortjente den, men fordi jeg ikke regnede med, at det ville ske igen - og så alligevel? Nu kan jeg nærmest ikke tænke over, hvor meget jeg har lyst til endnu en tur. Troede ikke på hendes tekst om at hun vil forføre dig tilbage til hende, men der er sgu noget sandhed i det.

 

En lille sidste note omkring besøget - som andre har nævnt var de jævnt overrasket, at hun kan tage en analt, og jeg må hoppe med i gruppen. Hun tog den helt til roden uden problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NiceShirt skrev, for 1 time siden:

En oplevelse så god, at det har fået en forum-lurker til at lave en bruger for at dele sin oplevelse.

Jeg har i snart et halt år læst igennem dette forum, ikke så meget fordi jeg var interesseret i at dele tid med en GP, men mere fordi jeg fandt selve diskussionen og de gode oplevelser som godt læse materiale og som optændingsblok til om aftenen.

 

 

Velkommen hertil som bruger. Det lyder efterhånden som standardmetoden - at lurke i mange år, og så oprette sig når man har noget på hjerte ( i hvert fald min egen historie). Der er jo typisk 5 gange så mange "lurkere" som brugere.

image.png.03d1712ffb7d33957f8337374414db4c.png

Jeg har da også selv savlet over Red Chili Lilys annonce, men der har ikke lige været en chance. Jeg er glad for at høre at du har haft en god oplevelse hos hende, og jeg kender da godt det med at en time er alt for kort når musikken virkelig spiller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...