Hop til indhold
jesperjesper

Sweet Thai Pige

Recommended Posts

Hejsa 

 

jeg var forbi hende her i formiddags. 

https://annoncelight.dk/showad/275471

jeg aftalte nemt en tid på sms (hun taler fint engelsk) 

da hun åbent døren tænkte jeg juhuu det her bliver godt, hun er nok den kønneste thai jeg længe har set, hendes ansigt er virkelig kønt, og så er hun et meget lille nips, vil tro hun er 150 cm med den rigtige størrelse bryster og en fast lille røv (bliver helt liderlig bare ved tanken om hende)

bestilte en times hård massage, efterfulgt af fp og det skal jeg love for jeg fik.

 jeg følte virkelig at det var bedre og mere intens end jeg har fået både ved tidligere kærester og gældespiger. Og jeg har aldrig prøvet at få god massage OG god sex samme sted.

jeg er fuldstændig solgt i hendes lille petit krop. Hun sagde hun ville være her par uger mere 

Pas på hende drenge, hun er virkelig en god til job

massage 8/10

sex 8/10

stedet 9/10

pigen 8/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Dejligt at læse. Har været ret meget i tvivl om kvaliteten af arbejdet. Dog skifter fotos ofte, og dem der er på viser ikke just en petit pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Smiley5 skrev, 1 time siden:

Man får ihvertfald et beskidt svar på Dansk hvis man pænt spørger om pris på FP som der ikke står noget om i annoncen, så hvem mon der sidder og svare tilbage for hende, næppe hende selv... 

Der står dog at man ikke skal spørge efter sex uden kondom. Det er det samme som at sige man kan få det med kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...