Hop til indhold

Milena-anal

Featured Replies

Skrevet

Arghhh!!! Varför gör du såhär!!!:lol:

Nu måste jag planera en ny tripp till CPH..

(Om de är ar nästa vecka, skulle det kunna vara den bästa födelsepresenten till mig själv :D.)

Skrevet
  • Author
umiaqse skrev, for 2 timer siden:

Arghhh!!! Varför gör du såhär!!!:lol:

Nu måste jag planera en ny tripp till CPH..

(Om de är ar nästa vecka, skulle det kunna vara den bästa födelsepresenten till mig själv :D.)

God ide. Bare du ikke bortfører dem i din konebåd opad Götaelven. :-)

Skrevet

hej hej.. jeg var forbi igår aftes.. komunikation via sms var ok trods lidt venten.... super sød og dejlig dame.. men det er nok en 10 år siden hun har været  21.. ansigt på billederne er 100 % men billeder af mave ben og lår er dog redigeret en del.. og der er en del mere og holde fast i... lejligheden var pæn og ren, men for mig forstyrede det lidt at 2 andre piger sad i sofaen i stuen da man gik ind på værelset..

Skrevet
  • Author
paquto skrev, for 32 minutter siden:

hej hej.. jeg var forbi igår aftes.. komunikation via sms var ok trods lidt venten.... super sød og dejlig dame.. men det er nok en 10 år siden hun har været  21.. ansigt på billederne er 100 % men billeder af mave ben og lår er dog redigeret en del.. og der er en del mere og holde fast i... lejligheden var pæn og ren, men for mig forstyrede det lidt at 2 andre piger sad i sofaen i stuen da man gik ind på værelset..

Tak. Jeg foretrækker også en afklaret og erfaren kvinde på 31, så hvis hun er lige så sød som du siger, er jeg bestemt fristet. Kysser hun godt?

Skrevet

uvekslede ikke nogen kys med hinde .. men afklaret og klar på leg det var hun.. dog bare ikke hvad der bliver vist på billederne..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.