Hop til indhold

Recommended Posts

Guest umiaqse

Arghhh!!! Varför gör du såhär!!!:lol:

Nu måste jag planera en ny tripp till CPH..

(Om de är ar nästa vecka, skulle det kunna vara den bästa födelsepresenten till mig själv :D.)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, for 2 timer siden:

Arghhh!!! Varför gör du såhär!!!:lol:

Nu måste jag planera en ny tripp till CPH..

(Om de är ar nästa vecka, skulle det kunna vara den bästa födelsepresenten till mig själv :D.)

 

God ide. Bare du ikke bortfører dem i din konebåd opad Götaelven. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej hej.. jeg var forbi igår aftes.. komunikation via sms var ok trods lidt venten.... super sød og dejlig dame.. men det er nok en 10 år siden hun har været  21.. ansigt på billederne er 100 % men billeder af mave ben og lår er dog redigeret en del.. og der er en del mere og holde fast i... lejligheden var pæn og ren, men for mig forstyrede det lidt at 2 andre piger sad i sofaen i stuen da man gik ind på værelset..

Del dette indlæg


Link til indlæg
paquto skrev, for 32 minutter siden:

hej hej.. jeg var forbi igår aftes.. komunikation via sms var ok trods lidt venten.... super sød og dejlig dame.. men det er nok en 10 år siden hun har været  21.. ansigt på billederne er 100 % men billeder af mave ben og lår er dog redigeret en del.. og der er en del mere og holde fast i... lejligheden var pæn og ren, men for mig forstyrede det lidt at 2 andre piger sad i sofaen i stuen da man gik ind på værelset..

Tak. Jeg foretrækker også en afklaret og erfaren kvinde på 31, så hvis hun er lige så sød som du siger, er jeg bestemt fristet. Kysser hun godt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...