Hop til indhold

Billeder i GP profiler og jeres forventning ?

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg har gennem den senere tid set flere og flere announcer med enten ingen eller 1 meget lille billede af f.eks. en BH meget tæt på, hvilket på ingen måde giver mig personligt ihvertfal et indtryk af hvilken type GP der er snak om her. Personligt vil jeg gerne som "kunde" kunne danne mig et indtryk af hvem det er jeg kontakter for en hyggeligt tid ( ja nok monster dobbeltmoralsk da hun jo ikke har en chance for at vide hvem jeg er som udgangspunkt, men er det ikke forskellen på "sælger" og "køber" ? ) og gerne i en fornuftigt størrelse så man ikke skal finde forstørrelsesglasset til at se det :P og personligt er jeg også mest til de mere selfie stillede billeder da de giver som oftest et mere klart billede af hvem pigen er.

Så spørgsmålet er: hvordan ser i gavede perverts derude på dette emne ? Hvor meget betyder billederne for jer og hvilken type er i mest til ?

Skrevet

Jeg tillader mig lige at nasse på din tråd og stille et tillægsspørgsmål. 

Skal der være nøgenbilleder på annoncen, før I besøger en pige, eller er billeder der overlader lidt til fantasien nok? 

Skrevet
  • Author
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Skal der være nøgenbilleder på annoncen, før I besøger en pige, eller er billeder der overlader lidt til fantasien nok? 

Go right ahead :D For mig gør det ikke noget at ting overlades lidt til fantasien og måske et enkelt billede med lidt nipple som en teaser så er min interesse fanget :D Så længe jeg så får mig et godt indtryk af pigen gennem hendes måde at sælge sig selv på så er alt som det skal være :D

Skrevet

Personligt er jeg godt tilfreds, hvis billederne er ægte ;)

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 32 minutter siden:

Det gør hverken fra eller til, at der er nøgenbilleder, men hvis det er meget vulgære billeder, hvor man glor direkte op i underlivet på hende, så står jeg af, og finder en anden.
Jeg er nok gammeldags, men det er frastødende i min mening.

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 44 minutter siden:

Hvis du møder hende der for første gang sagde: "Der skal da overlades lidt til fantasien...", må du gerne slå en prut i hovedet på hende fra mig :) 

Skrevet

Jeg er også mest til selfie billeder og nogle hvor man kan se hvordan pigen ser ud i sin helhed. Jeg kan dog godt se at du måske nogle gange konflikter med et ønske om at være nogenlunde anonym. 

Jeg er absolut heller ikke til fisse billeder i close up, der må gerne være overladt lidt til fantasien. Men et godt billede hvor man kan se brysterne har aldrig skadet nogen

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 49 minutter siden:

Naaa...hvorfor overhovedet ligge billeder i annoncen ?? teksten kan bruges til at stimulere fantasien, og en stor del af  oplevelsener jo lige netop at møde det ubekendte, bare min mening:)

Skrevet

Jeg har nogle tommelfingre regler, som jeg støtter mig til.  Jeg er såmænd godt klar over, at de ikke altid er 100% vandtætte

• Normalt på AL har billeder en pæn størrelse på skærmen.  Hvis de er små som frimærker, tolker jeg det som om, at de enten har stjålet billederne eller simpelthen  ikke evner at tage eller fået taget billeder i normal opløselighed
  • Hvis alle billeder er grumsede eller viser så små udsnit af kroppen at man ikke kan danne sig et billeder kvindens krop, konkludere jeg såmænd blot at kvinden har mere sul på kroppen end selv ønsker at fremvise.  Der bestemt ikke noget galt ved at være erotisk buttet, men så vis det, der er mange mænd der tænder på det
  • Hvis man viser billeder med penetrering og lignende uden kondom og der samtidigt i annoncen står "Kun sikker sex", så tænker jeg hvor f.... så vise noget man ikke tilbyder. 
  • Hvis billederne et super professionelle og flotte, og der i teksten står 2 linier, så tænker jeg "Det hænger jo ikke sammen"
  • Hvis billeder er taget i meget rodede omgivelser, hvor det flyder med vasketøj, tomme flasker, pizzabakker m.v. tænker jeg "Gud ved om man i det hele taget vægter hygiejne og rene omgivelser"
  • Hvis billederne viser en egentlig ok pæn kvinde på et sted imellem 35-40 år, og hun skriver i teksten at hun er en ung studine på 22 år, så tænker jeg "Hvorfor sende et utroværdigt signal, omkring din alder"
  • Som så mange andre ser jeg ofte annoncer.  Når jeg bemærker at kvinden bruger samme billeder som hun også gjorde for 5 år siden, tænker jeg "Hun må have forandret sig på en måde, som hun ønsker at skjule"
  • Hvis man på AL har en VIP profil, og der er billeder af flere forskellig kvinder på vip profilen tænker "Her er det nok udlejeren der driver stedet, og der er løbende udskiftning"
  • Hvis der slet ikke er billeder tænker jeg "Hun er nok ikke helt afklaret omkring hendes virke som GP"
  • Hvis kvinden er ufattelig smuk og stilfuldt påklædt og teksten er kortfattet og der averteres med kortvarige ydelser og laver priser tænker "Hvis du viser high class så burde dit koncept også være det"
  • Det sikkert en del andre billede indtryk jeg har glemt at nævne 

Hvis det ikke skal blive en længere analyse, vil jeg udlade at fortælle hvordan jeg tolker teksterne.  Konklusion:  Billeder skaber tanker hos mig, om de er rigtige eller forkerte er jeg egentlig lidt ligeglad med, for de virker for det meste for mig.  Jeg besøger ikke en kvinde med forventningen "ok, hendes annonce skabte egentlig ikke interesse, men jeg kunne godt tænke mig at blive positivt overrasket"   At man så kan blive lidt skuffet, når man møder en GP hvor man bare synes at tekst og billeder går op i en højere enhed er så en anden snak.

Skrevet

Hej @GenerationX. Billeder for mig har stor betydning da det jo er dem der skal "sælge" pigen.

Så det jeg går efter er:

1: Er billederne ægte? Laver gerne en søgning på dem. Men det har jeg ikke helt fundet ud af at gøre på mobilen endnu. 

2: Hvis det er af en udenlandsk pige, så vil jeg gerne se hendes ansigt. Er der ikke et billede af det eller hvis det er sløret. Så hopper jeg videre. (Ja jeg ved godt danske piger ikke har det) 

3: Er der billeder hvor jeg direkte får smidt en vidt åben fisse lige i hovedet. Eller billeder hvor hun bliver knaldet. Så hopper jeg videre. 

Til @Christina ssbbw. Så må der gerne være hud på billederne. Også gerne nøgen billeder. Men de skal være på den kunstneriske måde. Et par bare babser er ok. Men direkte at få en vidt åben fisse lige i hovedet. Det gider jeg ikke. Der skal være noget til min fantasi. 

Skrevet
Christina ssbbw skrev, den 19.9.2019 at 17:56:

Jeg mener ikke der behøver at være billeder på annoncen. Man kan jo læse sig frem til det man ønsker, lille, høj, slank, buttet, bbw, glatbarberet, med hår, små bryster eller storbarmet.

Lad det være op til fantasien hvem man møder i døren. Pigen ved heller ikke hvordan gæsten ser ud. Det er tilladt at gå igen hvis ikke fantasi og virkelighed ikke passer.

PS. Med hensyn til billede, vækker dit profilbillede stor fantasi og nysgerrighed.

Mvh. PS.

Redigeret af Pik sprøjt

Skrevet
  • Author

@Pik sprøjt tak for din mening, dejligt at høre hvordan andre ser på tingene. Men lige 2 ting 1: syntes du ikke at der bør være en mindre fordel ved at vi som kunder jo er betalende :D og 2: hvis der ikke er billeder og du ender med at må gå igen fordi det ikke lige var det du ledte efter. Er det ikke også lidt at spilde GP´ens tid ? Men igen ja hun har jo heller ikke nogen ide om hvordan vi ser ud når aftalen laves.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.