Hop til indhold
Smeden1968

Fernanda fitness dronning

Recommended Posts

Guest kenderen
Smeden1968 skrev, for 4 minutter siden:

Er der nogle der ved om hun er stoppet, har haft nogle gode stunder (læs analsex) med hende

vh smeden

hun dukker op med jævne mellemrum - har været ved at besøge hende men hun virker skidesur så har droppet det indtil videre...

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 7 timer siden:

hun dukker op med jævne mellemrum - har været ved at besøge hende men hun virker skidesur så har droppet det indtil videre...

haha hendes annoncer lyder også altid pisse sure. Jeg skal heller ikke nyde noget af sådan en mokke! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 7 timer siden:

hun dukker op med jævne mellemrum - har været ved at besøge hende men hun virker skidesur så har droppet det indtil videre...

 

lovemusclegirls skrev, for 2 minutter siden:

haha hendes annoncer lyder også altid pisse sure. Jeg skal heller ikke nyde noget af sådan en mokke! 

Jeg har besøgt hende en gang og blev vildt overrasket over hun faktisk var ret sød.

Jeg mødte ikke noget af den attitude fra annoncen, men tirrede hende heller ikke:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michael J skrev, den 19.9.2019 at 23:22:

 

Jeg har besøgt hende en gang og blev vildt overrasket over hun faktisk var ret sød.

Jeg mødte ikke noget af den attitude fra annoncen, men tirrede hende heller ikke:)

Hun er skide sød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovemusclegirls skrev, den 19.9.2019 at 23:11:

haha hendes annoncer lyder også altid pisse sure. Jeg skal heller ikke nyde noget af sådan en mokke! 

tror bare at det er hendes måde at sortere de værste oplevelser fra på. Hun har jo rigtig gode anmeldelser, så hun er nok ikke en mokke, når det kommer til stykket. Forestiller jeg mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Fernanda og må sige hun klart er en af favoritterne.

hvis man er til latinaer med god fast røv og en lækker krop skal man klart kigge forbi. Samtidig er hun skide sød og knepper en helt ind i himlen.

hun laver også den vildeste face Down ass up :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Larsebro

Jeg har også besøgt hende. Synes dog hun var for gammel og for maskulin til mig, og sexen var ikke noget specielt. Vi havde god kemi, hvilket betød at fernanda snakkede  meget (for meget) om alt muligt mellem himmel og jord. Jeg ville egentlig helst bare gerne videre efter sex. Det blev lidt for mærkeligt . Det var samtidigt et lidt ussel sted og lejlighed.

Hun er dog utrolig stram og face down- ass up er bestemt det bedste jeg tog med fra oplevelsen.

Ingen gentagelse herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...