Hop til indhold
Guest Pool

Jennys massage

Recommended Posts

Guest Pool

Jep jeg har prøvet at søge herinde først, men fandt ikke noget, så nu spørger jeg jer, er der nogen som kan fortælle om det er muligt at få andet end massage, og her mener jeg ikke en kop kaffe eller et glas vand, men evt lidt fræk afslutning, det behøver ikke være sex men et blæs eller lidt hånd. Tak http://www.jenny-thaimassage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 19 minutter siden:

Jep jeg har prøvet at søge herinde først, men fandt ikke noget, så nu spørger jeg jer, er der nogen som kan fortælle om det er muligt at få andet end massage, og her mener jeg ikke en kop kaffe eller et glas vand, men evt lidt fræk afslutning, det behøver ikke være sex men et blæs eller lidt hånd. Tak http://www.jenny-thaimassage.dk/

Har ikke været der selv, men der er medlemmer herinde der før har givet udtryk for at man som minimum kan få et HJ, som afslutning.

@Borende X, kan vist nogle historie om Jenny, så vidt jeg husker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Så har du altså ikke søgt ordentligt, der har været en hel del skriverier om hende, nogle lidt ældre, men absolut ikke alle. Prøv at søge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom en del hos Jenny for 8-10 år siden, og der kunne jeg få FP, blæs eller hvad jeg ville have. - hørte på et tidspunkt at hun havde fået en kæreste der ikke ville have at hun gav mere end lidt hånd......hun var ret lækker i sine unge dage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Jeg besøgte Jenny et par gange over et par måneder for halvandet års tid siden. Ved både første og andet besøg var der ingen begrænsninger. Jenny spurgte direkte om jeg kom efter massage eller sex, og hvis det var sex, jeg havde på ønskesedlen, kunne vi lige så godt kneppe hjernen ud med det samme. Det var hamrende godt begge gange. Franske kys, økoblow og 69, samt dansk. Hun er på to do-listen ved næste besøg i København.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 17 minutter siden:

Tak jeg må forbi en dag^_^

God tur og glæd dig, hun forstår virkelig at tømme lillemanden. Hvis hun kan lide dig giver hun sig fuldt ud og du vakler derfra på usikre ben ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ringte i går og snakket med en engelsktalende kvinde og der hørtes ut som om der var mange kvinner tilstede.

Er der noen som vet hvor mange thaier som jobber hos Jenny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubi skrev, for 6 timer siden:

Ringte i går og snakket med en engelsktalende kvinde og der hørtes ut som om der var mange kvinner tilstede.

Er der noen som vet hvor mange thaier som jobber hos Jenny

Det er svært at sige. Følger man lidt med i omtalen herinde, og kigger man af og til på hjemmesiden, er indtrykket, at der er en ret stor udskiftning. Jeg har også indtryk af, at hun undertiden arbejder alene.

Jeg besøgte hende et par gange i Ålborggade, og ved en af lejlighederne sad der flere kvinder i stuen, men det gik op for mig, at det var familie/veninder, der hang ud i hendes "parlour"'. Det var da heller ikke uden ledsagelse af thaikvindefnis, at en af Jennys ansatte trak mig med ind i det lille rum til venstre.

Det kan måske være noget lignende, du har hørt i baggrunden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Det er svært at sige. Følger man lidt med i omtalen herinde, og kigger man af og til på hjemmesiden, er indtrykket, at der er en ret stor udskiftning. Jeg har også indtryk af, at hun undertiden arbejder alene.

Jeg besøgte hende et par gange i Ålborggade, og ved en af lejlighederne sad der flere kvinder i stuen, men det gik op for mig, at det var familie/veninder, der hang ud i hendes "parlour"'. Det var da heller ikke uden ledsagelse af thaikvindefnis, at en af Jennys ansatte trak mig med ind i det lille rum til venstre.

Det kan måske være noget lignende, du har hørt i baggrunden?

Takk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubi skrev, for 17 timer siden:

Ringte i går og snakket med en engelsktalende kvinde og der hørtes ut som om der var mange kvinner tilstede.

Er der noen som vet hvor mange thaier som jobber hos Jenny

To.

Jenny og en yngre pige, som jeg ikke lige har navnet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, den 14.10.2019 at 08:39:

Ja men der var lukket. Så jeg prøver igen 

Øv...Det virker på mig som om Jenny ikke helt virker så aktiv længere...men jeg kan dog tage fejl..

Havde hun været aktiv, så var der ganske sikkert komme update for nyligt besøg og aktivitet med hende fra klinikken..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 9 timer siden:

Øv...Det virker på mig som om Jenny ikke helt virker så aktiv længere...men jeg kan dog tage fejl..

Havde hun været aktiv, så var der ganske sikkert komme update for nyligt besøg og aktivitet med hende fra klinikken..

Jeg tror, hun er aktiv. For ikke så længe siden kørte jeg forbi, og her hang der et pudsigt skilt på døren: "Optaget til kl. 13". Det kunne tyde på, at hun arbejder alene og ikke kan åbne døren midt i en session. Forholder det sig sådan, er det jo ganske hensynsfuldt over for ham, der ligger inde på briksen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 12 timer siden:

Øv...Det virker på mig som om Jenny ikke helt virker så aktiv længere...men jeg kan dog tage fejl..

Havde hun været aktiv, så var der ganske sikkert komme update for nyligt besøg og aktivitet med hende fra klinikken..

Hun ER aktiv, har været forbi et par gange og sige hej. Men det ligger nok 1-1,5 år siden jeg har fået massage af hende, og det var ikke den sprudlende oplevelse som hun kunne være det for 5-10 år siden. Hun er altså også i 50'erne nu.

Og så er der den yngre pige på stedet også. Ganske køn, men andet kan jeg ikke sige om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jenny are still going strong.

besøkte henne isdag hun giver ensuper massage, er en fantastisk flott kvinde med en super fin kropp

har besøkt mange thaier men denne er ben klart beste

MODEN KVINDE MED EN TEEN AGE BODY

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Fornylig besøgte jeg Jenny for første gang, hun var lige kommet retur fra Thailand. Jenny er en del ældre end mig, alligevel blev jeg tiltrukket af hendes udstråling, fine figur og drillende massage.

Jenny giver en rigtig god massage, vi havde rigtig god kemi og jeg fik lov at smage hendes lille lækre thaigilffisse :P mens jeg fik et super hj

Overvejer at besøge hende igen og se om jeg denne gang kan overtale hende til hele pakken....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, den 17.10.2019 at 11:34:

Hun ER aktiv, har været forbi et par gange og sige hej. Men det ligger nok 1-1,5 år siden jeg har fået massage af hende, og det var ikke den sprudlende oplevelse som hun kunne være det for 5-10 år siden. Hun er altså også i 50'erne nu.

Og så er der den yngre pige på stedet også. Ganske køn, men andet kan jeg ikke sige om hende.

Lyder fristende at aflægge hende et besøg...Hun er helt igennem erotisk med god massage. Fik dog ej rigtig helt fornemmelsen af at man kunne gå det sidste stykke med hende til den fulde pakke...for jeg var sgu tændt på hende den gang...Er dog en del år siden...

Derfor kan jeg ikke lade være med at lure passe lidt selvom man burde kaste sig ud i hendes univers igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 17.10.2019 at 08:04:

Jeg tror, hun er aktiv. For ikke så længe siden kørte jeg forbi, og her hang der et pudsigt skilt på døren: "Optaget til kl. 13". Det kunne tyde på, at hun arbejder alene og ikke kan åbne døren midt i en session. Forholder det sig sådan, er det jo ganske hensynsfuldt over for ham, der ligger inde på briksen.

Lyder godt med hendes venlighed...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...