Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre

Selvom jeg normalt besøger de mere eksotiske thai-steder, må jeg da indrømme, at jeg engang imellem får hjemve. Mine øjne faldt forleden på denne lidt undseelige annonce, og jeg lavede en aftale med Rikke.

https://annoncelight.dk/showad/282270

Hvad annoncen mangler i pomp og pragt, opvejer Rikke i rigelige mængder til gengæld.

Jeg blev modtaget i en privat lejlighed i den sydlige del af København. Der var rent og lækkert, og det virkede som Rikkes egen lejlighed.

Billederne er ægte, men yder på ingen måde retfærdighed. Rikke har nogle utroligt smukke og flirtende øjne, et pokkers frækt smil og nogle helt fantastisk store, naturlige bryster.

Et venskabeligt kram udviklede sig med eksplosionsagtig hast, da jeg mærkede lidt på hendes bryster. Rikkes tunge forsvandt grådigt ind i min mund,  og jeg blev kommanderet ind i soveværelset.

Rikke hjalp mig af med tøjet, og gik straks ned på knæ foran lillemanden, som knejsede stolt foran hende.

Berøringsangst kan rikke ikke beskyldes for at være, og jeg forsvandt hurtigt helt ned i hendes hals. Jeg kiggede ned, og så med forbavselse at de smilende øjne nu var halvt lukkede, og helt slørede.

Sørme om ikke tøsen var ægte liderlig!!

Jeg gav et tilfreds lille grynt, da hendes finger strejfede min anus, og det forbigik ikke hendes opmærksomhed. "Det kan du vist godt li'", var kommentaren.

Da jeg ikke er god til at lyve, medgav jeg hende dette, og lagde mig på sengen. De orale fornøjelser fortsatte, dog nu med dejlig massage af min numse.

Det varede ikke så længe før Rikkes ivrige fingre en efter en fandt vej til min prostata, og jeg forsvandt ud på liderlighedens overdrev. Da jeg bad om mere, og Rikke åbenbart havde alle fingre oppe, grinede hun, OG STOPPEDE. Havde jeg sagt noget forkert?

Bestemt ikke, svarede Rikke, og hentede til min overraskelse en dildo og en strap-on fra en skuffe.

Snart var jeg vendt om, og nu var det vist mig, som var tæven i denne sexakt. Efter lidt massage med dildoen, kneppede Rikke mig for fuld skrue med strap-on'en i doggystyle. Efter hendes lyde at dømme tændte det hende ret meget, og det varede ikke så længe inden jeg kunne pumpe min sperm ud over hendes seng.

Jeg var stadiog max liderlig, og det samme var Rikke. Jeg tog dildoen fra hende, og lagde strap-on'en væk. Hende fisse var meget våd og smagte dejligt. Hun stønnede højlydt da jeg slikkede hendes klit og pumpede dildoen ind i hende. Ligesom mig ville hun have mere, og bad mig om at fiste hende. 

Uden besvær kneppede jeg hendes fisse med min knyttede næve, og jeg kunne snart mærke tiden var inde til finalen.

Jeg trak min knytnæve ud med et højlydt "svup", og Rikkes fisse sprøjtede en tyk stråle ud over hende selv. Hele hendes krop rystede i krampe, og vi faldt begge sammen over hinanden. Hold kæft det var lækkert.

Et hurtigt bad afsluttede den dejligste oplevelse jeg har haft længe med en glædespige.

Der er stor risiko for jeg kommer igen.

 

Peregrin

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bliver da helt åndeløs af at læse det. Må hellere sætte mig et sted hvor jeg kan skjule min begejstrede tilstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det da lige før hun er indenfor aktionsradius. Jeg må se at få mig et alibi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at Rikke lige kunne gøre opmærksom på denne anmeldelse :D den var totalt forbigået min opmærksomhed. Og hendes profil mangler billeder. Var du på besøg @Lauersen?

Men hun lyder meget spændende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 10 minutter siden:

Godt at Rikke lige kunne gøre opmærksom på denne anmeldelse :D den var totalt forbigået min opmærksomhed. Og hendes profil mangler billeder. Var du på besøg @Lauersen?

Men hun lyder meget spændende.

Enig, der mangler lidt billeder og at hun kører ud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 1 time siden:

Godt at Rikke lige kunne gøre opmærksom på denne anmeldelse :D den var totalt forbigået min opmærksomhed. Og hendes profil mangler billeder. Var du på besøg @Lauersen?

Men hun lyder meget spændende.

Det var jeg ikke nej, selvom stedet er tæt nok på hvor jeg bor og alligevel langt nok væk til at jeg ikke burde møde nogen naboer. @Rikkepudsigcatjeg håber det lykkes mig at finde et alibi for at komme på besøg hos dig. Det lyder som nogen rigtigt lækre ting du kan lide at lege.

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Globetrotter skrev, for 12 timer siden:

Kysser Rikke? 

Kære Globetrotter, prøv at læs igen!! Ellers hjælper jeg dig gerne - det er vel også en slags kys... :P

Rikkes tunge forsvandt grådigt ind i min mund,  og jeg blev kommanderet ind i soveværelset. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøøøøj hende er da også forbi gået mig, her noget med sprøjteorgasme, vil nyde og smage de safter. 

og ligge røv til hendes snap on ;-) 

bare jeg så må prøve og fiste...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...