Hop til indhold
horndog74

Something new, for me at least...

Recommended Posts

Ok, didn't know where else to put this...

For me, all my encounters have been possible to put in three basic groups;

1) She's neutral, does her job and might even like the way I treat her but she stays mostly neutral throughout. This is where I guess I end up when there is no real chemistry and she's not capable of great acting. This is fine, we can't all act and/or have chemistry with each other.

2) She's irritated, possibly doesn't like me at all, has had a really shitty day etc, what have you. This is what I want to avoid. It's in these situations it doesn't seem to matter how nice I am to her, something is obviously off.

3) There is chemistry, or she's a really good actress, the whole meeting is great and there's a feeling that there was musutal pleasure (real or imagined)

Now, as I said, it's uaully been pretty easy to peg the meets in one of these groups, more or less. Yes, sometimes it feels like it's somewhere in between but it's still pretty consistent.

Until recently.

During a recent meeting I got confused. When I asked if licking was OK she seemed really surprised I asked, but said sure if I want to. I did, so while she sucked I went to town. This is where I started getting confused.

She seemed to enjoy it, but still kind of rushed into wanting to fuck (her word-choice), but when she lay there I still had the feeling she liked the licking so I politely asked if she did and she mumbled something I heard as "yes... too much"... What? Anyway, so I did a little more and then we had sex, slowly at first, she asked me to so I did it slow until I was fully inside her, at which point she got wetter and wetter until we were fucking well and good. Now, I know the act of penetration gets women wet sometimes despite not neing turned on, but as with the licking, she seemed into it, more than a little bit, but she still started asking me to cum rather soon. I couldn't because I don't work that way, it takes time though it can be pretty fast, just not that fast. I did however start chasing that orgasm because it felt good, and during this time I again got the feeling she enjoyed herself... Weird feeling having her try to hurry (but not throw me out or anything, just urge me on) but at the same time sensing she enjoyed it...

Has this happened to anyone else? That you get this schizo feeling that the woman both enjoys and wants to hurry up? Never happened to me before, it's always been one or the other. It was kind of like she enjoyed it too much and has to rein herself in and not get carried away, but I guess there could be other explanations. As for time I was there almost the full time and she was in no hurry to throw me out once I was done and I could take my time to get dressed...

Anyway, strange sitaution for me, still confused about it...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sounds not weird at all to me. So she got of and wanted you to cum becuase she was horny!?! Where is the confusion?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 17 timer siden:

Sounds not weird at all to me. So she got of and wanted you to cum becuase she was horny!?! Where is the confusion?

When you put it that way, sure, but that's not how I experienced it...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg har forstået det korrekt er spørgsmålet om vi andre har oplevet en GP, der tydeligvis nyder det, men som har lidt for travlt med at stoppe en, når man slikker hende, laver hurtige skift i stillingen, forsøger at "malke" en hurtigt 

Ja, og der kan såmænd være den simple forklaring, at hun har rimeligt let til orgasme, men ønsker at undgå det.  Hvorfor dog det ?  Sikkert fordi der dræner hendes  energi.  Om det er udbredt ved jeg ikke, men kender et par stykker som siger "Jeg er nødt at orgasme disponere min vagt, ellers er jeg kneppet og slikket i smadder inden middag" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

Hvis jeg har forstået det korrekt er spørgsmålet om vi andre har oplevet en GP, der tydeligvis nyder det, men som har lidt for travlt med at stoppe en, når man slikker hende, laver hurtige skift i stillingen, forsøger at "malke" en hurtigt 

Ja, og der kan såmænd være den simple forklaring, at hun har rimeligt let til orgasme, men ønsker at undgå det.  Hvorfor dog det ?  Sikkert fordi der dræner hendes  energi.  Om det er udbredt ved jeg ikke, men kender et par stykker som siger "Jeg er nødt at orgasme disponere min vagt, ellers er jeg kneppet og slikket i smadder inden middag" 

I min aktive tid har jeg også prøvet det en del gange, feks. at få hoved klemt fladt mellem et par gode lår fordi det lige pludselig var "for godt", og forklaringen er ganske som @TheVoice skriver, kvinden har let ved orgasme, og kan ikke holde hele vagten, med for mange orgasmer :-) så ikke noget underlig her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som @TheVoice og @Misjo1 skriver det kan sagtens være årsagen

det er nemlig hårdt for underlivs muskulaturen at få 8-10 orgasmer på en vagt 

det kan også være at det forskrækker hende lidt at hun faktisk nyder det så meget at hun får orgasme

en af mine første oplevelser med en kunde da jeg lige var startet, der var jeg helt flov over at være kommet og forsøgte faktisk at skjule det for ham

jeg var flov fordi det var jo mig der skulle give ham nydelse og så havde jeg den frækhed at komme efter nogle minutters gensidig pilleri 

sidenhen lærte jeg bare at tage imod de orgasmer der så kærligt blev serveret for mig :lol: men som sagt kan det være for mange nogen gange

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 12 minutter siden:

.... jeg var flov fordi det var jo mig der skulle give ham nydelse og så havde jeg den frækhed at komme efter nogle minutters gensidig pilleri 

Kan en glædespige få en eller flere orgasmer, er det da den største gave, hun kan give manden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 timer siden:

Kan en glædespige få en eller flere orgasmer, er det da den største gave, hun kan give manden.

Arh, hvis hun giver mig tre og afstår fra betalingen, vil jeg personligt opfatte det som en større gave. Men det er nok bare mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 10 minutter siden:

Arh, hvis hun giver mig tre og afstår fra betalingen, vil jeg personligt opfatte det som en større gave. Men det er nok bare mig.

Det er nok bare dig. Tror du ikke, at du ville føle dig mere tilstrækkelig og velfungerende, hvis det lykkedes dig at give en glædespige en (rigtig god) orgasme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Det er nok bare dig. Tror du ikke, at du ville føle dig mere tilstrækkelig og velfungerende, hvis det lykkedes dig at give en glædespige en (rigtig god) orgasme?

Faktisk ikke. (Jeg vælger at ignorere insinuationen).

Jeg har generelt den opfattelse, at orgasmer ikke er noget man giver en anden, det er noget man lader en anden give sig. Derfor kan det selvfølgelig godt opleves som en stor anerkendelse, hvis nogen giver mig lov til at give vedkommende, men ifm. købesex siger det mig faktisk ikke noget. Jeg er til GFE, men jeg kan ikke give mig hen med GP på samme måde som med en ægte GF, og søger det heller ikke. Så ville jeg nemlig først føle mig dysfunktionel og utilstrækkelig. Købesex er en ventil for.mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Faktisk ikke. (Jeg vælger at ignorere insinuationen).

Jeg har generelt den opfattelse, at orgasmer ikke er noget man giver en anden, det er noget man lader en anden give sig. Derfor kan det selvfølgelig godt opleves som en stor anerkendelse, hvis nogen giver mig lov til at give vedkommende, men ifm. købesex siger det mig faktisk ikke noget. Jeg er til GFE, men jeg kan ikke give mig hen med GP på samme måde som med en ægte GF, og søger det heller ikke. Så ville jeg nemlig først føle mig dysfunktionel og utilstrækkelig. Købesex er en ventil for.mig.

Jeg kan se, at jeg på ingen måde har taget fejl af dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Jeg kan se, at jeg på ingen måde har taget fejl af dig.

Hvem er det interessant for og hvad vil du egentlig nu insinuere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Hvem er det interessant for og hvad vil du egentlig nu insinuere?

Det er vel grundliggende ikke interessant, hvis du ikke er en interesant person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det er vel grundliggende ikke interessant, hvis du ikke er en interesant person.

Søde ven, se nu lidt ud over dit mindreværd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Søde ven, se nu lidt ud over dit mindreværd.

Nu var det jo dig, vi talte om. Men alligevel en god aften til dig :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 20.9.2019 at 00:52:

Hvis jeg har forstået det korrekt er spørgsmålet om vi andre har oplevet en GP, der tydeligvis nyder det, men som har lidt for travlt med at stoppe en, når man slikker hende, laver hurtige skift i stillingen, forsøger at "malke" en hurtigt 

Ja, og der kan såmænd være den simple forklaring, at hun har rimeligt let til orgasme, men ønsker at undgå det.  Hvorfor dog det ?  Sikkert fordi der dræner hendes  energi.  Om det er udbredt ved jeg ikke, men kender et par stykker som siger "Jeg er nødt at orgasme disponere min vagt, ellers er jeg kneppet og slikket i smadder inden middag" 

I understand, it's just that I have never had this happen. It's either been total disinterest or possibly just not something they enjoy, or it's been appreciated and enjoyed, sometimes to the point of exhaustion on her part (but still enjoyed and appreciated) , that is why I was surprised :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, den 20.9.2019 at 08:33:

Som @TheVoice og @Misjo1 skriver det kan sagtens være årsagen

det er nemlig hårdt for underlivs muskulaturen at få 8-10 orgasmer på en vagt 

det kan også være at det forskrækker hende lidt at hun faktisk nyder det så meget at hun får orgasme

en af mine første oplevelser med en kunde da jeg lige var startet, der var jeg helt flov over at være kommet og forsøgte faktisk at skjule det for ham

jeg var flov fordi det var jo mig der skulle give ham nydelse og så havde jeg den frækhed at komme efter nogle minutters gensidig pilleri 

sidenhen lærte jeg bare at tage imod de orgasmer der så kærligt blev serveret for mig :lol: men som sagt kan det være for mange nogen gange

 

When you put it that way... I understand, so I guess the ones that have really enjoyed it have either not had that many clients before me or at least not ones that actually managed to give them pleasure? It is an interesting subject to me because part of the enjoyment for me is to give pleasure as well :)

What got to me was the fact that she seemed surprised that I wanted to lick, but gladly let me, then seemed to enjoy it a lot but just hurried along anyway. Could be, as someone put it, she might not like that she enjoyed it too much (I did get an answer along the lines of "Yes...too much"), I don't know, but it makes for an interesting topic!

There have been times (Two I think, possibly more) when I've asked what she enjoys, and I've been told she's here for me, so whatever I like is fine, and when I try to pry some more informative answer out of her (because I DO want to give her pleasure) I have gotten reluctant answers that tell me that yes, this or that she enjoys. Almost like she either just cares about my pleasure (those women exist of course) or doesn't want me to know what will give her the most pleasure because it makes it harder to distance herself I guess. People are complex, this of course includes people (in this case women) that offer this kind of service...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...