Hop til indhold

Recommended Posts

Dette er min første anmeldelse, som jeg bliver nødt til at skrive fordi jeg havde en fantastisk oplevelse hos Katty idag.

https://annoncelight.dk/showad/282813

Vi lavede allerede en aftale igår via SMS om 30 min + mega. Jeg var lidt skeptisk idet jeg ofte læser om falske billeder og piger der er ældre end de siger.

Da jeg ankom til stedet og hun åbnede døren blev jeg blæst fuldstændig omkuld af den smukke kvinde der åbnede. Hun var sød og helt utrolig ligetil. Jeg tror jeg blev lidt forelsket der

Jeg glemte alt om hvorvidt billederne passede eller ej, og alderen på 23 passer nok meget godt.

Hun har en for lækker krop og brysterne er 100 ægte ungoigebryster, ikke så store men virkelig unge.

Sexen var super med god indlevelse og øjenkontakt hele tiden  

Jeg kunne ikke ønske mig bedre oplevelse som debut.

Efterfølgende har jeg kigget på billederne og må konstatere at modelbilledernn ikke er af Katty (heldigvis)

Bedømmelse: 

Sex 10 af 10

Pigen 15 af 10

Sted 10 af 10

Jeg ville ønske jeg kunne beholde hende for mig selv, men deler alligevel med jer

:wub:

Redigeret af Carsthoms
Havde skrevet forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carsthoms skrev, for 16 timer siden:

Efterfølgende har jeg kigget på billederne og må konstatere at modelbilledernn ikke er af Katty (heldigvis)

Hvad mener du med det? Hvis hun ikke ligner pigen på billederne, hvad ligner hun så? Synes hun ser rimelig sprød ud, men du mener åbenbart hun er mere sprød IRL, eller hvad?

Hvad måtte du i øvrigt erlægge for hendes service?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener bare at hun er mere sprød i virkeligheden.:)

Stadig slank, blond og smuk, men brysterne nok lidt mindre (men mega nice)

Der er noget over hende som bare er sødt og vildt fristende. 

Og så er hun bare mega sød og taler udmærket engelsk.

Som sagt er jeg helt vild efter hende:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte denne unge kvinde i dag. 

Smuk og velskabt. Hun leverer varen og snyder ikke med tiden. 

Det var let at bestille tid, men lidt vanskeligt at finde de rigtige opgang. 

Stedet ved havnen er pænt og rent og der er mulighed for bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
fyrender skrev, for 5 timer siden:

var´det pigen på billedet?

Jeg har også besøgt hende forleden. Det er ikke hende på billederne. Hun har et rigtig sødt ansigt og smil, men ikke så slank som kvinden på billederne. I det hele taget synes jeg faktisk ikke det var en særlig god oplevelse. Hun virkede mest af alt som om hun bare gerne ville have det overstået. Men altså det var også om aftenen, så fair nok hvis hun var træt eller noget. Jeg kommer der ikke igen. Hun er der i øvrigt i 14 dage endnu ca.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt pigen, og jeg melder mig i koret med #TheRookie..

Flot og lækker ung pige... een man ville vende sig om efter på gaden.. men desværre var hun ikke særligt nærværende.. hun havde travlt med hendes tlf som helle tiden fik opkald og beskeder...

Mit var et formiddags besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Krebsen80 , Maybe my phone is busy but i am never answering calls or texting messages when i am with my client :) my phones always are in other room, so i am sorry if it was disturbing you..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min oplevelse er helt klart som Katty skriver. Da jeg var der lå telefonen i stuen. Hun kiggede på den kort før vi gik igang, men det kan konen jo også finde på :biggrin: og Katty var meget nærværende under hele besøget og kiggede ikke på telefonen igen før jeg gik derfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi denne skøndhed. Enig i at hun er smuk, ung og meget sød! Brysterne er fanstastiske - stram og ægte. Stedet er rent og pænt.

Døren blev åbnet af en meget smuk pige i en sexet sort kjole. Vi lagde os ned på sengen og hun pirrede kærligt med hånden. Så kondom på og GFE blow med god indlevelse og delvis helt uden hænder. Så over i missionær og her holdt hun slet ikke tilbage - jeg kom ind meget dybt. Så foreslå hun efter et stykke tid doggy - det var med kanonudsigt til hendes fine røv og den smalle talje og alt den her sprøde ungpigehud. Hun var helt med og pressede fint tilbage ved mine stød. Så bad hun jeg at sætte sig på mig. Det gjorde hun og så kom den bedste del - udsigten til hendes meget smukke ansigt, hendes fantastiske ungpigebryster i mine hænder og min pik dybt inde mellem hendes flotte lår.

Det kunne jeg godt har nydt en halv times tid mere, men jeg havde kun booket 15 minutter. Så overgav jeg mig da tiden var gået til en fantastisk orgasme - en af de bedste jeg har nogensinde haft med en glædespige.

Sted - 10/10.

Pige - 10/10.

Sexen - 10/10 (man kan ikke forvente mere fra 15 minutter!)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jespertarup skrev, den 10/3/2019 at 3:06 PM:

Have been past this beauty. Agree that she is beautiful, young and very sweet! The breasts are fanastic - tight and genuine. The place is clean and neat.

The door was opened by a very pretty girl in a sexy black dress. We lay down on the bed and she grunted lovingly with her hand. So condom on and GFE blow with good empathy and partly completely without hands. So over to the missionary and here she did not hold back - I came in very deep. Then, after a while, she suggested doggy - it was with a canon view of her fine ass and narrow waist and all this crispy girl's skin. She was fully involved and was pushing nicely back at my bumps. Then she asked me to sit down. She did and then the best part came - the view of her very beautiful face, her amazing young girl breasts in my hands and my cock deep in between her beautiful thighs.

I could have enjoyed half an hour more, but I had only booked 15 minutes. Then I surrendered as time went on to a fantastic orgasm - one of the best I've ever had with a joy girl.

Location - 10/10.

Girl - 10/10.

Sexen - 10/10 (you can't expect more than 15 minutes!)

Thank you darling for so many nice words about me ♥️ hope to see you again one day.. kisses katty ♥️

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, den 14.10.2019 at 18:07:

Håber at administrator vil lukke denne reklame tråd !

 

Kan du lige styre dig? Det er her ikke en reklametråd.

Hun leverer varen. Er det så svært at tro?

Og ja - billederne er fake. Men hun er endu lækkere i den virkelige verden. Så intet jeg bekymrer mig om. Tænker stadig på hendes talje og bryster og det hele :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...