Hop til indhold
Frederik3

Swingerklub..el ekstra fyr?

Recommended Posts

Er der nogle der har kendskab til swingerklubber nord for København?

et alternativ kunne være cafe eller klub i København,hvor I ved der er mulighed for at tage en ekstra fyr med hjem til hustruen....altså et sted hvor dette opfattes som rimeligt normalt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ikke sådan et sted, men du er altid velkommen bare at skrive.... :roll:

Nej spøg til side. Lav et opslag her efter en ekstra fyr, så vil jeg tro du får nogle at vælge imellem.

Hilsen

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsl skrev, for 4 timer siden:

Kender ikke sådan et sted, men du er altid velkommen bare at skrive.... :roll:

Nej spøg til side. Lav et opslag her efter en ekstra fyr, så vil jeg tro du får MANGE at vælge imellem.

Hilsen

Lars

Rettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar,men det vi tænder på er hele atmosfæren om at mødes et sted med en underliggende tone af sex luften.Ikke blot en der kommer med hjem,men et sted hvor andre måske er i gang med samme forehavende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik3 skrev, 1 time siden:

Tak for svar,men det vi tænder på er hele atmosfæren om at mødes et sted med en underliggende tone af sex luften.Ikke blot en der kommer med hjem,men et sted hvor andre måske er i gang med samme forehavende.

Helt ok. Så tror jeg, det er en swingerklub som Cityswingers på Amager, I skal gå efter. Der er måske ikke meget cafe over det, men I kan starte i baren og tale med dem, der er der. Måske møder I en fyr, I kan bruge og kan aftale videre forløb derfra.

Rigtige cafeer mener jeg ikke slår sig op på “lummer sexet undertone”, men der er måske en cafe eller dansebar, som er derovre af. Hotelbarer er også en mulighed. Ensomme handelsrejsende tager en drink og spejder efter selskab...

God jagt. Vend gerne tilbage med jeres erfaringer. 

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener at huske, at der åbnede en swingerklub i Allerød, men om den er lukket igen, ved jeg ikke.

Hvis du skal lokke en med herfra, skal du nok fortælle lidt data om konen ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...