Hop til indhold
atmos

Tungekys og store bryster

Recommended Posts

Mon der er nogen der kan hjælpe med at finde en fræk og sød pige med store bryster der giver dejlige GFE kys?

Sådan som dejlige Malua gjorde inden hun desværre stoppede. Og for nogle år siden Sandra på pussy galores. Altså det bedste mix mellem GFE og PSE. 

Andre kriterier, som dog kommer i anden række: Ikke-ryger, ikke for høj, udfordrende men sød fremtoning. 

Måske har jeg bare ikke kigget grundigt nok rundt omkring, men jeg synes ikke det er let at finde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 29 minutter siden:

Skal???? Skal ikke???? Skal???? Skal ikke???? Gør det sq.. :lol:

Tak forbi @Anna - fræk og sexethos Cassiopeia Stars.. :)

Beskrivelsen passer ret godt på mig, det har du ret i Varmemester.:lol: Store bryster. Tjek. Fræk og sød. Tjek. GFE kys. Tjek. Ikke ryger. Tjek. 165 cm høj - måske/måske ikke for høj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 17 minutter siden:

Beskrivelsen passer ret godt på mig, det har du ret i Varmemester.:lol: Store bryster. Tjek. Fræk og sød. Tjek. GFE kys. Tjek. Ikke ryger. Tjek. 165 cm høj - måske/måske ikke for høj. 

Og NU FORTRYDER JEG JO at det blev til "SKAL"........ :P :lol:

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden:

Sååååå vi ses jo mandag:wub:husk at man skal dele sit legetøj:P

Som den mellemste i en flok på 5...så er DET MIIIIITTTTTTT!!!!!!!!!!!! JEG DELER IKKE!!!!!! :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 52 minutter siden:

Og NU FORTRYDER JEG JO at det blev til "SKAL"........ :P :lol:

Bukker og takker @Varmemester for at dele ud. Og Anna herself for kommentar. Eneste udfordring er at jeg bor lige lovlig tæt på Cassiopeia - men må prøve finde ud af noget. Tak igen!

Andre bud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
atmos skrev, for 2 timer siden:

Bukker og takker @Varmemester for at dele ud. Og Anna herself for kommentar. Eneste udfordring er at jeg bor lige lovlig tæt på Cassiopeia - men må prøve finde ud af noget. Tak igen!

Andre bud?

Hehe.. Du ku lave snigeren.. :lol: Første gang jeg var i swingerklub havde jeg arbejdstøj på og en kasket. Så håbede pp at ingen ville genkende mig.. :lol: Det var der så heller ikke.. Så derefter kom jeg i det tøj jeg havde på. :) Og det samme gjorde jeg da jeg første gang var på Cassiopeia og Romantica.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Man får virkelig lyst til at besøge Anna, har stået på listen længe, og var i dag inde for at se hvornår, Anna havde tid..

Men Anna er VÆK .HJÆLP hvor er Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg
atmos skrev, den 18.9.2019 at 21:15:

Bukker og takker @Varmemester for at dele ud. Og Anna herself for kommentar. Eneste udfordring er at jeg bor lige lovlig tæt på Cassiopeia - men må prøve finde ud af noget. Tak igen!

Andre bud?

Jeg er flyttet sted nu, så nu kan du godt besøge mig:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Jeg er flyttet sted nu, så nu kan du godt besøge mig:wub:

Nu er du til gengæld tæt på hvor jeg bor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
atmos skrev, den 18.9.2019 at 19:30:

 

Sådan som dejlige Malua gjorde inden hun desværre stoppede.

Noget tyder på at Malua ikke er stoppet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Snik-Snak - hvis man vil have oplevelsen med fx @Anna - fræk og sexet, så vil det altid kunne lade sig gøre at booke et hotelværelse et sted, og så bare vente på hende der. Kom nu - hvor der er vilje er der en vej. 
Dårlige undskyldninger er livet for kort til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 5 timer siden:

Snik-Snak - hvis man vil have oplevelsen med fx @Anna - fræk og sexet, så vil det altid kunne lade sig gøre at booke et hotelværelse et sted, og så bare vente på hende der. Kom nu - hvor der er vilje er der en vej. 
Dårlige undskyldninger er livet for kort til. 

SÅ RIGTIGT skrevet :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

@Iscenesat Virkelighed ville  jeg  klart  vælge  hvis  jeg var  mand  på  Sjælland.  

Jeg  linker  lige  til  annoncen  - hun  har  alt  hvad  der  efterspørges  og  meget  mere  - et  stort  plus  er  at  hun  er  en  selvstændig  og  intelligent  fræk  kvinde 

https://annoncelight.dk/showad/199131

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...