Hop til indhold
Ohmogvolt

Elektrostimulans hos Madame Sascha

Recommended Posts

Efter en tid at have lyst til at prøve elektrostimulans, bookede jeg et besøg hos Madame Sasche.

Det var ikke noget jeg fortryd, det var en kanon oplevelse og Madame er virkelig sød,lækker og forstående med god tid til at lytte på hvad retning besøget skal tage.

Det er noget jeg kan anbefale på det varmeste og ja jeg er begyndt at spare op til næste besøg.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Madame Sascha har jeg kendt i mere end 10 år, og hun er fantastisk . 

Det er tankevækkende at hun ikke ser en dag ældre ud end da jeg så hende første gang . 

Den "nye" dungeon på Frederiksberg er flot og fantastisk, og Madame har så mange talenter at det er svært at fatte . 

Personligt kan jeg ikke få nok af hende . 

Glæd dig til det næste besøg .... Og det næste ....Og det næste ... ! ! ! 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare ren nysgerrighed:

Var det avav strøm eller var det strøm der stimulerer sådan at ens orgasme kan holdes på kanten næsten uendeligt længe du prøvede?

- Er selv ret tændt på at prøve det sidste :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Ipoh 

Hos Madame Sascha kan du få det præcis som du lyster . Personligt starter hun altid op med stimulerende impulser, for der erfter at skrue op til AV AV AV , det er jo smerte jeg tænder på, og jeg elsker når hun bare griner af mig mens hun udfører sin behandling .

 

Skal iøvrigt forbi hende i næste uge, og det er lidt som juleaften : Der er længe tll ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...