Hop til indhold
Jydemanden30

Standard “afvisning” - Fup fra SD selv?

Recommended Posts

Fik denne besked i dag... specielt den første del, jeg tænker lidt kunne ligne var fra en “manual” eller lign. Som jeg har fået ved en fejl

For at få folk fra datingsiderne til den virtuelle profil email sender man en besked som denne:

Hejsa :)
Det blev et kort visit fra mig her på siden. Jeg er ved at lukke ned for min profil :)
Folk herinde er ikke lige så seriøse som jeg havde forventet. Jeg har været et smut forbi din profil og du kunne godt have min interesse.
Hvis du er seriøs og søger en Sugarbabe i københavn må du godt kontakte mig på: 

-Trine

Hvad tænker i andre om denne type besked?

Redigeret af Keeper
Slettet mail

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jydemanden30 skrev, for 26 minutter siden:

 

Hvis du er seriøs og søger en Sugarbabe i københavn må du godt kontakte mig på: 

Nu har du så ikke skrevet hvordan kontaktes ønskes, men den slags handler typisk om, at få dig over på en anden site, andet medie eller lignende.  Slut resultatet skulle gerne være at lokke folk til at sende nogle penge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Jydemanden30 skrev, 1 time siden:

Fik denne besked i dag... specielt den første del, jeg tænker lidt kunne ligne var fra en “manual” eller lign. Som jeg har fået ved en fejl

For at få folk fra datingsiderne til den virtuelle profil email sender man en besked som denne:

Hejsa :)
Det blev et kort visit fra mig her på siden. Jeg er ved at lukke ned for min profil :)
Folk herinde er ikke lige så seriøse som jeg havde forventet. Jeg har været et smut forbi din profil og du kunne godt have min interesse.
Hvis du er seriøs og søger en Sugarbabe i københavn må du godt kontakte mig på: 

-Trine

Hvad tænker i andre om denne type besked?

Lige som alt andet spam mails, så må der jo være nogle mennesker der kan tjene penge på at sende fake mails..

Jeg har været på sd i mere end 5 år, det er først inden for de sidste 6-12 mdr. at disse profiler dukker op, jeg anmelder dem, og blokerer dem..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jydemanden30 skrev, for 2 timer siden:

Fik denne besked i dag... specielt den første del, jeg tænker lidt kunne ligne var fra en “manual” eller lign. Som jeg har fået ved en fejl

For at få folk fra datingsiderne til den virtuelle profil email sender man en besked som denne:

Hejsa :)
Det blev et kort visit fra mig her på siden. Jeg er ved at lukke ned for min profil :)
Folk herinde er ikke lige så seriøse som jeg havde forventet. Jeg har været et smut forbi din profil og du kunne godt have min interesse.
Hvis du er seriøs og søger en Sugarbabe i københavn må du godt kontakte mig på: 

-Trine

Hvad tænker i andre om denne type besked?

Prøv evt. at google den mailadresse  jeg kan forstå har været her. Nogle gange kommer der moget frem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun (helt sikkert han) vil have folk over på de sider hvor man betaler for at sende beskeder til folk.  

  

Det virker åbenbart stadig for folk kan ikke gennemskue det som ses her.  

  

Se fx her; https://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/dating-fup-paa-nettet-han-flirter-dig-fattig/6950208

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Synes Sugardaters er blevet temmelig useriøs.

Skrev på for en måneds tid siden til en række piger, fik kontakt til 3 og valgte at mødes med en af dem.  Der gik så 14 dage uden svar og  så udløb min profil, men derefter fik jeg svar fra 4 af disse piger jeg havde skrevet til og 3 andre jeg ikke havde haft kontakt med indenfor de første to døgn. Det virker som om der er profiler som KUN er lavet til at de svarer når profilen er udløbet, for at få fyren til at købe abonnement igen

Redigeret af ViborgMand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
ViborgMand skrev, for 12 timer siden:

Synes Sugardaters er blevet temmelig useriøs.

Skrev på for en måneds tid siden til en række piger, fik kontakt til 3 og valgte at mødes med en af dem.  Der gik så 14 dage uden svar og  så udløb min profil, men derefter fik jeg svar fra 4 af disse piger jeg havde skrevet til og 3 andre jeg ikke havde haft kontakt med indenfor de første to døgn. Det virker som om der er profiler som KUN er lavet til at de svarer når profilen er udløbet, for at få fyren til at købe abonnement igen

Jeg gør altid dette, skriver til en babe, hvis hun svarer og vil ses, så beder jeg om mobil nr. i brev nr. - hvis jeg ikke får det, så dropper jeg hende, og gør videre :-)

De sidste 13 dage har jeg fået 10 mobil nr. - dejlige unge kvinder, som jeg aftaler at ses med :-)

og, et side spring det er lykkes to gange på tinder :-) inden for de sidste 2-3 uger :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...