Hop til indhold
69lover

Malta muligheder !!!

Recommended Posts

Hey 

Står og skal et smut til Malta - Nogen som kender til de frække muligheder på øen. 

F.eks. Thai - lokale - osv. 

På forhånd Thanks guys 

69lover 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste steder med kinesisk massage er der inkluderet afslutning med hånd og man giver kun 20€ så det brugte jeg en del

sidst fik jeg en taxichauffør til at køre mig til et skummelt bordel kan ikke huske hvad det kostede :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, den 18/9/2019 at 15:14:

De fleste steder med kinesisk massage er der inkluderet afslutning med hånd og man giver kun 20€ så det brugte jeg en del

sidst fik jeg en taxichauffør til at køre mig til et skummelt bordel kan ikke huske hvad det kostede :) 

 

Jernsvinet skrev, den 19/9/2019 at 11:57:

Jeg har skrevet lidt i denne tråd:

 

Først TAK til de herre for gode forslag til de lidt frække muligheder på Malta.

Nå men her lige en skuffende (frække muligheder), men fra GLADE oplevelser på Malta...

 

Efter ankomst til Malta og til super dejligt All incl. hotel, fandt jeg desværre ud af at de sjove områder lå et godt stykke vej og væk fra hotellet øv, øv, 

nå men så var det jo godt at der på hotellet var et specielt "adult Only" område med swimUP bar JUHU... 

Denne swimUP bar og den dejlige varme sol var bare med til sætte GOD stemning. Allerede den 2. dag var der pludselig en lille flok, på 6 stk enlige damer (mænd var hjemme) fra Polen i alderen (35 - 48) som hyggede sig og fik godt med POOL- drinks ! - De var skide søde og glade for at være lidt væk hjemme fra som de sagde, engelsk var dog lidt så som så, men lidt gebrokken tysk/engelsk og FINGER talk så gik det. 

JA, og så er det jo ham den gamle (mig) og ham den "lille" frække lige pludselig vågner UP.  Hallo langt væk fra det sjove men tæt på en flokl "single" kvinder som var væk hjemme fra i 5 dage - så er det NUUUUUUUU. 

Fik efter at have "spenderet" - All inclusiv koncept ha ha, nogle gode drinks i swimUP baren på en flot mørkhåret dame på 44 år Aneta, som så mindste 10 år yngre, ville hun gerne med op at se havudsigten fra mit værelse så sidst på eftermiddagen gik turen til 5 sal.  Her nød vi så hinanden og lidt fra minibaren helt hen til ca. kl. 22.00 og nøj hun var forsømt !!! tror mange af mine penge og oplevelser med  købe sex gennem årene kom hende/os tilgode. Dejligt at give ! og få mega meget tilbage, hun ville bare mer og mer. 

Troede så næste dag at jeg skulle bygge videre på vores gode kemi og øvelser fra dagen før men NEJ -

Hun kom hen til mig og sagde det havde været super dejligt og at hun sent ville glemme den eftermiddag - Så sagde hun at hun havde sin lille søster med, som netop lå i  skilsmisse med manden hjemme i Polen - så hun havde ikke kunne lade være med at fortælle om hendes oplevelse med mig - om mente at hvis jeg kunne tænke mig at vise hende min flotte havudsigt ! - JA så ville jeg måske også kunne hjælpe søsteren lidt - Tja tjo hvorfor ikke - så den 3. dag ved 17.00 tiden tog jeg den flotte langbenede mørkhåret lillesøster Ilona på 35 år med op på 5.sal med en flaske champagne for at vise hende havudsigten og det blev rigtig rigtig god SOLNEDGANG.  

Hun sagde, jeg har aldrig oplevet en mand om først tænker på mig,  og som tænker på sig selv til sidst - (Man er vel en gammel ræv - som har 1 MÅSKE 2 skud i bøssen). 

Efter hjemkomst kan jeg kun sige  - I love Malta and the girls from Polen  

God midt i ugen onsdag 

69lover 

 

 

         

 

 

 

        

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...