Hop til indhold
Sofie Brandvarm

Hastemøde for alle sexarbejdere

Recommended Posts

Handling nu!

 

Hastemøde for alle sexarbejdere

 

Den tidligere regering nedsatte tidligere i år en arbejdsgruppe, der skulle se på vilkår og rettigheder for sexarbejdere i Danmark. Endelig kom der politisk opmærksomhed og samarbejdsvilje! 

Men den nuværende regering har netop syltet arbejdsgruppen. De "har ikke tid" til at tage stilling til, om de vil fortsætte arbejdet eller ej. 

De efterlader med andre ord danske sexarbejdere i et ingenmandsland uden rettigheder. 

 

Derfor er det på tide, at vi råber op! 

 

Grundlæggerne af Sexbranchen Danmark, Sandra Elfort og jeg, har brug for din hjælp til at planlægge næste træk. Politikerne skal vide, at vi er her, og at vi ikke forsvinder!  

 

Vil du være med til at gøre en forskel, så kom til hastemøde TORSDAG D. 19. SEPTEMBER KL. 17:30 på Frederiksberg. Kontakt mig i privat besked for tilmelding, her får du også adressen.

 

ALLE ideer, input og forslag er velkomne.

OBS! Der vil være kameraoptagelse ved mødet, men INGEN optages uden samtykke.

Kh Sofie Brandvarm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

God idé med et møde. Jeg håber der kommer mange gode idéer på bordet, der kan få regeringen til at indse at det er vi er her, vi ikke forsvinder fordi de ignorerer os, så vi kan få bedre vilkår. Men du er sikker på at skræmme folk væk, når det bliver optaget. Også selvom man kan sige fra overfor det. 

Hvad med at starte hjemmesiden op og skrive om mødet der? 

Redigeret af Christina ssbbw
Tilføjede mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bravo! Jeg ønsker jer alt muligt held og lykke med det. Det er i alle sexarbejderes interesse, at de, der taler på branchens vegne faktisk har opbakning fra hele branchen. Så jeg vil varmt opfordre til, at alle prøver at møde op eller give deres besyv med på anden måde.
Det er i sidste ende også i vi brugeres interesse, at forholdene for sexarbejderne bliver normaliseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

God idé med et møde. Jeg håber der kommer mange gode idéer på bordet, der kan få regeringen til at indse at det er vi er her, vi ikke forsvinder fordi de ignorerer os, så vi kan få bedre vilkår. Men du er sikker på at skræmme folk væk, når det bliver optaget. Også selvom man kan sige fra overfor det. 

Hvad med at starte hjemmesiden op og skrive om mødet der? 

Mødet bliver slet ikke optaget, vi skal blot bruge nogle billeder til afslutningsscenen i mine nye programmer som sendes i oktober.

Men jeg håber at se så mange som muligt, af ALLE slags sexarbejdere, til mødet i morgen. Der er absolut intet farligt i at deltage, og jeg håber at man kan se vigtigheden i at møde op, stå sammen og derved tage del i ansvaret om at sikre en bedre fremtid for branchen :)

Og hjemmesiden er på vej :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Sofie Brandvarm skrev, for 3 timer siden:

Handling nu!

 

Hastemøde for alle sexarbejdere

 

Den tidligere regering nedsatte tidligere i år en arbejdsgruppe, der skulle se på vilkår og rettigheder for sexarbejdere i Danmark. Endelig kom der politisk opmærksomhed og samarbejdsvilje! 

Men den nuværende regering har netop syltet arbejdsgruppen. De "har ikke tid" til at tage stilling til, om de vil fortsætte arbejdet eller ej. 

De efterlader med andre ord danske sexarbejdere i et ingenmandsland uden rettigheder. 

 

Derfor er det på tide, at vi råber op! 

 

Grundlæggerne af Sexbranchen Danmark, Sandra Elfort og jeg, har brug for din hjælp til at planlægge næste træk. Politikerne skal vide, at vi er her, og at vi ikke forsvinder!  

 

Vil du være med til at gøre en forskel, så kom til hastemøde TORSDAG D. 19. SEPTEMBER KL. 17:30 på Frederiksberg. Kontakt mig i privat besked for tilmelding, her får du også adressen.

 

ALLE ideer, input og forslag er velkomne.

OBS! Der vil være kameraoptagelse ved mødet, men INGEN optages uden samtykke.

Kh Sofie Brandvarm

Det kunne blive det største gb i historien :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestemt et godt initiativ og på forhånd undskyld at jeg blander mig.

To ting

1) Burde man ikke afholde mødet lidt ude i fremtiden, så alle GP´er har en chance for at deltage - Det er godt nok med kort varsel

2) Det at man har syltet arbejdsgruppen, betyder at de nuværende regler og lovgivning på området stadig er gældende. 

Hvor har man i øvrigt informeret om mødet, det er jo ikke alle Gp´er der har profil her, eller bare læser med.

Undskyld forstyrrelsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Bestemt et godt initiativ og på forhånd undskyld at jeg blander mig.

To ting

1) Burde man ikke afholde mødet lidt ude i fremtiden, så alle GP´er har en chance for at deltage - Det er godt nok med kort varsel

2) Det at man har syltet arbejdsgruppen, betyder at de nuværende regler og lovgivning på området stadig er gældende. 

Hvor har man i øvrigt informeret om mødet, det er jo ikke alle Gp´er der har profil her, eller bare læser med.

Undskyld forstyrrelsen :)

Det korte varsel gør at jeg desværre ikke kan deltage. 

Jeg synes også det havde været en god idé at få hjemmesiden op, skrive det der, herinde og måske også i en gratis annonce på AL hvis det var ok med ejeren af siden, og så holde mødet med nogle ugers varsel. Det gør jo ingen forskel for regeringens beslutning om det bliver holdt i morgen eller om nogle uger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

Det korte varsel gør at jeg desværre ikke kan deltage. 

Jeg synes også det havde været en god idé at få hjemmesiden op, skrive det der, herinde og måske også i en gratis annonce på AL hvis det var ok med ejeren af siden, og så holde mødet med nogle ugers varsel. Det gør jo ingen forskel for regeringens beslutning om det bliver holdt i morgen eller om nogle uger. 

Ja, det er med utrolig kort varsel, hvilket jeg beklager rigtig meget! Men af diverse årsager er det bare nødt til at være sådan her i første omgang.

Men vi kommer til at invitere til flere møder rundt i landet fremadrettet, så det er på ingen måde ment som now or never, ift at blive en del af fællesskabet og bevægelsen.

Hvis du ønsker at få direkte besked fremover er du velkommen til at sende mig en privat besked med din email, så skriver jeg dig på listen. Jeg hpber stadig at du har lyst til at deltage en anden gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Held og lykke piger, det er før set at der blev etableret en branche forening, fagforening, ja selv en kunde var i tv og blev  interviewet med pose over hovedet og stemmeforvrængning..alle gode tiltag faldt desværre til jorden, manglende viden om hvordan foreninger og branche foreninger stiftes, styres, og hvordan de udøver deres virke. Men måske  det er andre kompetencer i spil nu. Alt godt til projektet herfra 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Sofie Brandvarm skrev, for 19 minutter siden:

Ja, det er med utrolig kort varsel, hvilket jeg beklager rigtig meget! Men af diverse årsager er det bare nødt til at være sådan her i første omgang.

Men vi kommer til at invitere til flere møder rundt i landet fremadrettet, så det er på ingen måde ment som now or never, ift at blive en del af fællesskabet og bevægelsen.

Hvis du ønsker at få direkte besked fremover er du velkommen til at sende mig en privat besked med din email, så skriver jeg dig på listen. Jeg hpber stadig at du har lyst til at deltage en anden gang :)

Hvis det er i min ende af landet, så deltager jeg gerne. Jeg sender dig en pb. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...