Hop til indhold

Recommended Posts

Fakebuster skrev, for 6 minutter siden:

Hold nu op det ser ud til at julegaverne er blevet større iår... er hun ik blevet lidt buttet?

Lige mine ord. Det ser ud til hun er blevet lidt slappere i kødet. Det er hvad der sker når man har ferie lol

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Jeg har også taget 5 kilo på siden jeg så hende sidst - så jeg kan nok ikke tillade mig at sige noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 35 minutter siden:

Jeg har også taget 5 kilo på siden jeg så hende sidst - så jeg kan nok ikke tillade mig at sige noget.

Har hun taget 5 kg på ? :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh - jeg er ligeglad om hun har taget 5 kg på - er hun ægte og lever hun op til det hin skriver ? - så bliver det godt nok en travl uge, medens fruen er væk :x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 2 timer siden:

She has not! Have seen her this time around. She is still HOT

How many kilo she put on approximately ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Kære Brødre, sluk så for de paniklamper. Der er INGEN grund til at tage sorgerne på forskud bare fordi Mina postede et I Am Back billede, der antydede en marginal vægtforøgelse.

Der er INTET AT FRYGTE drenge og mænd. Mina er i topform, og hun er dejligere end dejlig, og hun er the most beautiful girl in the world.

Jeg har haft et farewell-party med Mina. Siden jeg så hende første gang tilbage i februar 2013 og til i går, så er hun bare blevet dejligere og dejligere. But all good things come to an end, og nu flytter jeg til Langbortistan, og selvom I have had the times of my life i selskab med Mina, så bliver det ikke til flere ture i the wheel of fortune. Thanks for the ride Mina, nu bliver det en tur på the winds of change, og jeg rykker teltpælen og synger Go West, og nu vil jeg change my pace of life. Karrieren skal nu dyrkes de næste fem år i USA. Når jeg så returnerer, så er Mina jo gone forever, og jeg ønsker hende et langt og lykkeligt liv. Hun er en stjerne, og nej, de meget få ekstra gram, der siden 2013 er kommet på hendes smækre krop har IKKE gjort den mindre indbydende at indtage. FUCK FUCK FUCK hvor er hun dejlig :).

Så lad nu være med at male fanden på væggen drenge. Mina er tilbage, og kom nu ud af sortseer hulen og CARPE DIEM - se nu at få forløst jeres indre dæmoner og jeg er sikker på Mina er klar til at suge dæmonerne ud af jer, hver og en :)

Kære Mina, Tak for alle kyssene du gav mig !

 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...