Hop til indhold
Ginne

NY JOHANA 23 ÅR Real GFE I HOLSTED

Recommended Posts

Efter at have været kørt lidt træt i thai kvinder, besluttede jeg mig for at prøve en af de mørke.

Besøgte hende her: 

https://annoncelight.dk/showad/282833

Var lidt nervøs om billederne her ikke var af hende. Gang på gang skriver de jo at det 100% er dem.

kom til den aftalte tid og blev mødt med et kæmpe smil og præcis af hende på billederne.

Blev også mødt med et tante kys, som dog blev noget vildere senere. Hun har et dejligt væsen. Længe siden jeg har oplevet en “kæreste” oplevelse. Men det fik jeg her.

Hun giver et godt blow, så godt at jeg ikke nåede til mere. Havde også en dejlig 69’er. Hold kæft hun blev våd. 

Jeg kan meget godt anbefale hende. Og så længe hun er her skal jeg nok holde mig fra thai pigerne. :wink:

Gentagelse helt sikkert

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 4 timer siden:

Efter at have været kørt lidt træt i thai kvinder, besluttede jeg mig for at prøve en af de mørke.

Besøgte hende her: 

https://annoncelight.dk/showad/282833

Var lidt nervøs om billederne her ikke var af hende. Gang på gang skriver de jo at det 100% er dem.

kom til den aftalte tid og blev mødt med et kæmpe smil og præcis af hende på billederne.

Blev også mødt med et tante kys, som dog blev noget vildere senere. Hun har et dejligt væsen. Længe siden jeg har oplevet en “kæreste” oplevelse. Men det fik jeg her.

Hun giver et godt blow, så godt at jeg ikke nåede til mere. Havde også en dejlig 69’er. Hold kæft hun blev våd. 

Jeg kan meget godt anbefale hende. Og så længe hun er her skal jeg nok holde mig fra thai pigerne. :wink:

Gentagelse helt sikkert

 

 

Hejsa, ja hun ser nu lækker ud, hvad måske du give for en tur med hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinjo skrev, for 46 minutter siden:

Hejsa, ja hun ser nu lækker ud, hvad måske du give for en tur med hende??

Gør som mig. Ring og spørg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 1 minut siden:

Gør som mig. Ring og spørg.

ja kunne man jo gøre, men da du har været der kunne du jo også fortælle mig det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 15 timer siden:

Efter at have været kørt lidt træt i thai kvinder, besluttede jeg mig for at prøve en af de mørke.

Besøgte hende her: 

https://annoncelight.dk/showad/282833

Var lidt nervøs om billederne her ikke var af hende. Gang på gang skriver de jo at det 100% er dem.

kom til den aftalte tid og blev mødt med et kæmpe smil og præcis af hende på billederne.

Blev også mødt med et tante kys, som dog blev noget vildere senere. Hun har et dejligt væsen. Længe siden jeg har oplevet en “kæreste” oplevelse. Men det fik jeg her.

Hun giver et godt blow, så godt at jeg ikke nåede til mere. Havde også en dejlig 69’er. Hold kæft hun blev våd. 

Jeg kan meget godt anbefale hende. Og så længe hun er her skal jeg nok holde mig fra thai pigerne. :wink:

Gentagelse helt sikkert

 

 

Lyder jo meget godt må man sige,og hun ser da også dejlig ud, men i guder da en tekst hun har på annoncelight. Du burde have hjulpet hende med at få lavet en ordentligt tekst som var til at forstå på dansk nu du var der ;-)  ( spøg til side, men der er sku nogle sjove google translate ting i den. Min legendariske natur kombineres med min krumme krop og mine udtryksfulde øjne for at skabe en mindeværdig atmosfære. )

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 8 timer siden:

Lyder jo meget godt må man sige,og hun ser da også dejlig ud, men i guder da en tekst hun har på annoncelight. Du burde have hjulpet hende med at få lavet en ordentligt tekst som var til at forstå på dansk nu du var der ;-)  ( spøg til side, men der er sku nogle sjove google translate ting i den. Min legendariske natur kombineres med min krumme krop og mine udtryksfulde øjne for at skabe en mindeværdig atmosfære. )

Fuldstændig enig omkring teksten. Men synes ikke jeg ville bruge tid på det. Jeg nød den tid jeg havde med hende istedet for. 

Synes jo også det er “charmerende” med tekster der er oversat med google. Giver jo ofte et smil på læben.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne schreef op 9/9/2019 om 9:14 AM:

Nadat ik een beetje moe was met Thaise vrouwen, besloot ik om een van de donkere te proberen.

Bezocht haar hier: 

https://annoncelight.dk/showad/282833

Was een beetje nerveus over de foto's die ze niet was. Keer op keer schrijven ze dat ze 100% zijn.

arriveerde op de afgesproken tijd en werd begroet met een grote glimlach en precies door haar op de foto's.

Werd ook begroet door de kus van een tante, die later een beetje wilder werd. Ze heeft een lieflijk wezen. Lang geleden had ik een "vriendje" -ervaring. Maar ik heb het hier.

Ze geeft een goede klap, zo goed dat ik niet naar meer reikte. Had ook een leuke 69's. Zwijg, ze werd nat. 

Ik raad haar ten zeerste aan. En zolang ze hier is, blijf ik waarschijnlijk uit de buurt van de Thaise meisjes.: Knipoog:

Herhaling zeker

 

 

Johana is echt een lieve en aardige meid die 100% echt is zoals op haar foto's. Ze is erg zorgzaam en heet en mooi.

Ik heb echt een geweldige tijd met haar gehad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mursilago skrev, for 5 timer siden:

Johana is echt een lieve en aardige meid die 100% echt is zoals op haar foto's. Ze is erg zorgzaam en heet en mooi.

Ik heb echt een geweldige tijd met haar gehad.

In Dutch! But why?:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Johana i nærheden af Tistrup forleden.

Helt ok oplevelse, men ikke gentagelsesværdig. Hun er sød og elskværdig, suttet rigtig godt (med gummi). Dog var sexoplevelsen lidt for tam for en kræsenpind som mig, der gerne vil opvartes (og betale for det). 

Billederne er af hende, men enten godt fotoshoppet eller af lidt ældre dato, da hun ikke havde det ungpigelook som billederne tryller frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende. 

Det er helt klart pigen på billederne men hun er nok lidt ældre nu men synes hun har en ok lækker krop og den dejlig lille røv.havde bestilt en time med lidt af det hele så var noget spændt. Hun sutter rigtigt godt men ville ønske der var lidt mere go i hende  hun var lidt for passiv under selve sexen lidt ærgerligt for ellers ville hun være et super godt knald. 

Ville helt klart komme igen hvis hun kom lidt op i tempo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt denne mørke skønhed og det fortrød jeg ikke. Fin service og rigtig god sex, fin indlevelse, godt bj, fin ridetur og afslutning med doggy. 
Bestemt gentagelsesfare - godt valg hvis man er til mørke piger :P

PS: Hun er i Holstebro nu. 

Redigeret af Martin M
Glemte Update på sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...