Hop til indhold

Recommended Posts

Tiden var kommet til endnu et besøg, og efter mange besøg hos Engtoften, forsøgte jeg mig i dag, med noget som jeg plejer at holde mig fra.

https://annoncelight.dk/showad/251451

Hendes priset er jo helt vanvittige, jeg købte 20 min til 500 kr, og det med alt (næsten)......

Alessia er som billeder viser, en pæn ung pige, sød men alligevel fjern......

Pengene skiftede hænder, hun smed tøjet og hoppede op i sengen, mens jeg gjorde mig færdig......, op til hende, kys, og krammere, og da jeg bad hende ligges sig på maven, kom første “nej”, OK, jeg slikkede hende i stedet, og kort efter skiftede vi stilling, så det blev hendes tur......, hun slikkede den op fra slap (normalt på dette tidspunkt plejer jeg at være monster tændt.......??, men ikke her...., dog gjorde hun det  godt, med rigtig god øjenkontakt til nogle meget smukke øjne, og så gav hun lang tids rimning, hvor hun slikke røven godt og grundigt......(havde læst det, så den var vasket ude som inde), nød det da det er meget sjældent jeg oplever det......., kondom på, og så trængte jeg op i hende, dejligt at være blevet hård og nød at kneppe hende, med kys osv., men da jwg så ville tage hende bagfra, var der igen et “nej”, hmnnn, hvorfor måtte man ikke se hende bagfra????, nå men jeg gjorde mig færdig, og endte med at skyde hele ladningen af i munden på hende......., hurtig aftørring, tøj på og ud af døren.......

Alt i alt en fantastisk oplevelse til prisen, men jeg er blevet for forvænt med mine besøg hos Engtoften, og vender tilbage dertil......, kørte fra Alessia med en mærkelig fornemmelse i kroppe, hun giver sig helt hen under sex, næsten for underdanig og villig, dog minus bagfra, og så til den pris ....., ja fik sgu lidt dårlig samvittighed......., hvorfor den underlige fornemmelse i kroppen...???

Men til prisen er hun fantastisk, men hav lige styr på din indre moral inden, det havde jeg ikke, og måske derfor blev det lidt underlig oplevelse for mig denne gang.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, 1 time siden:

Tiden var kommet til endnu et besøg, og efter mange besøg hos Engtoften, forsøgte jeg mig i dag, med noget som jeg plejer at holde mig fra.

https://annoncelight.dk/showad/251451

Hendes priset er jo helt vanvittige, jeg købte 20 min til 500 kr, og det med alt (næsten)......

Alessia er som billeder viser, en pæn ung pige, sød men alligevel fjern......

Pengene skiftede hænder, hun smed tøjet og hoppede op i sengen, mens jeg gjorde mig færdig......, op til hende, kys, og krammere, og da jeg bad hende ligges sig på maven, kom første “nej”, OK, jeg slikkede hende i stedet, og kort efter skiftede vi stilling, så det blev hendes tur......, hun slikkede den op fra slap (normalt på dette tidspunkt plejer jeg at være monster tændt.......??, men ikke her...., dog gjorde hun det  godt, med rigtig god øjenkontakt til nogle meget smukke øjne, og så gav hun lang tids rimning, hvor hun slikke røven godt og grundigt......(havde læst det, så den var vasket ude som inde), nød det da det er meget sjældent jeg oplever det......., kondom på, og så trængte jeg op i hende, dejligt at være blevet hård og nød at kneppe hende, med kys osv., men da jwg så ville tage hende bagfra, var der igen et “nej”, hmnnn, hvorfor måtte man ikke se hende bagfra????, nå men jeg gjorde mig færdig, og endte med at skyde hele ladningen af i munden på hende......., hurtig aftørring, tøj på og ud af døren.......

Alt i alt en fantastisk oplevelse til prisen, men jeg er blevet for forvænt med mine besøg hos Engtoften, og vender tilbage dertil......, kørte fra Alessia med en mærkelig fornemmelse i kroppe, hun giver sig helt hen under sex, næsten for underdanig og villig, dog minus bagfra, og så til den pris ....., ja fik sgu lidt dårlig samvittighed......., hvorfor den underlige fornemmelse i kroppen...???

Men til prisen er hun fantastisk, men hav lige styr på din indre moral inden, det havde jeg ikke, og måske derfor blev det lidt underlig oplevelse for mig denne gang.......

Ligge sig på maven?  Sagde hun bare nej? Hvad ville du da ha gjort? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Har flere gange besøgt Alessia da hun var i Odense. Grunden til hun ikke vil have den i doggy er fordi hun har dårlig ryg. Det er helt ok, men hun kunne da godt lige have sagt det.
Jeg er simpelt hen vild med den kvinde, og glæder mig rigtigt meget til hun kommer til Odense igen. Håber hun stadig er som sidst jeg besøgte hende, da var hun klart på min top 3. Og ja... De øjne er dejlige... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Hej folkens

Har flere gange besøgt Alessia da hun var i Odense. Grunden til hun ikke vil have den i doggy er fordi hun har dårlig ryg. Det er helt ok, men hun kunne da godt lige have sagt det.
Jeg er simpelt hen vild med den kvinde, og glæder mig rigtigt meget til hun kommer til Odense igen. Håber hun stadig er som sidst jeg besøgte hende, da var hun klart på min top 3. Og ja... De øjne er dejlige... :-)

Køber ikke den med ryggen, hun er i fuldt vigør, smidig, svejer enormt meget i ryggen  når hun rimmer, tager i mod en voksen mand der pumper op i hende......, men OK, det er OK at have ting man ikke gør, respekterer jeg til fulde.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidligere besøgt Alessia en del, dengang var det kr. 1.000 for 30 min og økoblow. Der havde hun ingen problemer ryggen og doggy var næsten obligatorisk, hvis hun ellers ikke havde fikset mig af inden ;-)

Hun har ellers en perfekt røv til doggy... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved nærmere eftertanke er jeg heller ikke sikker på om det var doggy eller cowgirl hun ikke ville. Det er snart et par år siden så husker det ikke med sikkerhed.

Men det ændrer ikke på hun i hvert fald dengang var pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 25 minutter siden:

Ved nærmere eftertanke er jeg heller ikke sikker på om det var doggy eller cowgirl hun ikke ville. Det er snart et par år siden så husker det ikke med sikkerhed.

Men det ændrer ikke på hun i hvert fald dengang var pengene værd.

Pengene værd, ja er du gal, det tangere jo udnyttelse med de lave priser, og alt hun gør for 400 kr......, deraf min for mig “mærkelige” oplevelse......, men sexen og hendes måde at sutte, slikke osv., er super.......:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 8 timer siden:

The time had come for another visit, and after many visits to Engtoften, I tried today, with something that I usually abstain from.

https://annoncelight.dk/showad/251451

Her price is absolutely crazy, I bought 20 min for 500 kr, and that with everything (almost) ......

Alessia is, as pictures show, a nice young girl, sweet yet distant ......

The money changed hands, she threw her clothes and jumped into bed as I finished ......, up to her, kisses, and hugs, and when I asked her to lie on her stomach came the first "no", OK, I licked her instead, and soon after we changed position so it was her turn ...... she licked it up from limp (usually at this point I tend to be monster turned on ...... . ??, but not here ...., however, she did well, with really good eye contact for some very pretty eyes, and then she gave a long time rhyme where she licked the ass well and thoroughly ...... ( had read it so it was washed out as inside), enjoyed it as it is very rare I experience it ......., condom on, and then I penetrated her, nice to have been hard and enjoyed fuck her, with kisses, etc., but when jwg would take her from behind, there was again a "no", hmnnn,why didn't you have to see her from behind ????, now but I finished and ended up shooting the whole charge in her mouth ......., quick wiping, clothes on and out the door .. .....

All in all, a great experience for the price, but I have been too surprised with my visits to Engtoften, and will return there ......, drove from Alessia with a strange sensation in the bodies she gives herself completely during sex, almost too submissive and willing, but minus from behind, and then at that price ....., yes got a little bad conscience ......., why the weird feeling in the body ... ???

But for the price she is fantastic, but just have control of your inner morals before, I did not, and maybe that's why it was a bit strange experience for me this time .......

Thank you ! <3

I have another thread opened down on the page

Ps: if is something that i don t like, i don t do it, and it s the same for you all :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...