Hop til indhold

Dejlig jysk pige i Århus

Featured Replies

• 1 year later...
Skrevet

Jeg ved godt denne tråd ikke er ny men jeg kan ligeså godt fortsætte med den.   Jep . jeg har besøg denne dejlige frække unge pige i dag. Efter jeg havde læst flere af disse indlæg herinde på dette forum , var jeg blevet så nysgerrig at jeg måtte besøge hende og hun skuffer mig da heller ikke - sikke en skøn oplevelse . Lige fra til at du kommer i ad døren er hun indlevende , fræk og pågående , efter mine øjne er hun en klassisk høj dansk skønhed , sådan en pige man vil jagte i byen dengang man var ung. Nu hvor jeg er rundet de 50, har man da også en af de klassiske dilemmaer, med at være sammen med en,  der er ung nok til at være ens datter , men man glemmer fuldstændig selv,  når man er sammen med hende- en rigtig nærværende lækker fræk talentfuld GP skal man lede længe efter . jeg har besøgt mange forskellige piger i over 20 år og jeg kan helt klart anbefale hende --absolut topklasse:P:)

link- https://annoncelight.dk/showad/280910

Redigeret af rene70

Skrevet
rene70 skrev, for 29 minutter siden:

Jeg ved godt denne tråd ikke er ny men jeg kan ligeså godt fortsætte med den.   Jep . jeg har besøg denne dejlige frække unge pige i dag. Efter jeg havde læst flere af disse indlæg herinde på dette forum , var jeg blevet så nysgerrig at jeg måtte besøge hende og hun skuffer mig da heller ikke - sikke en skøn oplevelse . Lige fra til at du kommer i ad døren er hun indlevende , fræk og pågående , efter mine øjne er hun en klassisk høj dansk skønhed , sådan en pige man vil jagte i byen dengang man var ung. Nu hvor jeg er rundet de 50, har man da også en af de klassiske dilemmaer, med at være sammen med en,  der er ung nok til at være ens datter , men man glemmer fuldstændig selv,  når man er sammen med hende- en rigtig nærværende lækker fræk talentfuld GP skal man lede længe efter . jeg har besøgt mange forskellige piger i over 20 år og jeg kan helt klart anbefale hende --absolut topklasse:P:)

link- https://annoncelight.dk/showad/280910

Pågående ligefrem ;) Det var vi vidst lige gode om. Ingen dilemmaer herfra, det er kun lidt ekstra krydderi med aldersforskel. Tak for en dejlig leg og de søde ord. 

Skrevet

Hmm blot et aar siden+ skriver han retur og du husker Ham som for 30 minutter siden, godt gaaet, jo vi elsker for evigt :huh:

Skrevet

Hej Nanna, 

overskriften siger Århus.. Betyder det du befinder dig i Århus af og til, da jeg ikke syntes det fremgår af din annonce. Pft

Skrevet
Nannas Hjørne skrev, for 50 minutter siden:

Pågående ligefrem ;) Det var vi vidst lige gode om. Ingen dilemmaer herfra, det er kun lidt ekstra krydderi med aldersforskel. Tak for en dejlig leg og de søde ord. 

Jeg er klar til en runde mere , frække - vi ses i det nye år:)

Skrevet
Thaimig skrev, for 10 timer siden:

Hmm blot et aar siden+ skriver han retur og du husker Ham som for 30 minutter siden, godt gaaet, jo vi elsker for evigt :huh:

Det er ikke den samme som startede tråden, som skrev retur :) ham jeg svarede så jeg i går, og husker udmærket. Hvis du kigger efter, vil du se, at det indlæg jeg svarede på blev skrevet i går. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Skrevet
ctof skrev, for 10 timer siden:

Hej Nanna, 

overskriften siger Århus.. Betyder det du befinder dig i Århus af og til, da jeg ikke syntes det fremgår af din annonce. Pft

Det er længe siden jeg har været I Århus (også en gammel efterlysning). Hvis jeg kommer nedad i landet i det nye år  bliver det nok Horsens :)

Skrevet

Nanna er en dejligt først og fremmest 

Jeg har mødt hende 8-10 gang hvor det bare har kørt .. Men der er sket noget dom jeg ikke kan se hvad er nå jeg skriver til hende svar hun ikke  ( er blivet blokeret ). Det er rigtig træls.. 

Skrevet

jeg har et diskret sted århus alt er privat og diskret, blot et tilbud hvis du vil til århus men skriv hvis det har intresse, har og så privat lokale med gagestok ect

Skrevet
Nannas Hjørne skrev, den 20.12.2020 at 08:19:

Det er længe siden jeg har været I Århus (også en gammel efterlysning). Hvis jeg kommer nedad i landet i det nye år  bliver det nok Horsens :)

Horsens kunne sagtens være en mulighed ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.