Hop til indhold
Thomas88

Tips inför besök på Pussygalores

Recommended Posts

Hej :)

Känner mig lite obekväm med att besöka kliniker och tar hellre emot besök på mitt hotell, men nu tänker jag utmana mina ”fears” och besöka PG för en bokad tid med en av deras vackra damer. Första gången någonsin jag gör ett ”externt” besök! 

Ni som varit där, berätta lite om omgivning, hur det funkar och din anonymitet

- Bra/säker parkering i närheten eller är det bättre att ta en taxi?

- Är det boende runtom som mycket väl förstår mitt ärende när jag går in i porten på Finsensvej eller är man hyfsat anonym?

- Lätt att hitta till huset på bakgården?

- Plingar jag på, väntar nervöst tills någon öppnar eller går jag in?

Ja, många frågor och funderingar. Vill beskriva mig som hyfsat van i olika situationer, brukar kunna hantera det men här känner jag mig som en liten skolpojke :-)

Mycket tacksam om du kan dela med dig av dina erfarenheter, tack :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først vil jeg gøre dig opmærksom på, at en del af pigerne på PG også er tilknyttet Seductionsgirl, som ligger i Rødovre.  Hvis man kæmper lidt med angst og nervøsitet er det nok væsentligt lettere at vælge Seduction. 

Nå, men til PG.  De gange hvor jeg kommer der,  parkerer jeg i nærheden. Det er nemt at finde en p-plads.   Herefter går jeg til stedet.  For dit vedkommende vil passagen igennem porten være en lille udfordring. Du skal foresætte helt igennem til du kommer ud i baggården.  Når du er kommer igennem er det let at se det lille hus.  Her skal du nok ikke vende dig rundt og kigge tilbage, for du vil opdage at mange lejligheder har vinduer, hvor der reelt kunne stå nogle og kigge.  I virkeligheden ved alle der bor der hvad der foregår, så har det har nok ikke den store interesse at følge med i trafikken.

Når du er i gården skal du bare gå direkte hen til huset (til højre for dig).  Her står det tydeligt, at du skal ringe på dørklokken.  Ventetiden er ganske kort før du bliver lukket indenfor.  Når du først er indenfor, vil din nervøsitet helt sikkert forsvinde.

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du finder portåbningen på Finsensvej  der er tydeligt markeret med nummer, og så gå du lige ud ind og lige ud til du kommer til sidste gård. Der ligger eet hus i gården, indgangen er i den korte ende (når du kommer ind i gården er du ikke i tvivl, gå skråt til højre)

Gå ind i vindfanget og ring på, der er kammera for pigerne sikkerhed.

Er pigen eller værelset optaget, venter du i et aflukket rum.

Det er relativt anonymt, men personer der færdes i gården, ved også hvad der foregår i huset.

Tag det roligt og slap af, så bækjjer du ikke så meget opsigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jamesb

PG ligger i et baghus. Huset ud mod Finsensvej har vinduer, der vender mod indgangen til PG. Jeg har besøgt, set og har haft besøg af 4 piger med tilknytning til stedet. Kun 1 har helt ægte billeder. De andre var i større eller mindre grad pyntet i Photoshop.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nemt at parkere i området omkring PG. Det er frb så der er 2 timers gratis parkering hvis du sætter skiven. 

SG er lidt mere diskret, bare hold ved McD eller på selve vejen. Og så snig dig ind. Når man først er inden for hegnet er man i sikkerhed. 

God knep 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ta metron Tomas till Fasanvej, därefter lagom promenad att samla ihop sig:).

Sen är det som de andra gentlemän beskriver det in i gången, efter ca 70- 100 meter gå till höger  in i bakhusets entré, tror en vit öppen dörr. Står skyddat där du bli kvick insläppt.

Boka tid om möjligt, finns bra duschar före å efter om så önskas.

Make the most, ha de gött:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Larsebro

Min kammerat bor ved siden af med delvis udsigt til gården. Han havde aldrig bemærket at der lå et bordel, så dont worry.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jamesb skrev, for 14 timer siden:

PG ligger i et baghus. Huset ud mod Finsensvej har vinduer, der vender mod indgangen til PG. Jeg har besøgt, set og har haft besøg af 4 piger med tilknytning til stedet. Kun 1 har helt ægte billeder. De andre var i større eller mindre grad pyntet i Photoshop.

Hvem var det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jamesb
Morabito skrev, den 21.9.2019 at 00:47:

Hvem var det?

Kia´s billeder er ægte. AmandaDoll og Smilla er nogle dejlige piger med en del på menuen, men deres billeder er godt redigerede. Så vidt jeg kunne søge på nettet, er Liza´s billeder falske. Og så var der én, som jeg så derinde, som jeg bestemt heller ikke syntes lignede hendes billede. Kan desværre ikke huske navnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@jamesb, jeg har selv Jasmin, Sif, Samantha, Josefine og Tiffany på samvittigheden fra PG. Deres billeder er ægte og i øvrigt nogle gode oplevelser alle sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sukkersnask skrev, den 20.9.2019 at 11:29:

Det er nemt at parkere i området omkring PG. Det er frb så der er 2 timers gratis parkering hvis du sætter skiven. 

SG er lidt mere diskret, bare hold ved McD eller på selve vejen. Og så snig dig ind. Når man først er inden for hegnet er man i sikkerhed. 

God knep 

Lätt (nemt) att parkera låter bra :) Den här gången blir det PG och finns det någon specifik parkering du kan tipsa om. Har inget emot att betala för några timmar på ett säkert parkeringshus med gångavstånd till PG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...