Hop til indhold
ThorsHammer

Raffineret drabsmetode....!

Recommended Posts

Ja, det gik så ikke godt, og at det med 99 % sikkerhed også er løgn, skulle være åbenlyst.

Hvorfor døde hun ikke selv, giftstoffer og lignende optages jo fantastisk godt gennem slimhinder, hvilket stikpiller så glimrende er et bevis for. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onslow, her kan du godt have ret - jeg tør ikke påstå andet... :)

Men historien er trods alt bragt i "Daily Mirror", som er en engelsk tabloidavis, som burde have en vis troværdighed:

http://en.wikipedia.org/wiki/Daily_Mirror

Ekstra Bladet, som er en slags "søsteravis" til Daily Mirror, lyver også af og til, men vel ikke så groft og om noget så "delikat"..!?

Det var navnlig det udfald som historien iflg. avisen fik - altså at manden angiveligt endte med at sagsøge sin egen hustru for drabsforsøg - der fremkaldte min trefoldighed af glade smileys ;)

Var sagen endt med mandens død, var jeg squ blevet sur... usmageligt at bruge den slags metoder til at få sin ægtefælle aflivet :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var sagen endt med mandens død, var jeg squ blevet sur... usmageligt at bruge den slags metoder til at få sin ægtefælle aflivet :evil:

Hvilken metode ville du da selv have brugt, ThorsHammer? :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun måtte være uhelbredeligt syg, så ville en overdosis morfin vel være det mest humane :)

Ved såkaldte "varige uoverensstemmelser" ville jeg nok foretrække en skilsmisse frem for et drab ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun måtte være uhelbredeligt syg, så ville en overdosis morfin vel være det mest humane :)

Ved såkaldte "varige uoverensstemmelser" ville jeg nok foretrække en skilsmisse frem for et drab ;)

Jeg tror, du misforstod mig. Det, jeg hæftede mig ved, var dit lidt pudsige ordvalg: "usmageligt at bruge den slags metoder til at få sin ægtefælle aflivet".

Det kan forstås, som om du foretrak en helt anden aflivningsmetode for at slippe af med hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstod da med det samme, hvad du sigtede til ;)

men talte bare udenom med fuldt overlæg... :mrgreen::lol:

Din pointe er jo nemlig god nok - nogen gange går det hele bare lidt stærkt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

- nogen gange går det hele bare lidt stærkt :D

Det skal være dig tilgivet. Det sker også af og til her :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...