Hop til indhold
telaviv

indisk pige på Fredriksberg

Recommended Posts

Brunella er en anden pige. 

De er flere piger på adressen, som benytter sig af samme nummer. 

Jeg var der for 14 dage  siden, og besøgte en anden kvinde på ca. 30-35 år.  

Hende jeg skal besøge nu er en 25 årig indisk pige. 

Det er en anmeldelse af den unge 25 årige indiske pige jeg søger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Unge Indiske piger plejer at være svære at finde...og endnu svære at få dem til at sutte den af på dig.

Det hjælper nok hvis man kan finde en i denne branche 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, for 13 timer siden:

Prøv med "brunella" Så skal du finde. 

Lille Indisk drømmepige og Miss Liss/Brunella er ikke den samme, selv om de bruger samme telf nummer. Prøv at se dr store tatoveringer på Valaris fotos, jeg har ikke set tatoveringer på Miss Liss, og det ville undre mig hvis hun havde anskaffet nogen side mit seneste besøg for ret kort tid siden.

Jeg mener der var en anmeldelse af hende for ikke så længe siden, men kan ikke hitte den nu.

Mvh
Dane V

Del dette indlæg


Link til indlæg
telaviv skrev, for 13 timer siden:

Nåh, men det blev ikke til noget besøg, da hun desværre måtte aflyse grundet sygdom 

Øv..:(

Indiske (slanke) piger er ellers ofte søde, desværre er de ikke til at finde..

(Sikkert noget med stærke familieforhold, forældrene skal vide hvad pigerne laver 24/7, vente til den eneste ene, svære at gøre liderlige osv. osv. gør at de ikke er i branchen..)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indiske piger er helt vild gode i sengen, dig tit uerfaren. Men kama-sutra kommer jo derfra så helt ueffen er de ikke......

Kulturen, ligegyldig religion, påbyder at man venter på den eneste og alt andet er tabu og derfor er det ekstra frækt når du møder en pige som har overtrådt sekvsamme tabu og istedet har overgivet sig til sin liderlighed....

Tvivler dog på hun er inder, da de så godt som aldrig har tatoveringer, så mon ikke det er en sigøjner som leger inder (de kan ligne ret så meget)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...