Hop til indhold
Tingel

Frida Mon Cherie

Recommended Posts

Hej derude

Er der nogen herindefra der har nogle nylige erfaringer med Frida? https://mon-cherie.dk/uncategorized/frida-2/

Jeg har lidt svært ved at få en tid hos hende. De sidste to gange jeg har ringet (så sent som tidligere i dag), har jeg fået at vide hun ikke var på den dag. 

Er hun bare fyld på vagtplanen, eller er hun stadig til at træffe? Hun ser jo godt nok sprød ud. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jamesb

Nu søger du nyere erfaringer. Hvis du søger på hendes navn i søgefunktionen, vil du få flere gode anmeldelser. Jeg har selv haft et godt besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk

Hun findes vist stadig. Havde en fantastisk tur med hende inden sommerferien. Elsker at knalde piger i hendes str. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katfisk skrev, den 26/9/2019 at 20:17:

Hun findes vist stadig. Havde en fantastisk tur med hende inden sommerferien. Elsker at knalde piger i hendes str. 

Jeg må prøve lykken i den kommende uge. Det er helt klart en af mine store fantasier at knalde en pige på hendes størrelse. Gerne i skolepige uniform eller lignende. Husker du om hun er en der giver meget lyd fra sig? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk
Tingel skrev, for 6 timer siden:

Husker du om hun er en der giver meget lyd fra sig? :)

Hun er ikke genert i al fald. Hyggelig at snakke med før og efter. Men hun er ikke sådan en der ringer efterfølgende, så man sidder jo lidt og føler sig brugt dagene efter, når det går op for en af hun bare var ude efter sexen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katfisk skrev, for 15 timer siden:

Hun er ikke genert i al fald. Hyggelig at snakke med før og efter. Men hun er ikke sådan en der ringer efterfølgende, så man sidder jo lidt og føler sig brugt dagene efter, når det går op for en af hun bare var ude efter sexen. 

Godt ord igen :D Nu mente jeg jo sådan set mere om hun skriger/stønner/klynker meget undsr selve sexen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tingel skrev, den 29/9/2019 at 09:48:

Godt ord igen :D Nu mente jeg jo sådan set mere om hun skriger/stønner/klynker meget undsr selve sexen :P

Ja det gør hun, men det var desværre min oplevelse at det var det samme lydspor, der kørte på repeat. Jeg startede med at slikke hende - som jeg i al ubeskedenhed mener jeg er ret god til og der virkede det til at være ret ægte, men da vi startede med at knalde kørte lydsporet “OMG OMG åhhh du er god OMG. Åhhh du er god”.

Det er jo som udgangspunkt ret fedt at høre, men når det bliver så meget at man ikke længere tror på det får det for mig den modsatte effekt.

Iøvrigt var hendes GFE kun tantekys eller dvs. Ikke tungekys, hvilket forstærkede min opfattelse af at jeg nok i virkeligheden ikke havde hende helt oppe at ringe (som lydsporet indikerede).

Nogen af GPerne leverer PSE andre GFE og nogen af dem begge dele. Min subjektive oplevelse af Frida var at hun prøvede noget midt i mellem, hvilket jeg ikke syntes hun lykkedes med.

Jeg gik derfra med indtrykket af en pige som er startet i branchen for de nemme penge, men nu har opdaget at de måske ikke er så nemme endda - hvis jeg havde en krystalkugle ville jeg tro at at jeg kunne se at hun ikke er i branchen meget længere. Jeg har naturligvis ingen krystalkugle så fremtiden må vise om jeg har ret.

Disclaimeren her er naturligvis at det er meget muligt at Frida havde en skidt dag eller at kemien bare ikke var der. Aldersforskellen på 25 år er alt andet lige et plus for nogen og et minus for andre. 

Konklusion: ja der er masser af lyd, men i mine øre ikke den rigtige dur/mol eller hvad ved jeg.

K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...