Hop til indhold
Guest TheRookie

Odense Wellness - tidligere TH Helse

Recommended Posts

Guest tzatiki
TheRookie skrev, den 16.9.2019 at 15:49:

Hej

Er der nogen der har besøgt stedet? Det har fået nye ejere pr. 9. sep. Jeg har besøgt stedet da den tidligere ejer havde det, og der var god massage men uden ekstra.

 

https://www.odense-wellness.com/

Jeg har besøgt stedet. De har ikke fået udskiftet skilte endnu, så der står stadig TH Helse. Massage foregår ikke i et separat rum, men på en massagebriks med afskærmning. Derudover hænger der et skilt, hvor der står: "Behold venligst underbenklæderne på". Så er det vist ret tydeligt, at der ikke sker noget ud over massage her. Det er egentlig lidt ærgerligt, da ejeren ikke ser helt dårlig ud :D.

Stedet er pænt og rent, musikken var behagelig og massagen lige tilpas. Og der blev ikke sparet på tiden. 

Jeg kommer gerne igen for seriøs massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
tzatiki skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt stedet. De har ikke fået udskiftet skilte endnu, så der står stadig TH Helse. Massage foregår ikke i et separat rum, men på en massagebriks med afskærmning. Derudover hænger der et skilt, hvor der står: "Behold venligst underbenklæderne på". Så er det vist ret tydeligt, at der ikke sker noget ud over massage her. Det er egentlig lidt ærgerligt, da ejeren ikke ser helt dårlig ud :D.

Stedet er pænt og rent, musikken var behagelig og massagen lige tilpas. Og der blev ikke sparet på tiden. 

Jeg kommer gerne igen for seriøs massage.

Tak for anmeldelsen, kunne godt være man skal give hende et besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...