Hop til indhold
exostar

Thai Kolding

Recommended Posts

Hej brødre.

havde en dårlig oplevelse, og vil blot berette om den så andre ikke bruger tid på den/dem

https://annoncelight.dk/showad/226425

det er ikke pigen/pigerne på billedet, hun er større og lidt en matrone i virkeligheden. Jeg sagde til hende, jamen det er jo ikke dig fra billederne, hvorefter hun sagde “i Got Young and slim girl for you” - hvorefter der blev hentet en, der godt nok var mindre, men det lyste ud af hende at hun ikke brød sig om at være der

det foregår i kælderen af et hus - og der er uhumsk og beskidt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kolding_M

Kan overhovedet ikke følge dig, det store rum med sengen er da ikke beskidt, og Fon er da total dejlig, og medmindre hun har en off dag, gir hun det bedste blowjob, (prøv superfransk) og har de bedste bryster + du må slikke hende ligeså længe du har lyst. Eneste minus hun for ondt hvis din pik er for stor. Men det er tydeligt at hun nyder at blive kneppet. Men nu fik du jo så ikke prøvet hende.

Der er da piger hvor der er "pyntet" meget mere på billederne end hende.. for jo det er hende på billederne, og hun bærer da de ekstra kilo ret pænt syns jeg, og er stadig lækker.

Matrone?? hvad mener du hun gør da præcis som man ber hende om?

Hende der blev hentet må være den nye pige Ratda hende har jeg ikke prøvet endnu, men ærgerligt... jeg havde overvejet at prøve hende også. 

Jeg tror de fleste ville være godt tilfreds med en tur hos Fon, har været ved hende 2 gange og må indrømme, 2 gang var ikke så go som første gang, men det er vel mest spændende for begge parter første gang.

Eneste jeg er træt af er deres dyre priser, f.eks 700 for kun et blow,?? ellers kom jeg der tit, jeg vil anbefale Fon og stedet. Det kunne være meget værre,

Ekstra plus: Fon smager altid godt jeg elsker at slikke hendes pussy. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...