Hop til indhold
Palledude

Everything Without

Recommended Posts

Jeg synes det er  skræmmende at flere og flere annoncører tilbyder sex uden kondom. Jeg har svært ved at forstå hvordan nogen tør have sex med en kvinde, der tilbyder sig ubeskyttet til så mange mænd.  Jeg er ikke særligt interesseret i at vide hvorfor nogen køber den ydelse, jeg er mere interesseret i hvordan man kan stoppe den ydelse,  af hensyn til begge parter.

Der er annoncører helt ned i teenagealderen der tilbyder det. Jeg synes det er FRYGTELIGT!!  Det er virkeligt et godt eksempel på menneskets selvdestruktive side - og jeg er bare ikke med!

Burde man foreslå en lovgivning imod ubeskyttet købesex, eller findes allerede?

Jeg lytter. spændt  på begge parters mening... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Har du læst de øvrige 4.128 tråde om samme emne?

Der kan vist ikke tilføres debatten yderligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, der skulle vist være rigeligt med inspiration at hente i de allerede eksisterende tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes allerede lovgivning mod ubeskyttet sex generelt, ikke specifikt ift. købesex. 

Jeg er stolt over at vores lille land (endnu) ikke har indført en så naiv eller værdiladet og symbolpolitisk lovgivning, som foregiver, at et lovforbud skulle stoppe denne praksis på købesexmarkedet, men med åbenhed giver både os kunder samt ikke mindste mange af de mænd, kvinder og andre sælgere af sex en vis synlighed, og mulighed for et valg.

Og med de bemærkninger, ja der findes vist allerede rimeligt med eksisterende tråde på dette forum som diskuterer emnet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt, jeg kom faktisk for at brokke mig over det samme. Jeg faldt over en billig annonce der så spændende ud - snakkede lidt med damen og så kom det frem at hun tilbød sex uden... hvilket der ikke havde stået i reklamen! Så havde jeg ikke så megen lyst til at besøge hende;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Det er jo et tilbagevendende emne og jo nemt at svare på. 

Så længe der er efterspørgsel på ubeskyttet sex vil det altid være der. 

Og marked er stort nok siden så mange vælger at lege med skæbnen.

det er jo ikke yderst sjælden man bliver spurgt om man ikke gør det uden eller jeg har besøgt dig flere gange så måske du nu vil gå med til uden kondom og min p.. kan ikke når der kommer kondom på. 

Syntes næsten at det forekommer tider end dem der forsøger at prutte med prisen bare lige stof til eftertanke. 

Redigeret af Milfen Stella

Del dette indlæg


Link til indlæg
Palledude skrev, for 1 time siden:

Jeg synes det er  skræmmende at flere og flere annoncører tilbyder sex uden kondom. Jeg har svært ved at forstå hvordan nogen tør have sex med en kvinde, der tilbyder sig ubeskyttet til så mange mænd.  Jeg er ikke særligt interesseret i at vide hvorfor nogen køber den ydelse, jeg er mere interesseret i hvordan man kan stoppe den ydelse,  af hensyn til begge parter.

Der er annoncører helt ned i teenagealderen der tilbyder det. Jeg synes det er FRYGTELIGT!!  Det er virkeligt et godt eksempel på menneskets selvdestruktive side - og jeg er bare ikke med!

Burde man foreslå en lovgivning imod ubeskyttet købesex, eller findes allerede?

Jeg lytter. spændt  på begge parters mening... 

 

 Mon ikke vi alle fra tid til anden ser annoncer, som får os at til at tænke "Aaah det er sgu for meget, det er bekymrende eller klamt osv osv".    

Tanken om, at man via ændret lovgivning kan forandre branchen til det bedre er smuk, men temmelig naiv.  I øvrigt så er det jo også meget individuelt hvad folk i branchen opfatter som "til det bedre".  

Personligt sidder jeg ikke og jubler over annoncer fra udenlandske piger der er her i en tidsbestemt periode, der har åben 24/7.  Her kunne man vel også argumentere for, at det ikke burde være således.  Begynder man først at bevæge sig ud af den tangent, vil det næppe vare længe før en siger "jamen lad os da forbyde købesex".  Så...… lær at leve med, at branchen på den ene side er vidunderlig og på den anden side pil rådden.

Har man ikke samvittighed til at rumme branchen, tja...… så burde man slet ikke være aktiv i branchen som køber eller udbyder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ca hver 2 mand, der ringer, spørg efter sex uden gummi....Så der har du svaret....Nogle piger tænker jeg bliver fristet af den ekstra betaling som mange mænd er villige til at smide efter pigen hvis hun gør det uden...Og der er intet nogen kan gøre ved det, andet end at gå en stor bue uden om pigen der tilbyder det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 10 timer siden:

Hver anden?! Hot damn... det var flere end jeg havde troet mulig. 

Det må være noget geografisk eller andet der spiller ind. Jeg oplever yderst sjældent at blive spurgt til sex uden gummi, en ud af 50 måske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Frodige Misser skrev, for 11 timer siden:

Ca hver 2 mand, der ringer, spørg efter sex uden gummi....

:shock: Skaemmende

Liv skrev, for 46 minutter siden:

en ud af 50 måske.

Naesten tillfredsstillende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 6 timer siden:

Det må være noget geografisk eller andet der spiller ind. Jeg oplever yderst sjældent at blive spurgt til sex uden gummi, en ud af 50 måske.

Det kan godt tænkes du har ret...Den er næsten sten sikker her, at der blir spurgt..:o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 21 timer siden:

Har du læst de øvrige 4.128 tråde om samme emne?

Der kan vist ikke tilføres debatten yderligere.

 Dette er vel en lidt sjælden vinkel - det plejer at handle om, at folk er dumme eller vanvittige, eller det er helt naivt spørgsmål om "hvor stor er risikoen"?

Denne tråd handler om, hvordan man kan stoppe det. TS ønsker altså ikke at diskutere købesex uden kondom, men at diskutere, hvordan man kan stoppe det.

autobahn skrev, for 21 timer siden:

Der findes allerede lovgivning mod ubeskyttet sex generelt, ikke specifikt ift. købesex. 

Hold da op! Hvilken lovgivning er det? (Jeg er ret sikker på du har misforstået noget, hvordan tror du de fleste børn bliver til?)

Palledude skrev, for 22 timer siden:

Burde man foreslå en lovgivning imod ubeskyttet købesex, eller findes allerede?

Du kan jo se på Tyskland, hvor det blev forbudt for få år siden. "AO" er vist siden forsvundet fra annoncerne, men mon ikke det bare betyder, at et kodesprog udvikler sig i stedet?

HG Wells skrev, for 20 timer siden:

så kom det frem at hun tilbød sex uden... hvilket der ikke havde stået i reklamen!

Stod der en af følgende fraser?

- Taboo free

- Full Service

- Best Service

Alle tre er koder for det, har jeg efterhånden lært på samme måde som dig. Dog er der andre, som skriver to sidstnævnte uden at tilbyde gummifri sex, fx thaier, der sælger sex skriver ofte noget med "Full". Og begge udtryk er jo ret uskyldige, så en del andre bruger dem "uskyldigt".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej ikke hvad jeg kan huske. Annoncen var ret mangelfuld. 

Der stod til gengæld “Kom og snakke hvad du vil have jeg klar” men det er måske kode for kondomfri sex... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Palledude skrev, for 23 timer siden:

Jeg synes det er  skræmmende at flere og flere annoncører tilbyder sex uden kondom. Jeg har svært ved at forstå hvordan nogen tør have sex med en kvinde, der tilbyder sig ubeskyttet til så mange mænd.  Jeg er ikke særligt interesseret i at vide hvorfor nogen køber den ydelse, jeg er mere interesseret i hvordan man kan stoppe den ydelse,  af hensyn til begge parter.

Der er annoncører helt ned i teenagealderen der tilbyder det. Jeg synes det er FRYGTELIGT!!  Det er virkeligt et godt eksempel på menneskets selvdestruktive side - og jeg er bare ikke med!

Burde man foreslå en lovgivning imod ubeskyttet købesex, eller findes allerede?

Jeg lytter. spændt  på begge parters mening... 

 

Hvorfor synes du det er skræmmende og hvorfor er det så frygteligt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok er der kommet permanent annonce på EG for “Smerter ved vandladning og TDS”. 

Så kan I selv regne ud hvorfor. :/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skræmmende fordi spredning af aids og andre kønssygdomme er en reel trussel og frygteligt at unge kvinder udsætter sig for den fare.  Kendte du ikke næsten det svar Gaffer?

- og tak til bebop for at holde kursen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg personligt går uden om aktører, der tilbyder uden kondom. Det er vel det eneste vi som forbrugere kan gøre. Stemme med fødderne. Hvis ikke vi er tilfreds med tilbuddet i en given butik, så må vi finde en der giver os det produkt vi gerne vil have. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, den 18/9/2019 at 14:13:

Jeg personligt går uden om aktører, der tilbyder uden kondom. Det er vel det eneste vi som forbrugere kan gøre. Stemme med fødderne. Hvis ikke vi er tilfreds med tilbuddet i en given butik, så må vi finde en der giver os det produkt vi gerne vil have. 

Godt pricip. Jeg gør det samme mht til piger der tilbyder ubeskyttet samleje, det er nogo. Men tager gerne BJ uden og slikker gerne fisse. Jeg kender risikoen og syntes det er det værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 17/9/2019 at 08:09:

Hold da op! Hvilken lovgivning er det? (Jeg er ret sikker på du har misforstået noget, hvordan tror du de fleste børn bliver til?)

 

OK, jeg er nogenlunde sikker på, at følgeslutninger, eller give sig tid til at forstå hvad man læser, ikke er din spidskompetence.

Der findes lovgivning mod at have intentionel ubeskyttet sex, hvis man er velvidende om at man er smittebærer af en sygdom (læs: HIV), og uden at oplyse dette til den/de man har sex med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 1 time siden:

Der findes lovgivning mod at have intentionel ubeskyttet sex, hvis man er velvidende om at man er smittebærer af en sygdom (læs: HIV), og uden at oplyse dette til den/de man har sex med.

Nej, den findes heller ikke. Den har fandtes, men er de facto annulleret af en domstolsafgørelse. Det følger af at bestemmelsen kun gælder livstruende sygdomme og det er hiv ikke længere i juridisk forstand (fordi man lever mere end seks år).

(Jeg jokede bare med det med børn, fordi ikke blot skrev du noget forkert, der var også ret uklart at forstå, hvad du mente, hvis man ikke i forvejen er inde i området).

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

(Jeg jokede bare med det med børn, fordi ikke blot skrev du noget forkert, der var også ret uklart at forstå, hvad du mente, hvis man ikke i forvejen er inde i området).

I know 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

de facto annulleret af en domstolsafgørelse

Nu fik jeg tid til lige at søge dokumentation frem:

Sagen:

https://www.bt.dk/krimi/ny-dom-hiv-sex-er-nu-helt-straffrit

Ministerens indgriben:

https://www.information.dk/indland/2011/02/justitsministeren-suspenderer-omstridte-hiv-lov

 

Det interessante er, at det stadig står i straffeloven, den har bare ingen virkning, fordi myndighederne ignorerer bestemmelsen, fordi ministeren ikke har fastsat nogen sygdomme, som den gælder for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 16.9.2019 at 12:09:

Personligt sidder jeg ikke og jubler over annoncer fra udenlandske piger der er her i en tidsbestemt periode, der har åben 24/7.  

Ja, vi burde have indført kneppe-hviletids ordning. :D det fungerer ok for lastbil chauffører

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...