Hop til indhold

Recommended Posts

Et nyt massage sted er åbnet på Østerbro. Janthon hedder det. Hun er en ældre dame, men hende så jeg ikke noget til. Der arbejder en anden kvinde på stedet og det er hende denne anmeldelse gælder. Jeg kan dog ikke huske hendes navn.

https://janthonsmassage.dk/

Stedet ser ud til at være et reelt massage sted, så da det var det min krop trængte til ringede jeg og fik bestilt en tid.

Jeg ankom til tiden og blev lukket ind. Det er et sobert sted i en kælder kun et stenkast fra Østerbrogade. Jeg blev vist ind i et massagerum og der blev spurgt til evt. ømme steder, skavanker o.l.

Jeg fik forklaret hvor og hvordan og jeg afklædte mig og lagde mig på briksen. Hun, en pæn dame i begyndelsen af 40erne, kom tilbage og begyndte en skøn massage, der viste sig virkelig at løse op for spændinger her og der. Jeg må ærligt talt indrømme og jeg ingen skumle bagtanker havde og da jeg lå og modtog denne hårde massage, så skænkede jeg heller ikke evt. tillægsydelser en tanke.

Så bad hun mig om at vende mig om og stadig var mine tanker sobre. Jeg kom rundt og så lagde hun hånden på pikken og spurgte om jeg også ville have massage der. Næsten per refleks sagde jeg ja tak. Hun hældte olie ud over banditten og gav mig et fast, rutineret og yderst mekanisk hånd arbejde. Jeg kunne egentlig ikke lide det for jeg fortrækker det mere pirrende og sensuelle, men hendes rutinerede kræfter lod min præferencer glide i baggrunden. Kort tid efter hun var begyndt malkningen kom jeg. Hun pressede de sidste dråber ud af mig og rensede mig af. Så fortsatte hun den gode massage og afrensning indtil tiden var gået.

Det blev til 400kr. for massagen og 300kr. for håndarbejdet. Jeg betalte med mobilepay.

Massagen var ret god, med det lille minus at man skal hvile sit hoved på selve briksen og har man i forvejen spændinger i nakken, så bliver de kun en smule værre uden et sted til at hvile sit hoved. Et stort plus er man ikke bliver sjasket ind i olie. Jeg blev renset fuldstændig af uden at mit tøj tog skade. Der er mulighed for at bade, men det brugte jeg ikke.

Håndarbejdet var mere en malkning, men det var rutineret og virksomt.

Stedet er fint. Det virker sobert.

Jeg overvejer om jeg skal tilbage blot for at kunne bede om en anden slags håndarbejde. Det kunne være at hun kunne give det et pirrende og sensuelt præg. Jeg ved ikke om hun giver mere en et hj, men det kunne jo være.

Redigeret af DaKaiser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...