Hop til indhold
Domin

Skønne Kira på Svalereden i Holstebro

Recommended Posts

Hej Gutter og Kira

Sjældent at jeg laver anmeldelser, men Kira har bestemt fortjent et ord med på vejen :);) Skøn, fræk og dejlig, hele vejen igennem. Hun er alt værd :);)Jeg fik et frækt blow og masser af skønne kys.... og til sidst en vejvisning til Herning :);):) Ku godt tænke mig Kira som underdanig, da jeg tænder på at være den dominerende herre. Har nogle af jer kendskab til om hun er til denne rolle også?? 

Redigeret af Domin
Fed skrift

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domin skrev, den 16/9/2019 at 05:12:

Hej Gutter og Kira

Sjældent at jeg laver anmeldelser, men Kira har bestemt fortjent et ord med på vejen :);) Skøn, fræk og dejlig, hele vejen igennem. Hun er alt værd :);)Jeg fik et frækt blow og masser af skønne kys.... og til sidst en vejvisning til Herning :);):) Ku godt tænke mig Kira som underdanig, da jeg tænder på at være den dominerende herre. Har nogle af jer kendskab til om hun er til denne rolle også?? 

Hej igen søde<3 tak for sidst. Jeg tilbyder kun i den blide genre søde, desværre. Møzzzzz og ps håber du fandt Herning:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domin skrev, den 16/9/2019 at 05:12:

Hej Gutter og Kira

Sjældent at jeg laver anmeldelser, men Kira har bestemt fortjent et ord med på vejen :);) Skøn, fræk og dejlig, hele vejen igennem. Hun er alt værd :);)Jeg fik et frækt blow og masser af skønne kys.... og til sidst en vejvisning til Herning :);):) Ku godt tænke mig Kira som underdanig, da jeg tænder på at være den dominerende herre. Har nogle af jer kendskab til om hun er til denne rolle også?? 

Og ik mindst 1000 tak for de søde ord, de varmer så dejligt<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...