Hop til indhold

Vanløse - Storbarmet, megafransk

Featured Replies

Skrevet

Besøgte damen, som tirsdag og nogle gange lørdag annoncerer i Ekstrabladet under overskriften Vanløse. Reklamerer med bl.a. megatunge bryster og tungekys.

Ringede og fik opgivet en adresse på Bogholder Alle. Hun sagde, at hun var helt vild med at blive slikket både foran og bagi. Je, det tændte hende hent utroligt. Fint. Kan godt lide at bruge tungen, og Bogholder Alle ligger ikke langt fra min bopæl. Så efter et bad, kunne jeg gå til mødet, uden at blive alt for svedig.

Pigen (eller damen), der åbnede, var ganske rigtigt buttet og med store babser. Hun var iført en ikke særlig sexet sort dragt. Jeg blev ført ind i lokalet, som var meget dystert. På væggen var der et kors med manchetter til arme og ben. Det var nu ikke det, jeg var kommet for at anvende.

Vi aftalte en pris på 1.300 for 1 time med megafransk og tilladelse til at slikke hendes mis og anus. Efter betaling gik hun ud, og jeg afførte mig tøjet. Der gik nogen tid inden hun viste sig. På grund af den dunkle belysning, kunne jeg ikke danne mig et indtryk af damen i evakostyme.

Hun lagde sig i sengen og begyndte en maskinberoligelse af min ryg. Et tilløb til tungekys, blev afvist med at drej at hovedet. Efter en høflig forespørgsel, fik jeg lov til at slikke missen. Hun må have følt, jeg gjorde godt, for hun begyndte at stønne og blev meget fugtig. Til sidst kom hun - eller lod som.

Så var det min tur til at få "lillemand" under behandling. Først blev den renset med en fugtighedsserviet. Som hun sagde: Lidt hygiejne er nødvendigt. Måske bliver den lidt kold, men vent til den kommer ind i munden på mig".

Det med hygiejnen var helt OK. Jeg bad om om at få hendes anus placeret i mit ansigt. Sådant blev det, og så gik hun ellers til den. Det skulle bare overstås. Da jeg tilhører den del af manderacen, der ikke kan kontrollere "sjoveren", gik der ikke ret lang tid, før han skød i munden på hende.

Straks forlod hun rummet, for at få skyllet og desinficeret munden, mens jeg lå med en følelse af at være blevet taget ved næsen. Det var jeg vist også. Efter rengøringen viste damen sig igen i den usexede dragt, og med en elektro cigaret i munden. Efter en pæn overtalelse, fik jeg lov til at bruge mundsparyen - bare jeg ikke overdrev.

Efter min rengøring, kom jeg i tøjet. Jeg så, der kun var gået en ½ time. Jeg havde betalt for en hel, og foreslog, at vi sad den resterende tid og hyggesnakkede. Det faldt bestemt ikke i god jord. For at sige det rent ud, blev damen møgsur.

Jeg valgte at fortrække med bevistheden om, at jeg ikke vender tilbage. Vil meget gerne have dilleren slikket til sidste dråbe, men ikke hos hende.

Der var tale om en gang maskinsex. Jeg kan ikke anbefale hende. Bevares, hvis man kan lide kvinder med lidt på sidebenene, er hun i dagsbelysning ikke værst til at være 44 (hendes egen oplysning). Men måske hun skulle tænke lidt længere frem, og virke lidt mere poritiv.

Skrevet

Nederen.. hun kunne i det mindste have tilbudt dig et bad sammen (dig og hende). Det ville have været en fin afslutning, nu hvor der var en en halv time tilbage og hun så meget går op i hygiejne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.