Hop til indhold
MassageElsker69

Tantra Langeland

Recommended Posts

Hejsa er der nogen der kan give et godt referat af et besøg og fortælle om det er værd at køre efter? Er hun berøringsvenlig ? Er der mulighed for udløsning eller er lingam massagen bare 30 sekunders berøring. Syns prisen er i overkanten men er dog villig hvis hun kan sit kram. Håber nogen kan hjælpe mig ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pilfinger2 skrev, for 5 timer siden:

Hejsa er der nogen der kan give et godt referat af et besøg og fortælle om det er værd at køre efter? Er hun berøringsvenlig ? Er der mulighed for udløsning eller er lingam massagen bare 30 sekunders berøring. Syns prisen er i overkanten men er dog villig hvis hun kan sit kram. Håber nogen kan hjælpe mig ??

Hej Pilfinger2 (dit navn siger måske at du skal holde dig væk!)

Jeg er overbevist om, hun kan sit kram, men for at du ikke bliver skuffet tror jeg du skal undersøge, hvad rigtig tantramassage (ikke under thaimassage) egentlig er. Har du læst på hendes hjemmeside?:

Som udgangspunkt ser jeg den tantriske massage som en fin øvelse i at modtage uden at skulle gengælde eller yde noget. Hvis berøring af mig giver dig en oplevelse af større sanselighed og flow, er dette ok. Jeg flytter din hånd, hvis jeg ikke er med på berøringen og beder dig respektere dette.

  • Hvordan er det med orgasme?

Selvom massagen afsluttes med en massage af lingam/yoni, så er orgasme ikke målet. Det er dejligt at bevare de lette energi, der opstår under massagen.

Skulle det ske, at du får udløsning, så er det jo bare sådan det er, men altså ikke noget jeg arbejder henimod. Og så stopper massagen her.

  • Kan massagen ende med sex?

Ganske kort: Nej.

Og ender heller ikke med et handjob, heller ikke mod ekstra betaling 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, den 17/9/2019 at 20:17:

hun er desvære ikke i midt jylland mere 

 

Gammelnok skrev, for 2 timer siden:

Hej Pilfinger2 (dit navn siger måske at du skal holde dig væk!)

Jeg er overbevist om, hun kan sit kram, men for at du ikke bliver skuffet tror jeg du skal undersøge, hvad rigtig tantramassage (ikke under thaimassage) egentlig er. Har du læst på hendes hjemmeside?:

Som udgangspunkt ser jeg den tantriske massage som en fin øvelse i at modtage uden at skulle gengælde eller yde noget. Hvis berøring af mig giver dig en oplevelse af større sanselighed og flow, er dette ok. Jeg flytter din hånd, hvis jeg ikke er med på berøringen og beder dig respektere dette.

  • Hvordan er det med orgasme?

Selvom massagen afsluttes med en massage af lingam/yoni, så er orgasme ikke målet. Det er dejligt at bevare de lette energi, der opstår under massagen.

Skulle det ske, at du får udløsning, så er det jo bare sådan det er, men altså ikke noget jeg arbejder henimod. Og så stopper massagen her.

  • Kan massagen ende med sex?

Ganske kort: Nej.

Og ender heller ikke med et handjob, heller ikke mod ekstra betaling 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa tak for svar Gammelnok nu har jeg prøvet tantra adskillige gange gennem årene og en ting er hvad der står på hjemmesider og hvad man oplever hos kvinden tit stor forskel og derfor var jeg nysgerrig om nogle havde erfaringer med en dansk kvinde mht tantra. Men måske springer jeg ud i det.God søndag og få jer nu noget.......kaffe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...