Hop til indhold
Rudolfski

Love1992 - hold jer langt væk

Recommended Posts

Fik kontakt til hende på SD, jeg faldt lidt for hendes “lille krop”, hun var rimelig ustruktureret, men jeg fik hende over på snap.

Ville egentlig mødes med hende, men så tilfældigt at hun solgte video for 200,-. For at holde hende til ilden, tilbød jeg at købe. Det gjorde jeg, hun påstår at en gang at hun har sendt, men jeg har dog i tet modtaget. Nu svarer hun ikke, men lægger nyt på snap så flere kan gå i fælden.

Så hold her væk, end u en som bare vil have dine penge, og gøre sig ussel og til en tyv for småpenge, det er sq sørgeligt...

Se hende i øvrigt også på scandalbeauties som “lillkim”, ja, der liger hun sq også en skandale... :-)

God aften boys.https://sugardaters.dk/show?alias=Love1992

 

Redigeret af Rudolfski
Billede slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg gætter på, at pigen ikke har givet dig lov til at udstille hende her, har jeg anmeldt dit indlæg.

 

Jeg kan se, at du nu har slettet hendes foto. Tak for det.

Redigeret af Casten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt gættet, og korrekt, jeg glemte at spørge hende først, helt som hun glemte at sige til mig, at hun ville tage røven på mig :-)

Glemte også, at vi i danmark sætter svindlere højere end ærlige mennesker :-) 

Billede slettet for god ordensskyld, naturligvis...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Rudolfski skrev, for 15 minutter siden:

Godt gættet, og korrekt, jeg glemte at spørge hende først, helt som hun glemte at sige til mig, at hun ville tage røven på mig :-)

Glemte også, at vi i danmark sætter svindlere højere end ærlige mennesker :-) 

Billede slettet for god ordensskyld, naturligvis...

Jo, men man skal da lige en tur forbi retten - før man ved, hvem der er svindler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudolfski skrev, for 37 minutter siden:

Godt gættet, og korrekt, jeg glemte at spørge hende først, helt som hun glemte at sige til mig, at hun ville tage røven på mig :-)

Glemte også, at vi i danmark sætter svindlere højere end ærlige mennesker :-) 

Billede slettet for god ordensskyld, naturligvis...

Tak for advarslen. Jeg går ud fra at du har anmeldt hende til teamet bag sugardaters ?? Og medsender den korrespondance i har haft ifm. at hun ikke sender, som bevis.

God aften :)

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 12 minutter siden:

Tak for advarslen. Jeg går ud fra at du har anmeldt hende til teamet bag sugardaters ?? Og medsender den korrespondance i har haft ifm. at hun ikke sender, som bevis.

God aften :)

DK fyr

Det kommer hurtigt til at lyde, som om det er anmelderen der er problemet herinde, ret spøjst.. Selvølgelig er hun anmeldt, ellers gav det ikke den store mening at bruge mere tid på hende. Jeg overlever, men det er da super træls, hvis andre kommer i samme situation, det er jo ikke helt rimeligt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudolfski skrev, 1 time siden:

Glemte også, at vi i danmark sætter svindlere højere end ærlige mennesker :-)

 

Hun er uskyldig til hun er dømt, så vil du kalde hende for svindler, skal du en tur forbi politiet.
Og desuden er det ikke tilladt at "låne" andres fotos, og sætte dem ind andre steder på nettet, heller ikke selvom EG siger ok for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

Hun er uskyldig til hun er dømt, så vil du kalde hende for svindler, skal du en tur forbi politiet.
Og desuden er det ikke tilladt at "låne" andres fotos, og sætte dem ind andre steder på nettet, heller ikke selvom EG siger ok for det.

Jeg bestemmer nu selv om jeg kalder hende svindler, det behøver jeg hverken din eller rettens velsignelse for.

Nej, selvfølgelig skulle jeg ikke have postet et billede af den unge søde uskyldige dame. Et billede som jeg i øvrigt gerne må linke til i hendes profil på SD :-).

PS. Med al den skyldfølelse i efterhånden har påduttet mig, overvejer jeg kraftigt at sende hende en buket blomster, og yderligere 200 kroner. Men nu ser jeg lige, om jeg kan sove i nat, og kan jeg ikke det, lover jeg at gøre det, som det første i morgen tidlig :-) 

Godnat folkens, må alt det gode være med jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudolfski skrev, for 10 timer siden:

Jeg bestemmer nu selv om jeg kalder hende svindler, det behøver jeg hverken din eller rettens velsignelse for.

Nej, selvfølgelig skulle jeg ikke have postet et billede af den unge søde uskyldige dame. Et billede som jeg i øvrigt gerne må linke til i hendes profil på SD :-).

 

Du kan absolut gøre det, men så kan hun også tage retslige skridt mod dig, og gør hun det, står du meget dårligt ;)

Ja, du må gerne linke til et foto, men du må ikke stjæle det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper8600 skrev, for 11 timer siden:

Har ellers gennemkneppet hende til fuld tilfredshed her i sommers...

Sød pige våd fisse... mums

Jeg har også besøgt hende et par gange. Nogenlunde tilfreds.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudolfski skrev, den 15.9.2019 at 16:37:

Fik kontakt til hende på SD, jeg faldt lidt for hendes “lille krop”, hun var rimelig ustruktureret, men jeg fik hende over på snap.

Ville egentlig mødes med hende, men så tilfældigt at hun solgte video for 200,-. For at holde hende til ilden, tilbød jeg at købe. Det gjorde jeg, hun påstår at en gang at hun har sendt, men jeg har dog i tet modtaget. Nu svarer hun ikke, men lægger nyt på snap så flere kan gå i fælden.

Så hold her væk, end u en som bare vil have dine penge, og gøre sig ussel og til en tyv for småpenge, det er sq sørgeligt...

Se hende i øvrigt også på scandalbeauties som “lillkim”, ja, der liger hun sq også en skandale... :-)

God aften boys.https://sugardaters.dk/show?alias=Love1992

 

Tak for advarsel! Dum pige!

Redigeret af Zohan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...