Hop til indhold
Guest Liderligfyr

paula, marina og lina flensborg

Recommended Posts

Gæst

Har lige været på en lille hyggetur sydpå. Prøvede for mig 3 ukendte piger, da det mislykkedes med alle favoritpigerne.

Efter at have stemt dørklokkker 4 steder (sådan nogle piger sover åbenbart mandag formiddag) fandt jeg endelig frem til en pige

http://www.engelsburg-fl.de/marina

30 min 50 euro

En ældre kone på 40-45 år med et par kæmpe kasser!!!!!!

sød dame, der inviterede mig indenfor. Blev tilbudt cola og vand og hvad jeg nu havde lyst til. Vi fik tøjet af, og landede i sengen. Lidt kæleri, eller rettere kramse på bryster, og hun gik i gang med blowjob. Egentlig nogenlunde, men hun stoppede ret hurtig, og spurgte om vi skulle knalde. Ville gerne have hun tog en ridetur. Men her skete katastrofen så, hvorfor lærer jeg ikke, man ikke skal tage de buttede piger, med meget store bryster?? De kan jo ikke bevæge sig og sådan er det! skiftede til missionær, hvor jeg så opdagede hun lugtede knap så heldig.... nå bum bum færdig, bad lidt hyggesnak og ud med mig.

alt i alt inklusiv bad havde seancen maximalt taget 30 min. En lidt kedelig oplevelse

stedet 2/5 lidt noget gammelt lort, ingen dør ud til badeværelset

pigen 3/5 altså de bryster fejlede ikke noget!

indlevelse 4/5 der var ikke noget lukken øjne m.m.

sex 1/5 tja hun har formentlig prøvet det før, men hun er godt nok ikke teknisk god

hygiejne 2/5

Videre i byen, hvor jeg landede på harrislerstrasse 19

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1163

50 euro 30 min

Paula er kønnere end på billederne!!!!!! Startede meget godt ud med lidt hyggesnak, selvom hendes sprogkundskaber er ret begrænsede. Men har en god humor alligevel.hendes teknisk udførelse af sex, er også ganske ok, men hendes indlevelse, puhaaaa tror ikke jeg havde et levende individ med i sengen!!! Det skulle godt nok bare overståes.

Gider ikke give hende karakterer, men nej, bliver ikke gentaget

sidste sted blev desserten

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1122

50 euro 30 min, der blev til 100 ;)

Lille dejlige Lina, ja det er hende på billederne og nej de er ikke 10 år gammel. Babserne er silikone,en lidt flad utrænet røv men ellers et nydeligt syn.

Jeg klingede super godt med hende, hun var lige som hun skulle være! Ikke så vant til en så ung pige, er serviceminded.

Hun havde sådan en kjole på, med revner hist og her og over det hele. Virkelig nice! Men den måtte jo af, og hun inviterede over i sengen.

Her kom vi igang med lidt kæleri og det fungerede bare. Virkelig hyggelig stemning, så fik opgraderet det til en time spass, da de 2 foregående havde været lidt fesne.

Blowjob var udemærket og fik lov at slikke hende, hvilket hun godt kunne lide.

Rideturen gik i vasken, det kunne hun ikke rigtig (imponerende at man kan have så meget en off day med det!) doggy var bedre sluttende af i en missionær. Der var gået ca 45 min, så gad ikke igang med runde 2, så spurgte om hun ville have lidt intim massage. Den var hun klar på, men de havde ikke noget massage olie? så det blev til glidecreme, hun blev slasket ind i.Sluttede af med bad, hvorefter hun fulgte mig nøgen ud og kyssede mig farvel.

pige 4/5

sex 3/5

indlevelse 3/5

kemi 5/5

sted 3/5

kunne sagtens finde på at besøge hende igen :) men bliver nok ikke hendes personlige stalker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...