Hop til indhold
latinerkvarteret

Mødom sælges! Jehovas vidne

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Endelig en annonce der 100% ikke er svindel

Nej, nok snarere 200% :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Nej, nok snarere 200% :D 

Nej da... Sådan en sød 22 årig pige kan da ikke finde på at svindle ;):D

Jeg har afgivet et bud.. Kun fordi det er søndag og jeg har fri :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men ville det virke som fantasi? Jeg tvivler på der er så mange GP'er der er sygeplejersker og hyrdinder i virkeligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi man er i Jehovas er der da ingen der siger at mødommen stadigvæk er der ;-) det er en af de sjovere annoncer jeg har set, der bliver godt nok forsøgt en masse for at snyde haha :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej derude:)

Mit indlæg har intet med "ruden i kældervinduet":wub: som hun så brændende vil have trykket ind.

Det er dagens bedste joke.

Men om en udsendelse i DR / P4 om en ung kvinde der havde forladt Jehova, og dermed også et meget ensomt menneske på grund af udstødelse fra alle incl hendes familie. Jeg husker radioværten på et tidspunkt spurgte hende om : - hvad har du med ud fra Jehova ???  - hun tøvede lidt - - - - - - - - - - - - - - - -  - - så kom svaret : - vi er ærlige mennesker og vi behandler andre mennesker ordentlig         - -  smukt sagt af hende og lige fra hjertet<3

Gode sunde menneskelige værdier som alle danskere burde tænke meget over og tillægge sig selv.

Mange hilsner - - - - - - - samt håbet at hun snart får trykket ruden ind så hun også kan få:wub: "kage i ovnen"

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rolig nu, denne superbabe er efter sigende også frafaldet vidne.

382638260_TabitaHenriksen_01.thumb.jpg.8ce2c2c123339eba29c85b5b4adaf6a0.jpg

1551673286_TabitaHenriksen_02.thumb.jpg.9423e6361f35a1fac14d8281c2867949.jpg

910637443_TabitaHenriksen_03.thumb.jpg.aa067db7abc363e5f0244b7cb41cd6c0.jpg

tabith_04.thumb.jpg.18728163e42daaba1ceeff5d61268490.jpg

Og med hånden på hjertet (altså hendes) ville jeg gerne slippe en pæn skat for at ondulere hende, mødom eller ej. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 5 timer siden:

hvad har du med ud fra Jehova ???  - hun tøvede lidt - - - - - - - - - - - - - - - -  - - så kom svaret : - vi er ærlige mennesker og vi behandler andre mennesker ordentlig         - -  smukt sagt af hende og lige fra hjertet<3

Gode sunde menneskelige værdier som alle danskere burde tænke meget over og tillægge sig selv.

Jeg synes, da ikke de behandler frafaldne ordenligt - så det virker noget selvmodsigende at hun siger dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes, da ikke de behandler frafaldne ordenligt -

Nej, frafaldne behandles som døde eller aldrig-fødte, så det kan man næppe sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden:

Endelig en annonce der 100% ikke er svindel

Hun har haft en annonce lørdag eftermiddag, der var prisen 1500 for alm sex... Eftermidt nat kommer da et nyt profil... JOMFRU! Mødom sælges til højest bydende . jeg tro også julemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 9 timer siden:

Rolig nu, denne superbabe er efter sigende også frafaldet vidne.

382638260_TabitaHenriksen_01.thumb.jpg.8ce2c2c123339eba29c85b5b4adaf6a0.jpg

1551673286_TabitaHenriksen_02.thumb.jpg.9423e6361f35a1fac14d8281c2867949.jpg

910637443_TabitaHenriksen_03.thumb.jpg.aa067db7abc363e5f0244b7cb41cd6c0.jpg

tabith_04.thumb.jpg.18728163e42daaba1ceeff5d61268490.jpg

Og med hånden på hjertet (altså hendes) ville jeg gerne slippe en pæn skat for at ondulere hende, mødom eller ej. ;) 

Den er nu god nok. Hun var med som en af de frække piger i x on the beach 2018, hvor hun også fortalte hele historien mht Jehovas vidner. Den kan nu også læses her for de nysgerrige : https://realityportalen.dk/rcarticle/ex-on-the-beach-tabita-taler-ud-om-eksmanden-jeg-skulle-vaere-utro-eller-doe/

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 4 timer siden:

Den er nu god nok. Hun var med som en af de frække piger i x on the beach 2018, hvor hun også fortalte hele historien mht Jehovas vidner. Den kan nu også læses her for de nysgerrige : https://realityportalen.dk/rcarticle/ex-on-the-beach-tabita-taler-ud-om-eksmanden-jeg-skulle-vaere-utro-eller-doe/

Det er muligt, at hun selv er god nok, men det er historien/tilbuddet næppe. Hun har jo været gift, så det skulle være mærkeligt, om hun og manden har kunnet holde sig i skindet. Desuden havde hun en trekant i nævnte TV-serie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 timer siden:

Det er muligt, at hun selv er god nok, men det er historien/tilbuddet næppe. Hun har jo været gift, så det skulle være mærkeligt, om hun og manden har kunnet holde sig i skindet. Desuden havde hun en trekant i nævnte TV-serie.

Øh - mon ikke du blander lidt for meget sammen  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 56 minutter siden:

Øh - mon ikke du blander lidt for meget sammen  ;-)

Det kan jeg ikke tro, hvis pigens navn er Tabita.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 20 timer siden:

Jeg synes, da ikke de behandler frafaldne ordenligt - så det virker noget selvmodsigende at hun siger dette.

- det har ret i, det havde hun vist fortrængt. I sektens interne brudflader er de grusomme overfor for dem der forlader fællesskabet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Det kan jeg ikke tro, hvis pigens navn er Tabita.

Det fremgår vist ingen steder - medmindre du har været ude at lure igennem nøglehullet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Det fremgår vist ingen steder - medmindre du har været ude at lure igennem nøglehullet ;-)

Jeg har faktisk set et klip fra den pågældende udsendelse i forbindelse med, at pigen har været interviewet på Ekstrabladet, så jeg er ret sikker i min sag.

Du kan få syn for sagn her: https://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/fraek-trekant-genforenet/7633509

Så kan du kalde det et nøglehulskiggeri eller ej.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg har faktisk set et klip fra den pågældende udsendelse i forbindelse med, at pigen har været interviewet på Ekstrabladet, så jeg er ret sikker i min sag.

Du kan få syn for sagn her: https://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/fraek-trekant-genforenet/7633509

Så kan du kalde det et nøglehulskiggeri eller ej.

Jo men pigen Tabita i interviewet og på billederne er vel ikke den samme som annoncerede med at sælge sin mødom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 2 timer siden:

Jo men pigen Tabita i interviewet og på billederne er vel ikke den samme som annoncerede med at sælge sin mødom

Svært at sige. Annoncen kunne jo også være falsk som denne:

https://ekstrabladet.dk/nationen/skuffet-over-politiet-falsk-annonce-lover-sex-i-alle-huller/7793715

Imidlertid er mødomsannoncen fjernet. Måske er mødommen også forsvundet? Da jeg i hvert fald ikke har tænkt at byde på den (måske) imaginære mødom alligevel, lader jeg sagen ligge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...