Hop til indhold

Recommended Posts

Tak for linket... Nu er jeg ikke så god til svensk, men skriver personen ikke at han får et metal rør op i urin røret?? Av av... Tænker tilbage på de utallige af gange man har fået klamydia samt gonore test på den gode gamle måde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
OleV skrev, for 5 timer siden:

Nu er jeg ikke så god til svensk, men skriver personen ikke at han får et metal rør op i urin røret?? 

:lol: Helt riktigt... han fik et metal rör op i urin röret.. 

Hvad jeg reagerede på var, at hendes negle også var i urinrøret :-o.. 

Men den var faktiskt skreven i ”Anmeldelser af BDSM og fetishisme” ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, for 17 timer siden:

:lol: Helt riktigt... han fik et metal rör op i urin röret.. 

Hvad jeg reagerede på var, at hendes negle også var i urinrøret :-o.. 

Men den var faktiskt skreven i ”Anmeldelser af BDSM og fetishisme” ;)

 

Avavav det havde jeg ikke opfattet, men har skrevet med hende, og hun tilbyder også normalt sex... Frygter bare at hun tager fejl af mig og en anden, og pludselig står jeg med en gigantisk dildo op i hønen, og et metalrør samt en negl inde i trolden... Ved sq ikke rigtigt... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 3 timer siden:

Avavav det havde jeg ikke opfattet, men har skrevet med hende, og hun tilbyder også normalt sex... Frygter bare at hun tager fejl af mig og en anden, og pludselig står jeg med en gigantisk dildo op i hønen, og et metalrør samt en negl inde i trolden... Ved sq ikke rigtigt... 

Hahaha.. Fanme godt skrevet @OleV. "En dildo i hønen, og et metalrør samt en negl inde i trolden." :lol:

Som vvs'er kommer jeg STRAKS til at tænke på at se dig med et 2" gevindrør i hønen, for lige at bruge dit eget udtryk, og et 1" i trolden... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...