Hop til indhold
Onslow

Den hårde vej.

Recommended Posts

Vi kender det vist alle.

Allerede når du lukker døren op, kan du mærke, at der er ugler i mosen, og du nok skulle have snuppet et par overtimer.

Hvad har jeg nu gjort forkert eller glemt, eller hvad har hun fundet ud af?

Du går som katten om den varme grød, og først ved aftensmaden har du samlet mod til at bringe spørgsmålet på bane.

Efter at have trådt vande et stykke tid buser hun så lige ud med det.:

"Jeg vil have lavet større bryster!"

Du kigger forvirret rundt efter et halmstrå at klamre dig til, mens du finder fast grund under fødderne.

Hvorfro vil du dog det?

Ved du ikke, at i den slags diskussioner har hun ikke brug for argumenter, det er bare sådan?

"Det vil jeg, og det er besluttet!"

Jamen, det er jo dyrt. og vi står jo og skal på sommerferie.

"Jeg har tænkt på det, vi dropper sommerferien i år, i hvert fald bliver jeg hjemme."

Skakmat!

Hvis du da ikke efterhånden har fået samlet dine åndsevner så meget sammen, at du kan gå til modangreb.

Jamen, hvorfor dog, jeg har ikke så store hænder, og dine bryster passer jo perfekt i dem!

"Jeg sagde, at jeg havde besluttet mig."

Og du vil droppe sommerferien for det?

"Ja."

Mens du tager nogle dybe indåndinger, nærmest hyperventilerer, presser du dit intellekt til det yderste, og pludselig kommer der en løsning, der måske kan redde sommerferien.

Hvad nu, hvis vi finder en billigere løsning?

"Hvad mener du?"

Jeg læste i et medicinsk tidsskrift, at hvis du tager noget ganske almindligt toiletpapir og gnider dig mellem brysterne med det flere gange dagligt, så vil dine bryster gradvist vokse sig større.

"Pff, det, tror jeg ikke på, virker."

Og så er det altså her, at et rigtigt mandfolk svarer.:

Da virker det squ ellers godt nok på din røv!

Hvis du ikke får resten af aftensmaden, før helvede bryder løs, så findes der stadig noget, der hedder pølsevogne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...