Hop til indhold

Recommended Posts

Diskusprolaps skrev, den 19/9/2019 at 19:45:

Stadig lige aktiv med alt det indebærer af rodet sted, finger i nummeren og hvis du er heldig den helt store rusketur

Er den store rusketur noget at råbe hurra over ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penk skrev, for 2 timer siden:

Er den store rusketur noget at råbe hurra over ?

Mindes ikke at jeg ordret har råbt hurra, men vel nærmest brølt noget uforståeligt når jeg kom.

Gorn er en meget moden dame, der efter et glas rødvin eller to, kan blive sjaskliderlig, hvis hun kan lide dig og er i det humør.

Doggy over ved radiatoren kan anbefales og det må gerne gå lidt hårdt til værks.

Vender altid tilbage til Gorn, hun er lidt for sig selv på den gode måde B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 15 timer siden:

Mindes ikke at jeg ordret har råbt hurra, men vel nærmest brølt noget uforståeligt når jeg kom.

Gorn er en meget moden dame, der efter et glas rødvin eller to, kan blive sjaskliderlig, hvis hun kan lide dig og er i det humør.

Doggy over ved radiatoren kan anbefales og det må gerne gå lidt hårdt til værks.

Vender altid tilbage til Gorn, hun er lidt for sig selv på den gode måde B)

Har besøkt henne for et par år siden,men fikk ikke FP. Vet noen om det lar seg gjøre å få FP hos henne nå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubi skrev, for 15 timer siden:

Har besøkt henne for et par år siden,men fikk ikke FP. Vet noen om det lar seg gjøre å få FP hos henne nå

Ja, med sympati og kolde kontanter er alt stadigt muligt og hun er heldigvis ikke spermforskrækket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...