Hop til indhold
Guest Thomas N.

Over and out

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Alt har en ende og nu også mit 2. medlemskab på Eroguide. 

Siden er blevet en tidsrøver for mig, bruger den nærmest som det var facebook. Kommenterer på alt muligt ligegyldigt, som ikke har noget som helst med min oprindelig ide med profilen her. 

Der er alt for meget fnidder fnadder her og er kørt træt i det alt det brok, som jeg også selv er blevet en del af. De samme spørgsmål der går igen og igen og... 

MEN vigtigst for mig, så har jeg langt om længe indset, at siden her også er en rigtig dårlig ide, når misbruget af købesex spøger hele tiden. 

Som flere måske har bemærket, så har jeg skrevet om afhængighed og også om min egen. Sidste gang jeg var i professionel behandling slettede jeg min profil og jeg er nødt til at gøre det sammen igen nu.

Pas godt på jer selv og lykke til jer alle herfra.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 18 minutter siden:

Sidste gang jeg var i professionel behandling slettede jeg min profil og jeg er nødt til at gøre det sammen igen nu.

Du har da ikke slettet din profil endnu - kan du nu se at skrubbe af - du er lidt ligesom dem på facebook, der med bål og brand vil træde ud af en gruppe de er utilfredse med - og så bliver de alligevel hængende for at se om deres intetsigende udtrædelse nu bliver bemærket.

Træder man ud træder man ud - og behøver ikke proklamere det - BUM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Nåede  ikke  at  skrive  tak  for  snakken før  du  forsvandt. 

Held og  lykke  i fremtiden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Guest Thomas N. skrev, for 58 minutter siden:

Alt har en ende og nu også mit 2. medlemskab på Eroguide. 

Siden er blevet en tidsrøver for mig, bruger den nærmest som det var facebook. Kommenterer på alt muligt ligegyldigt, som ikke har noget som helst med min oprindelig ide med profilen her. 

Der er alt for meget fnidder fnadder her og er kørt træt i det alt det brok, som jeg også selv er blevet en del af. De samme spørgsmål der går igen og igen og... 

MEN vigtigst for mig, så har jeg langt om længe indset, at siden her også er en rigtig dårlig ide, når misbruget af købesex spøger hele tiden. 

Som flere måske har bemærket, så har jeg skrevet om afhængighed og også om min egen. Sidste gang jeg var i professionel behandling slettede jeg min profil og jeg er nødt til at gøre det sammen igen nu.

Pas godt på jer selv og lykke til jer alle herfra.... 

God vind..

Jeg har selv været i samme dilemma som dig.

Vh

NF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N. skrev, for 9 timer siden:

Der er alt for meget fnidder fnadder her og er kørt træt i det alt det brok, som jeg også selv er blevet en del af. De samme spørgsmål der går igen og igen og... 

Lad dem om det, og tænk positivt,;) alt det negative, spring det ovre, det prøver jeg at gøre, kan nogle gange være svært,.  :huh: 

Alt det bedste til dig. 

God søndag. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde selv de samme tanker.  Men har gjordt op med mig selv.  Jeg ikke vil undvære gp. Så har kogt det ned til besøg ca 1 gang i kvartalet. Med piger som jeg ved er suveræne gode.  Nemlig saga. Adelie.  Dinag. Natasja deep troat. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N. skrev, for 11 timer siden:

Alt har en ende og nu også mit 2. medlemskab på Eroguide. 

Siden er blevet en tidsrøver for mig, bruger den nærmest som det var facebook. Kommenterer på alt muligt ligegyldigt, som ikke har noget som helst med min oprindelig ide med profilen her. 

Der er alt for meget fnidder fnadder her og er kørt træt i det alt det brok, som jeg også selv er blevet en del af. De samme spørgsmål der går igen og igen og... 

MEN vigtigst for mig, så har jeg langt om længe indset, at siden her også er en rigtig dårlig ide, når misbruget af købesex spøger hele tiden. 

Som flere måske har bemærket, så har jeg skrevet om afhængighed og også om min egen. Sidste gang jeg var i professionel behandling slettede jeg min profil og jeg er nødt til at gøre det sammen igen nu.

Pas godt på jer selv og lykke til jer alle herfra.... 

Stor respekt for dit valg :) og ikke mindst din vedholdenhed. Jeg ønsker dig held og lykke og god vind i sejlene herfra:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...