Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte i denne uge ‘Emma’ på Copenhagen Sauna Club.

En lille rigtig fræk sag af en blondine med flotte tattoos mv. Sød dansk pige der gjorde jeg valgte hende.

 

Jeg blev dog skuffet da hun i spa’en bare sad helt stiv i kroppen, hvor andre piger er gode til at udnytte spaen til nussen, pirrende lapdance, mv. (Været der få gange før og er kommet igen primært af den grund)

Men det ville hun ikke. Hun virkede til helst bare at ville snakke hovedet af mig om alt hvad hun roder med i det virkelige liv,, så op af badet og ind på værelset og få det overstået (for min part).

herudover havde jeg naturligvis allerede i spaen kunnet mærke hendes absurde lange hår på benene, hvilket slet ikke er mig (ved godt det er moderne med den frie kvinde og alt det - men så vær fri alle andre steder end på det bordel jeg besøger når det kommer til behåring)

 

Af med håndklæderne på værelset og igang med det sjove. Ok blow,, men det var vidst også det. Da vi skiftede stilling til sexen og hun spredte benene blev værelset omtåget af en fæl stank fra hendes mis. Jeg endte med at holde vejret og gøre mig færdig med lukkede øjne hvor jeg forsøgte at drømme mig andre steder hen. I bilen hjem tømte jeg en pakke mints i forsøget på at slå den beske smag ihjel stanken havde forsaget (nej, var selvfølgelig ikke nede på hende - lugt smager åbenbart også) bwadr!

 

Træls oplevelse. Mit fjerde besøg på stedet med også pige nr.4

De tre forrige besøg har dog været fantastiske. Det her var bare ulækkert og desværre ikke det jeg forventede af stedet på baggrund af de forrige besøg.

 

 

  • Synes godt om 4
  • Tak 1
  • Forvirret 2
  • Sørgelig 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Copenhagen Sauna Club i Vanløse er et af branchens ældste bordeller.

Det er mindst 25 år siden jeg aflagde et besøg , måske mere.  Dengang var den slags forholdsvis nyt og spændende..  

Forhåbentlig har de fået nye piger siden da.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 17.9.2019 at 00:30:

Copenhagen Sauna Club i Vanløse er et af branchens ældste bordeller.

Det er mindst 25 år siden jeg aflagde et besøg , måske mere.  Dengang var den slags forholdsvis nyt og spændende..  

Forhåbentlig har de fået nye piger siden da.

Så vidt jeg er informeret har det lagt der i hen imod 35 år nærmere:P.. Hvilket er ældre end jeg er så der er kommet nye piger til:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så vil jeg gerne påpege at Emma er nystartet i saunaen.. Hun er derfor ikke vant til proceduren der endnu.. Plus det faktum at det nogen gange kan kræve lidt ekstra pleje "downunder" i tilvænningsperioden pga kloren i spaen.. Som du jo selv ved har hun været både i bad og spa med dig så det kan ikke skyldes dårlig hygiejne tænker jeg.. Og jeg har også altid kun oplevet hende som en utrolig hygiejnisk pige.. Nu har jeg kendt hende nogle år både fra Romantica og andre steder og nu også fra saunaen.. 

Jeg skal ikke kunne sige hvorfor tingene imellem jer ikke har forløbet som ønsket men dette kunne da være en forklaring på en uheldig situation og jeg håber da du giver saunaen en chance til når du nu ved at der er piger der du har nydt at tilbringe tid med.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere ting, der kan give lugt og lugt fra skeden. Nogle gange kan de to ting have samme årsag og andre gange er det kløen, der på en måde udløser lugten.

Ret ofte er problemer med kløe startet pga en svampeinfektion i og omkring skeden. Det er ikke farligt, men kan være rigtig irriterende. Lugten kan også stamme fra en slags ubalance i skeden. For at alt skal være i balance i skeden er der nogle "gode" bakterier, der holder det hele på plads. Nogle gange kan det ske at der kommer for mange af én type bakterie og det kan give gener som kløe og an fiskeagtig lugt.

Som Jennifer er inde på, kan spaen og klor have en betydning her, men for mange "fremmede fingre" kan også have betydning, og til sidst kan alderen spille ind, men nu ved jeg selvfølgelig ikke om noget så simpelt som overgangsalder er tilfældet her.

Til sidst er der selvfølgelig en betændelseslignende tilstand, som kan være årsag. Uanset det hele, er det næppe hygiejnen der spiller ind, men nok nærmere en skæv PH-værdi i skeden. Men det er selvfølgelig ikke spor sjovt hverken for den ene eller anden part.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

Og så vil jeg gerne påpege at Emma er nystartet i saunaen.. Hun er derfor ikke vant til proceduren der endnu.. Plus det faktum at det nogen gange kan kræve lidt ekstra pleje "downunder" i tilvænningsperioden pga kloren i spaen.. Som du jo selv ved har hun været både i bad og spa med dig så det kan ikke skyldes dårlig hygiejne tænker jeg.. Og jeg har også altid kun oplevet hende som en utrolig hygiejnisk pige.. Nu har jeg kendt hende nogle år både fra Romantica og andre steder og nu også fra saunaen.. 

Jeg skal ikke kunne sige hvorfor tingene imellem jer ikke har forløbet som ønsket men dette kunne da være en forklaring på en uheldig situation og jeg håber da du giver saunaen en chance til når du nu ved at der er piger der du har nydt at tilbringe tid med.. 

Grib fat om kvinders version af Axe BodySpray og lige gif den et par pift op i skeden og rundt om, så er den lugt væk med det samme. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 7 timer siden:

nu ved jeg selvfølgelig ikke om noget så simpelt som overgangsalder er tilfældet her.

Det skulle ikke gerne være gældende fordi Emma er ikke en dag over 25 vil jeg skyde på og ellers så er verdenen mere uretfærdig end jeg troede:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shaft123 skrev, for 2 timer siden:

Hvad er priserne hos dem??? Og skal man også bestille tid hos dem????

Jeg her været inde på deres hjemmeside https://copenhagensaunaclub.dk/ 

Man kan kun købe hele timer og prisen for en time med jacuzzi, sauna, massage og sex er 1900 kr:P.. Og man skal ikke booke tid.. Der er som regel altid mellem 4-6 piger på hvis man kommer efter 22 da det er der aftensvagten begynder og de fleste piger møder ind.. På dagen fra 16-22 er er der normalt mellem 3 og 5 piger på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Det skulle ikke gerne være gældende fordi Emma er ikke en dag over 25 vil jeg skyde på og ellers så er verdenen mere uretfærdig end jeg troede:lol:.. 

Enig, det ville ikke være fair ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emma og jeg arbejder sammen i Sorø. Og tilbyder trekanter sammen. Emma har ALDRIG lugtet grimt på nogen måder og tager altid bad efter hver en gæst. 

Så den eneste mulighed kan være klor eller spaen som har ændret ph værdi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, den 1/10/2019 at 14:29:

Der er flere ting, der kan give lugt og lugt fra skeden. Nogle gange kan de to ting have samme årsag og andre gange er det kløen, der på en måde udløser lugten.

Ret ofte er problemer med kløe startet pga en svampeinfektion i og omkring skeden. Det er ikke farligt, men kan være rigtig irriterende. Lugten kan også stamme fra en slags ubalance i skeden. For at alt skal være i balance i skeden er der nogle "gode" bakterier, der holder det hele på plads. Nogle gange kan det ske at der kommer for mange af én type bakterie og det kan give gener som kløe og an fiskeagtig lugt.

Som Jennifer er inde på, kan spaen og klor have en betydning her, men for mange "fremmede fingre" kan også have betydning, og til sidst kan alderen spille ind, men nu ved jeg selvfølgelig ikke om noget så simpelt som overgangsalder er tilfældet her.

Til sidst er der selvfølgelig en betændelseslignende tilstand, som kan være årsag. Uanset det hele, er det næppe hygiejnen der spiller ind, men nok nærmere en skæv PH-værdi i skeden. Men det er selvfølgelig ikke spor sjovt hverken for den ene eller anden part.

 

Udmærket redegørelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 16 timer siden:

Emma og jeg arbejder sammen i Sorø. Og tilbyder trekanter sammen. Emma har ALDRIG lugtet grimt på nogen måder og tager altid bad efter hver en gæst. 

Så den eneste mulighed kan være klor eller spaen som har ændret ph værdi 

Ja, eller ubalance i skeden pga skiftende partnere (også med gummi) med fremmede bakterier. Når spa-pigerne så oveni hatten skal kæmpe med klor og spa, er det da ikke underligt, hvis der går koks i systemet. Det har intet med hygiejne at gøre, en mælkesyrebakterie-kur tager det, og derefter kan man forebygge med vaginalkapsler med jævne mellemrum. Vivac fra apoteket kan anbefales :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...