Hop til indhold
sailor

Jiramon(Randers)

Recommended Posts

Jeg var forbi Jiramon forleden.

En yngre pige, som rigtig kan massere

Hun tog sig god tid og spurgte da jeg lå på ryggen, og jeg ville hav hj.

Hun tog sig rigtig god tid, men dejlige strøg og kærtegn

Kan varmt anbefale hende - fik ikke navnet

Prisen var de sædvanlige 600

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sailor.

Hvordan så hun ud, og var der erotiske strejf da du lå på ryggen, og fik du lov til at røre ved hende.

hvordan var det ellers hos Jeramon, det er lang tid siden jeg har været der, ikke siden KAT forlod stedet, så måske man skal besøge det igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Monty

Ja, hun strejfer - på en meget priirende måde!

Man må gerne røre - selvom hun satte sig mellem mine ben, så var hun ikke afvisende da jeg rørte hende og hun er rigtig god til hj'et.

Hun er yngre, men ikke nogen model, men jeg skal jo heller ikke giftes med hende;-) kun have det rart - og det havde jeg, hun er rigtig sød, og uden at være påtrængende.

Hende mutter dernede er god til at finde nye - også efter Cat.

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Jiramon forleden.

En yngre pige, som rigtig kan massere

Hun tog sig god tid og spurgte da jeg lå på ryggen, og jeg ville hav hj.

Hun tog sig rigtig god tid, men dejlige strøg og kærtegn

Kan varmt anbefale hende - fik ikke navnet

Prisen var de sædvanlige 600

Sidst jeg besøgte Jiramon, var det "mutter herself". Jeg fik en god massage, men fik ikke tilbudt HJ. I øvrigt blev jeg bedt om at beholde underhylerne på.

Ved du, om man kan bestille assistente.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved det faktisk ikke.

Jeg er aldrig blevet masseret af mutter.

Jeg var der i torsdag, der var flere end normalt - det er jo sidst på måneden, men der var nærmest kø, jeg kom dog til med det samme.

Der er vel ikke andet for end at prøve? Jeg tror også ejeren er god til at massere og hun ser ikke helt dårlig ud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alllesammen. Godt der er lidt liv i Randerstråden igen. Der er ikke meget nyt under solen i øjeblikket. Er der ikke nogen der har oplevet nye spændende steder.

Jeg var så heldig at opleve Jenny på VesterVoldgade 1A. Men de har lukket nu, nogen der ved hvor hun er blevet af?

Der er et par annoncer i Ekstrabladet, en i Laksegade og en i Vestergrave. Nogen der kender noget til disse to steder mht. pris, ydelse oog serviceniveau, så er jeg sikker på der er mange læsere der gerne vil vide mere.

Jeg synes det er svært at finde et stamsted, da pigerne flytter meget rundt, de gamle og velkendte steder synes jeg er faldet lidt af på den.

Lad os høre, hvis der er spændende nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen. Jeg har lige et par spørgsmål, håber der er nogen der kan svare,

Nogen der har prøvet Isaan massage i Østergrave 3? Giver de ekstra ydelser ?

Hvad med Vesteregrave 6, hun reklamerer i Ekstrabladet, så der må være basis, nogen der har været der?

Ellers synes jeg alt er ved det gamle, ærgerligt at VesterVolldgade 1A lukkede - har nogle gange haft fornøjelsen af Jenny der. Nogen der ved om hun er at finde andetsteds?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i lørdags igen.

Jeg var heldig, den samme unge pige.

Hun masserer rigtig godt, men for pokker hvor er hun god til hj!!

Hun sætter sig til rette mellem dine ben, trækker dig helt ind til sig - og så går hun i gang med et fantastisk og indlevende hj. Det ser ud som om hun selv synes om det.

Man må godt røre hendes bryster, men det er dæleme svært at nå på den måde hun sidder.

Men pyt, man må så nøjes med at nyde

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Har lige været hos jiramon.... Hold nu k... For en omgang!

Aldrig har jeg oplevet noget lign, der var ikke skyggen af massage... Hun trykkede på mine knogler og ikke musklerne ... Og når der endelig kom lidt berøring af muskler , så gjorde hun det på samme måde som når man bruger viskelæder, hurtige små ryk ....

Og da stillede hun sig op på min lænd fik jeg nok ... Stoppede festen og smed 200...

Forstår ikke i er så glade for det sted i Randers .... Det er anden gang jeg r der og jeg er ikke det mindste imponeret ....

Karakter på en skala fra 0 til 4000 : de får minus 1500 og det er kun fordi solen skinnende :)

Måske jeg bare er vant til Aarhus standart ;)

Og til jer der virkelig har fysiske skader , feks dårlig ryg, skulder , led osv ... Hold jer langt væk, de gør mere skade end gavn ...

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

hm kan ikke helt genkende det du skriver. Men enig Århus er bare bedre.

Det var da noget af en jubilæumspost der kom der. :D 100 stk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hm kan ikke helt genkende det du skriver. Men enig Århus er bare bedre.

Det var da noget af en jubilæumspost der kom der. :D 100 stk.

Haha ja det var et flot jubilæum ;) men heldigvis overskygger de gode oplevelser de dårlige :)

Men havde jo håbet på at møde cat ;) er det ikk der hun er?

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm der du var. Er det ikke mariagervej ellers har jeg blandet noget sammen ? Cat er ikke på mariagervej men nede i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm der du var. Er det ikke mariagervej ellers har jeg blandet noget sammen ? Cat er ikke på mariagervej men nede i byen.

Var på Vestergade , den hvide facade :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm forvekslede det med lana på mariagervej(ok sted)

Cat er på vestre kirkestræde tror det nummer 4

Og hun kan f.... Være fræk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm forvekslede det med lana på mariagervej(ok sted)

Cat er på vestre kirkestræde tror det nummer 4

Og hun kan f.... Være fræk :D

Ok så blev jeg da det klogere, men hvad hedder klinikken og er der evt et telefon nummer ? :)

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok så blev jeg da det klogere, men hvad hedder klinikken og er der evt et telefon nummer ? :)

Th

Klinikken hedder bare CAT, hvis vi taler om hende

tlf. 5021 5022

Du kan forøvrigt google Randers onsdag, vælge den nyeste avis og søge på thai

Så finder du flere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Har her i formiddag været i Randers ved Jiramon. Det var en rigtig god oplevelse. Fik massage på skift af hende selv og hende der hjælper hende. Hold kæft hvor er Jiramon dog god til at massere, kunne virkelig give hele min krop en dejlig oplevelse. Hendes hjælper gav en viunderlig hj. Jeg plejer at besøge Cat. Men vil sige at det jeg fik idag er bedre end hvad jeg plejer at få ved Cat.

Massage: 9

Hj: 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...