Hop til indhold
Guest Snuskepigen

Rasteplads sex fyn

Recommended Posts

Guest Snuskepigen

Manden og jeg har tit snakket om hvor  vi ville kunne køre hen og parkere og så vente på folk dukkede op fordi det var et kendt sted på Fyn hvor kunden tændte på og hygge med mig på bagsædet imens manden sidder på førersædet??

Del dette indlæg


Link til indlæg
gertsoe123 skrev, for 5 minutter siden:

Hører der af og til er aktivitet på den store rasteplads ved Strib/Middelfart (lige over broen...)

Hvis du mener den nye lillebæltbro, så er det vist kun manden der får tistrold, for der kommer for det meste kun bifyre.

Gik en gang en lille tur forbi tromlen inde i skoven og der stod 5 fyre og kneppede hinanden..Fuck et sjovt syn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 34 minutter siden:

Manden og jeg har tit snakket om hvor  vi ville kunne køre hen og parkere og så vente på folk dukkede op fordi det var et kendt sted på Fyn hvor kunden tændte på og hygge med mig på bagsædet imens manden sidder på førersædet??

Jeg synes at ha ladet mig fortælle at den p-plads på venstre side (når du kommer fra Fyn mod Sjælland) ved Knudshoved er et godt sted efter mørkets frembrud. :)

Hehe.. Ku sq da være fedt hvis manden sad foran og KUN kan kigge uden at ku pille ved sig selv eller os.. :D :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Varmemester skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes at ha ladet mig fortælle at den p-plads på venstre side (når du kommer fra Fyn mod Sjælland) ved Knudshoved er et godt sted efter mørkets frembrud. :)

Hehe.. Ku sq da være fedt hvis manden sad foran og KUN kan kigge uden at ku pille ved sig selv eller os.. :D :wub:

Åha det er lige langt nok væk.. ja det kunne være skide frækt!!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Altså den resteplads ved Lillebælt på Middelfart siden er som længer oppe beskrevet men altså det er bi mænd og  homoseksuelle der nok kommer mest der og det ville for den sags skyld heller ikke kun være din mand som kiggede på. 

Har været der selv og luret med en veninde og bilen bliver hurtigt omringet af nysgerrige folk så tvivler på det er stedet at gøre det eller generelt på div. Sex restepladser med mindre i forventer at der også skal være tilskuer på??

Der ud over er det oftest mænd som søger andre mænd som kommer de steder i know for har drønt rundt med en slave de steder for et par år siden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 2 timer siden:

Åha det er lige langt nok væk.. ja det kunne være skide frækt!!:D

Hmm.. Det er jo stadig på Fyn.. :lol: 

Ja det ku det. Jeg ville NYDE at gøre det. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved godt det ikke er Fyn men Fredericia gamle amonniakhavn er meget diskret det nemt at finde , ved godt der står nogle lystfiskere der

 

engang imellem men de holder kun øje med vandet .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Varmemester skrev, for 5 timer siden:

Hmm.. Det er jo stadig på Fyn.. :lol: 

Ja det ku det. Jeg ville NYDE at gøre det. ;)

Så skal vi da bare finde en dag og sted :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, den 15.9.2019 at 14:15:

Hehe.. Tjek din indbakke.. :P ;)

hej varmemester har du fået ordnet hende på rasteplads 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, for 1 time siden:

hej varmemester har du fået ordnet hende på rasteplads 

Hahaha.. Nej ikke endnu.. Venter STADIG på de gider at køre over broen på min regning.. :lol:

Læs lige med @Snuskepigen.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Hahaha.. Nej ikke endnu.. Venter STADIG på de gider at køre over broen på min regning.. :lol:

Læs lige med @Snuskepigen.... 

I må begge  tage jer  lidt  sammen,  det  er  snart  for  koldt  til  rastepladssex :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

I må begge  tage jer  lidt  sammen,  det  er  snart  for  koldt  til  rastepladssex :-)

Hahaha.. Hun har lagt op til at det sku foregå i bilen mens hendes mand ser på. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Varmemester skrev, for 11 minutter siden:

Hahaha.. Hun har lagt op til at det sku foregå i bilen mens hendes mand ser på. :P

Lyder ganske  frækt  - god  fornøjelse til  jer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Lyder ganske  frækt  - god  fornøjelse til  jer 

Takker.. Det skal det nok blive. Specielt når vi er blevet enige om at gøre sådan at hendes mand ikke kan pille på hende eller ved sig selv.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Varmemester skrev, Lige nu:

Takker.. Det skal det nok blive. Specielt når vi er blevet enige om at gøre sådan at hendes mand ikke kan pille på hende eller ved sig selv.. 

Gaffa tape  omkring  håndled?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gertsoe123 skrev, den 14.9.2019 at 19:22:

Hører der af og til er aktivitet på den store rasteplads ved Strib/Middelfart (lige over broen...)

Har både hørt og set det, en aften jeg var inde og træde af på naturens vejene. 

Det var en trans og mand og de var meget lidt diskrete.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for et par år siden mødtes flere gange med et par som kalder sig noget med Taulov. Dem møder man på et aftalt sted og og man kravler ind til fruen på bagsædet. Manden sidder foran og ser i bakspejlet. Så har man sex på bagsædet og han hygger sig med at overvære det. Hun er en flot blondine i fyrrerne. Jeg synes at det var frækt. Så bare prøv det Snuskepige og mand.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...