Hop til indhold
autobahn

Sonja i Aalborg: Guddommeligt blik, ungdommelig smag, naboens bly (men villig ..og barmfager) datter oplevelse!

Recommended Posts

Som nævnt i min anmeldelse sidste uge, havde kigget på Sonja men endte andetsteds. 

Her er så en anmeldelse af SONJA in Aalborg

Sonja tog imod i klassiske højhælede ankelstøvler og fersken/laksefarvet undertøj, som man også kan se på et af hendes fotos hvor hun tager en selfie (link til fotos her, har udskiftet dem på sin profil). Jeg synes dette, samt de to hvor hun er i "Smart Baby" hipster trusser ligner allerbedst, men hun er endnu smukkere i virkeligheden. Behagelig velkomst, stedet er lækkert, rent og moderne, den anden pige i lejligheden mødte jeg ikke, men kunne høre hun rumsterede i køkkenet. 

Alder, 21, skal nok passe. Jeg er, som nævnt andre steder - skal gerne uddybe i anden tråd - vild med Sonja's udseende, specielt hendes klassiske sydøsteuropæiske træk: a'la' centraleuropæisk statur, (hun er ca. 1.70 men i høje hæle pludselig meget høj, hvilket klæder hende), lidt tyrkisk/persiske ansigtstræk, middelhavs- olivenhud, høje "russiske" kindben - en genetisk supercombo! Hun er iøvrigt fra Bukarest. 

Inde i soveværelset fik jeg smidt kludene, og Sonja tog støvlerne af mens jeg kunne kæle lidt på de pikante dele i sengen, mens vi afstemte hvad allerede var aftalt på SMS: 30 min., inkl. OWO, og at 69 bestemt er en del af GFE. 

Mig på ryggen, mens hun begyndte at kæle/kysse først overkroppen dernæst fik fokus på de nedre dele. Som ofte (og en favorit hos mig) der skulle suttes op fra slap tilstand, hvilket hun gjorde godt og tålmodigt. Efter noget mere blow foreslog hun at vi gik til 69, hey to sjæle samme tanke :-)  Hun tog nu BH og trusser af, vendte sig og præsenterede et ualmindeligt lækkert syn jeg straks måtte smage - hvilket var herligt og "ungdommelig". Det meste af resten af seancen foregik sådan, skiftevis med tungen dybt i hende og over resten af herlighederne, mens hun ivrigt gjorde hvad man gør, når en stiv pik er over for en lækker mund! Men der var også variationer hvor hun/jeg/vi masserede pikken mellem hendes bløde bryster, stadig i 69. Wow!

Så en del cowgirl, konstant øjenkontakt, og endelig bad jeg om HJ, af med hætten, og kunne kæle for hendes krop og meget berøringsvenlige bryster mens jeg blot kunne nyde synet af denne smukke unge kvinde, stadig med masser af øjenkontakt, indtil finalen. Hun måtte hysse lidt på mig, det er et moderne byggeri. 

Nogen kommunikation er mulig, men hun taler meget lidt engelsk, hvilket lidt underbygger den "bly datter" ting, hvis det giver mening! Hun er heller ikke super udfarende, men er klart med på hvad man gerne vil, inden for grænserne. 

Stedet: Upåklageligt, moderne rent, passer rigtigt godt til hvordan Sonja præsenterer sig. 

Pigen: Venlig, villig, serviceminded. Jeg er vild med hendes type, og så med den krop, og de bryster ... 10 points!

Le Sex: Vi gjorde hvad vi havde afstemt inden. 69 guddommeligt. Jeg kunne se at hun blev træt i armen af HJ efter nogen tid, men ingen beklagelser eller drama, hun fortsatte med mine løbende instruktioner om tempo mm. Lidt "cute amateur" agtigt :-)  

Sonja er real thing. Fatter ikke at der ikke er andre anmeldelser fra Aalborg endnu, hun har været her i flere uger. Bliver i DK på ubestemt tid. 

 

Redigeret af autobahn
meningsforstyrrende fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt enig, en fantastisk ung og og smuk, lidt uskyldig men meget sexy pige.

Ægte billeder, man får hvad man ser, og de bryster:P

Jeg besøgte hende d. 07.07 i år da hun var hos Valhalla pigerne i Engesvang, og

håber hun snart kommer hertil igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...