Hop til indhold
Peter R

Alessia Århus

Recommended Posts

 

 

Det her er min første anmeldelse herinde :)

Har tidligere besøgt andre piger men havde i et stykke tid kigget på Alessia; mest når hun var i Århus. Besøgte hende i onsdags og var på ingen måde skuffet. Hun er en dejlig pige, virkelig. Slankere end billederne viser. Extremt velplejet og feminin synes jeg faktisk. Nem at tale med og kærlig. Fik helt det jeg kom for, uden at gå i detaljer med hvad :) Vil rigtig gerne besøge hende igen så snart muligheden byder sig.

Er tæt på at sige at "what you see is what you get", men ærligt fik leg mere end jeg havde troet, men sig det ikke til hende :)

Vær sød ved hende. https://annoncelight.dk/showad/251451

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også lige en hurtigt tur forbi, 15 min - 400 ALL INCLUSIVE er jo max billigt og den mulighed kunne jeg da ikke lade løbe! Hun yder en virkelig god service synes jeg og på trods af jeg ikke kunne komme, gik jeg godt tilfreds derfra! Skal muligvis en tur forbi igen så jeg kan skyde den af i hovedet som jeg egentlig primært kom for, det må blive næste gang! :)

Synes billederne er vel lignende på nær det sidste, hun er temmelig slank! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter R skrev, den 9/14/2019 at 12:40 PM:

 

 

This is my first review in here :)

Have visited other girls before but had been looking at Alessia for a while; mostly when she was in Aarhus. Visited her on Wednesday and was in no way disappointed. She's a nice girl, really. Slimmer than the pictures show. Extremely well groomed and feminine I think. Easy to talk to and loving. Got totally what I came for, without going into detail about what :)Will really want to visit her again as soon as the opportunity arises.

Is close to saying "what you see is what you get" but honestly got more play than I thought, but don't tell her :)

Be sweet to her. https://annoncelight.dk/showad/251451

 

 

 

thank you :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...