lust-for-a-gangbang 16 Skrevet 14. September, 2019 Så er der gangbang igen https://annoncelight.dk/showad/282905 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 14. September, 2019 D. 26 er en Torsdag og ikke en Fredag - Hvilken dag er det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 14. September, 2019 (edited) Endeligt et GB der sparker røv - bogstaveligt talt Redigeret 14. September, 2019 af Denskævepik snavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 14. September, 2019 Niceboner skrev, 1 time siden: D. 26 er en Torsdag og ikke en Fredag - Hvilken dag er det ? I annonceteksten står 2 gange nævnt at det er fredag d. 27. sep. ml. 13-16 så mon ikke det er det? Men man må håbe hun læser dit svar så det kan blive rettet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 14. September, 2019 Denskævepik skrev, for 1 time siden: Endeligt et GB der sparker røv - bogstaveligt talt Har du deltaget før?☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lust-for-a-gangbang 16 Skrevet 15. September, 2019 Hej Drenge.... Det er blevet rettet det er FREDAG d. 27.09 Takker KH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 27. September, 2019 Er der nogen, som kan fortælle lidt fra arrangementet? Som GB-fan er man altid interesseret i at høre om det gik godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 28. September, 2019 Anne7sex skrev, for 28 minutter siden: https://yxwjq.topgirlshere.com/c/da57dc555e50572d?s1=1611&s2=76048&j1=1&j3=1 Spam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 28. September, 2019 TommyHansen skrev, for 15 timer siden: Er der nogen, som kan fortælle lidt fra arrangementet? Som GB-fan er man altid interesseret i at høre om det gik godt. Hej Tommy Jeg tog turen til Ålborg og deltog, dog kun en times tid. Vi var 11 mand talte jeg, og det forløb til alles tilfredshed. God sex og hyggelig mandesnak i pauserne. Rigtig god stemning, hun nød det meget højlydt, og vi fik et par fredagsbajere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 28. September, 2019 barrøv skrev, for 1 time siden: Hej Tommy Jeg tog turen til Ålborg og deltog, dog kun en times tid. Vi var 11 mand talte jeg, og det forløb til alles tilfredshed. God sex og hyggelig mandesnak i pauserne. Rigtig god stemning, hun nød det meget højlydt, og vi fik et par fredagsbajere. Hej Barrøv Tak for en fin stemningsberetning. 11 mand er da et meget fint deltagerantal, vil jeg sige. Det håber jeg også tøsen er tilfreds med. Dejligt at I fik god sex og hyggede jer. En god måde at starte weekenden på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lust-for-a-gangbang 16 Skrevet 29. September, 2019 For mit vedkommende kan jeg kun sige det var meget tilfredsstillende sex! :-D Ud over de mange tilmeldte der ikke dukkede op, tag jer nu sammen gutter og giv i det mindste et afbud - det sagt var der masser af frække fyre der gav den hvad den kunne trække og massere af god pik til mig :-D Så stor tak til alle de fremmødte for en fræk og fantastisk gangbang oplevelse med DP, creampie, og hele pivtøjet! :-D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YouKnowWho 0 Skrevet 30. September, 2019 En skam det ikke blir afhold en mandag i lige uger ;) Så havde jeg gerne deltaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 88 Skrevet 20. Oktober, 2019 Det lyder som en kanon oplevelse og en fræk pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigolomidt 7 Skrevet 12. November, 2019 I mangler kontakt oplysninger i jeres nye annonce.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lust-for-a-gangbang 16 Skrevet 12. November, 2019 gigolomidt skrev, for 5 timer siden: I mangler kontakt oplysninger i jeres nye annonce.... Tusind tak for at påpege forglemmelsen, det bliver klart nemmere at melde sig til med mailadressen på knus og måske på gensyn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg