Hop til indhold
lust-for-a-gangbang

Gb i Aalborg 26. sept

Recommended Posts

Niceboner skrev, 1 time siden:

D. 26 er en Torsdag og ikke en Fredag :) -  Hvilken dag er det ?

I annonceteksten står 2 gange nævnt at det er fredag d. 27. sep. ml. 13-16 så mon ikke det er det? Men man må håbe hun læser dit svar så det kan blive rettet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 15 timer siden:

Er der nogen, som kan fortælle lidt fra arrangementet?

Som GB-fan er man altid interesseret i at høre om det gik godt.

Hej Tommy

Jeg tog turen til Ålborg og deltog, dog kun en times tid. Vi var 11 mand talte jeg, og det forløb til alles tilfredshed. God sex og hyggelig mandesnak i pauserne. Rigtig god stemning, hun nød det meget højlydt, og vi fik et par fredagsbajere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, for 1 time siden:

Hej Tommy

Jeg tog turen til Ålborg og deltog, dog kun en times tid. Vi var 11 mand talte jeg, og det forløb til alles tilfredshed. God sex og hyggelig mandesnak i pauserne. Rigtig god stemning, hun nød det meget højlydt, og vi fik et par fredagsbajere.

Hej Barrøv

Tak for en fin stemningsberetning.

11 mand er da et meget fint deltagerantal, vil jeg sige. Det håber jeg også tøsen er tilfreds med.

Dejligt at I fik god sex og hyggede jer. En god måde at starte weekenden på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende kan jeg kun sige det var meget tilfredsstillende sex! :-D

Ud over de mange tilmeldte der ikke dukkede op, tag jer nu sammen gutter og giv i det mindste et afbud - det sagt var der masser af frække fyre der gav den hvad den kunne trække og massere af god pik til mig :-D 

Så stor tak til alle de fremmødte for en fræk og fantastisk gangbang oplevelse med DP, creampie, og hele pivtøjet! :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...