stivert 157 Skrevet 14. September, 2019 Prøver lige igen. Nogen der har prøvet denne pige? https://annoncelight.dk/showad/279481 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 14. September, 2019 Har ikke prøvet hende, men endelig en dansk ( hvis hun er dansk ) kvinde som presser priserne ved de udenlandske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 14. September, 2019 Denskævepik skrev, for 3 timer siden: Har ikke prøvet hende, men endelig en dansk ( hvis hun er dansk ) kvinde som presser priserne ved de udenlandske Yep...lækkert med en DANSK pige der bekender, at have ubeskyttet sex blandt sine ydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 14. September, 2019 Det er jo en gammel annonce fra juli. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 14. September, 2019 Røvslikker skrev, for 2 timer siden: Yep...lækkert med en DANSK pige der bekender, at have ubeskyttet sex blandt sine ydelser Det er sku sjovt.. Så snart en pige der sælger ydelser og hun dyrker sex ubeskyttet, så farer vi fyre i flint. Men sad hun eks på scor, hvor jeg har mødt en del piger og de knepper uden gummi, så er det helt okai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 14. September, 2019 (edited) Denskævepik skrev, for 33 minutter siden: Det er sku sjovt.. Så snart en pige der sælger ydelser og hun dyrker sex ubeskyttet, så farer vi fyre i flint. Ok, nu farer jeg jo ikke flint, tværtimod roser jeg ærlighedden...hvad der er populært at ytre i denne branche, harmonerer ikke altid med faktums, og den generaliserende linje er helt ude i hegnet. Redigeret 14. September, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 14. September, 2019 (edited) Denskævepik skrev, for 2 timer siden: Det er sku sjovt.. Så snart en pige der sælger ydelser og hun dyrker sex ubeskyttet, så farer vi fyre i flint. Men sad hun eks på scor, hvor jeg har mødt en del piger og de knepper uden gummi, så er det helt okai Hvem siger, at det er okay, at piger (og fyre) knepper til højre og venstre uden gummi, når det sker uden betaling via eksempelvis Scor? Jeg tror da, de fleste herinde synes, det er lige lovlig risikabelt. Redigeret 14. September, 2019 af Liderbukken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 15. September, 2019 stivert skrev, for 21 timer siden: Prøver lige igen. Nogen der har prøvet denne pige? https://annoncelight.dk/showad/279481 Hvorfor opretteendnu en efterlysningstråd om hende når der allerede er en anden her som du selv har postet i flere gange? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 157 Skrevet 15. September, 2019 Mr. Bean skrev, for 5 minutter siden: Hvorfor opretteendnu en efterlysningstråd om hende når der allerede er en anden her som du selv har postet i flere gange? Det var et sociologisk eksperiment, hvor jeg ville undersøge, hvor mange ikke-svar, man kan få. Ikke et eneste svar på spørgsmålet indtil videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. September, 2019 stivert skrev, for 5 minutter siden: Det var et sociologisk eksperiment, hvor jeg ville undersøge, hvor mange ikke-svar, man kan få. Ikke et eneste svar på spørgsmålet indtil videre. Måske du kunne lave en anmeldelse efter dit besøg, hun ser skøn ud på billederne og det er billige priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 157 Skrevet 15. September, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Måske du kunne lave en anmeldelse efter dit besøg, hun ser skøn ud på billederne og det er billige priser. Lyder lidt for godt til at være sandt. Derfor efterlysningen :-), men det ender nok med, at jeg selv bliver prøvekaninen. Det er prøvet før med succes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg