Hop til indhold
stivert

100% Dansk pige. Sex med blowjob KUN 400kr. - ANAL kun 700kr

Recommended Posts

Guest Røvslikker
Denskævepik skrev, for 3 timer siden:

Har ikke prøvet hende, men endelig en dansk  ( hvis hun er dansk  ) kvinde som presser priserne ved de udenlandske

Yep...lækkert med en DANSK pige der bekender, at have ubeskyttet sex blandt sine ydelser :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

Yep...lækkert med en DANSK pige der bekender, at have ubeskyttet sex blandt sine ydelser :rolleyes:

Det er sku sjovt.. Så snart en pige der sælger ydelser og hun dyrker sex ubeskyttet, så farer vi fyre i flint.

Men sad hun eks på scor, hvor jeg har mødt en del piger og de knepper uden gummi, så er det helt okai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Denskævepik skrev, for 33 minutter siden:

Det er sku sjovt.. Så snart en pige der sælger ydelser og hun dyrker sex ubeskyttet, så farer vi fyre i flint.

Ok, nu farer jeg jo ikke flint, tværtimod roser jeg ærlighedden...hvad der er populært at ytre i denne branche, harmonerer ikke altid med faktums, og den generaliserende linje er helt ude i hegnet.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denskævepik skrev, for 2 timer siden:

Det er sku sjovt.. Så snart en pige der sælger ydelser og hun dyrker sex ubeskyttet, så farer vi fyre i flint.

Men sad hun eks på scor, hvor jeg har mødt en del piger og de knepper uden gummi, så er det helt okai

Hvem siger, at det er okay, at piger (og fyre) knepper til højre og venstre uden gummi, når det sker uden betaling via eksempelvis Scor? Jeg tror da, de fleste herinde synes, det er lige lovlig risikabelt. 

Redigeret af Liderbukken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor opretteendnu en efterlysningstråd om hende når der allerede er en anden her som du selv har postet i flere gange? 

 

Det var et sociologisk eksperiment,  hvor jeg ville undersøge, hvor mange ikke-svar, man kan få.

 

Ikke et eneste svar på spørgsmålet indtil videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
stivert skrev, for 5 minutter siden:

Det var et sociologisk eksperiment,  hvor jeg ville undersøge, hvor mange ikke-svar, man kan få.

 

Ikke et eneste svar på spørgsmålet indtil videre.

Måske  du  kunne  lave  en  anmeldelse  efter  dit  besøg,  hun  ser  skøn  ud  på  billederne  og  det  er  billige  priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Måske  du  kunne  lave  en  anmeldelse  efter  dit  besøg,  hun  ser  skøn  ud  på  billederne  og  det  er  billige  priser. 

Lyder lidt for godt til at være sandt. Derfor efterlysningen :-), men det ender nok med, at jeg selv bliver prøvekaninen. 

Det er prøvet før med succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...