Hop til indhold

Recommended Posts

Kate bruger ægte og nylige billeder, så der kan I roligt tage hen. I hvert fald de to billeder med hendes ansigt på er helt sikkert af hende og helt uden manipulering.

https://annoncelight.dk/showad/251008

Jeg tror hun deler lejlighed med Saskia, som jeg fik et hurtigt glimt af. Det ser også ud til at hun har ægte billeder på sin annonce. Jeg vil dog ikke garantere for det, da jeg kun så hende kort.

Kate er en slank lille lækker sag med store bryster og et kønt ansigt efter min mening. Måske 1.60 høj og i starten af 20’erne.

Selve akten var lidt distanceret, men det kan nemt være min egen skyld. Jeg har generelt lidt svært ved at få startet gfe-stemningen op. 

Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen, for at prøve at få en bedre stemning igang. Så kunne det gå hen og blive rigtigt godt!

Hun var meget hys omkring at være stille, hvilket var lidt irriterende. Ingen almindelig snak, kun visken. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VeryCurious skrev, 1 time siden:

Kate bruger ægte og nylige billeder, så der kan I roligt tage hen. I hvert fald de to billeder med hendes ansigt på er helt sikkert af hende og helt uden manipulering.

https://annoncelight.dk/showad/251008

Jeg tror hun deler lejlighed med Saskia, som jeg fik et hurtigt glimt af. Det ser også ud til at hun har ægte billeder på sin annonce. Jeg vil dog ikke garantere for det, da jeg kun så hende kort.

Kate er en slank lille lækker sag med store bryster og et kønt ansigt efter min mening. Måske 1.60 høj og i starten af 20’erne.

Selve akten var lidt distanceret, men det kan nemt være min egen skyld. Jeg har generelt lidt svært ved at få startet gfe-stemningen op. 

Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen, for at prøve at få en bedre stemning igang. Så kunne det gå hen og blive rigtigt godt!

Hun var meget hys omkring at være stille, hvilket var lidt irriterende. Ingen almindelig snak, kun visken. 

 

Hvad var inkluderet i servicen? Var der eks. blow uden gummi?

Og passede hendes priser ellers? For er hun værd at tage en time med eller er 30 min mere passende?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var ikke superfransk med. Jeg fik ikke spurgt ind til hvilke ekstra ydelser hun tilbyder eller priser.

Hun oplyste samme priser som i annoncen, da vi afregnede.

Jeg ved ikke hvilken tid er rigtig med hende for dig.

Hvis jeg får mulighed for at besøge hende igen vil jeg prøve 30min og superfransk hvis muligt. Hun gav et lækkert blow hvor hun forsøgte at tage den til roden, hvilket var vildt frækt. Og der var ingen begrænsning på berøring af hendes bryster, hvilket også er et stort + i min bog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...