Hop til indhold
Guest valenthemming

Slavetøs søges + mulighed for job

Recommended Posts

Guest valenthemming

Hej med dig.

Først og fremmest søger jeg en pige der tænder på at blive domineret, ydmyget og brugt til lidt af hvert.

Jeg er en mand sidst i trediverne, med hang til at dominere slemme piger. Jeg holder af at udnytte dem seksuelt, binde dem, give dem smæk og pisk, ydmyge dem og lege med dem. Jeg er meget fantasifuld og kan finde på lidt af hvert.

Jeg er en travl person med egen virksomhed, og har desuden behov for en personlig assistent (PA). Det optimale for mig er, at du som kunne være interesseret i at være min slavetøs også har brug for et (nyt) job. Som min PA skal du ordne ting som bookning af flybilletter, forberedelse til møder, booking af hotel, betale regninger, ordne mine indkøb osv. Lønnen taler vi om - skriv for mere info på [email protected]

Du er den rigtige til at være min slavetøs, hvis du:

- enten har prøvet at være slavetøs før eller hvis du har mod på at prøve det

- kan høre efter og gøre hvad der bliver sagt - eller tage konsekvensen i form af afstraffelse

- er fræk at se på

- vil gå klædt som jeg befaler

- har lidt (eller mere) mellem ørerne (læs: du skal kunne tænke selv også - når du får lov altså..)

Du er den rigtige som min nye PA, hvis du:

- bor i København eller Nordsjælland

- gerne har kørekort

- er serviceminded og udadvendt

- er indstillet på at skulle med på forretningsrejser af og til

- kan tænke selv og få ting til at ske

Skriv for mere information om begge dele: [email protected]

Mange hilsner

Valent Hemming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en bekostelig affære du begiver dig udi dér?

Men hvis han nu ansætter hende i selskabet, så kan han trække hendes løn fra :-)

Bortset fra det lyder det utroligt kompliceret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest valenthemming

Enig. Det kan nok blive lidt kompliceret.

Mit udgangspunkt var at jeg gerne vil have en ny tøs som jeg kan bruge og opdrage. Men skal også bruge en i firmaet. Så min lidt kringlede tankegang kom frem til, at det var en udemærket ide hvis min nye slavetøs faktisk også kunne bruges som min PA. Så slår jeg to fluer med et smæk ;-) - og smæk bliver der nok af ;)

V

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Det kan nok blive lidt kompliceret.

Mit udgangspunkt var at jeg gerne vil have en ny tøs som jeg kan bruge og opdrage. Men skal også bruge en i firmaet. Så min lidt kringlede tankegang kom frem til, at det var en udemærket ide hvis min nye slavetøs faktisk også kunne bruges som min PA. Så slår jeg to fluer med et smæk ;-) - og smæk bliver der nok af ;)

V

Pas på. Det er drøn farligt at blande job og fornøjelser.

Jeg har haft PA i et tidligere job. Vi rejste meget sammen, og det endte selvfølgelig i sengen. I en del år betalte firmaet for 2 enkeltværelser, men reelt så vi aldrig det ene værelse. Men, men efter nogen tid, begyndte alle firmaet at fatte mistanke. Det var små uheldige bemærkninger, med referencer til private ting, som er helt naturlige at tale om når man er to der ligger og fornøjer hinanden, men som man ikke burde vide noget om hvis man er to kollegaer der blot er på rejse sammen. Direktøren begyndte diskret at spørge ind til forholdet, og mumlede noget om at det var meget usmart. Det endte med at vi stoppede, med tungt hjerte. Jeg var gift, og hun fandt en anden sød fyr i firmaet som hun giftede sig med. Det stoppede rygterne, og problemet med at vi fortsat rejste sammen blev løst ved at jeg skiftede job, af andre årsager.

Men måske har du prøvet det før? Hvis det er dit eget firma bestemmer du jo moralkodexet, men arbejdsmoralen i firmaet vil nok lide.

Har du forresten fundet en?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...